2 Minutės
BMW kuria skaitmeninę nervų sistemą naujos kartos elektromobiliams, vadinamai Neue Klasse. Pirmasis šeimos modelis, naujasis BMW iX3, bus pristatytas rugsėjį ir turės keturis itin išmanius valdymo blokus, koordinuojančius skirtingas automobilio funkcijas.
Keturi Išmanieji Smegenys Pilnam Valdymui
Ši skaitmeninė nervų sistema apima keturis galingus apdorojimo modulius:
„Džaugsmo širdis“ – reguliuoja vairavimo patirtį ir automobilio reakcijas.
Autonominio vairavimo modulis – valdo pagalbines vairavimo ir autonominio vairavimo sistemas.
Panoraminis iDrive – atsakingas už informacijos ir pramogų sistemą.
Šoninio valdymo modulis – kontroliuoja tokias funkcijas kaip klimato kontrolė ir apšvietimas.
BMW integravo itin galingą duomenų apdorojimo sistemą, kuri, pasak bendrovės, yra 20 kartų galingesnė nei dabartiniuose modeliuose.
Išmanioji ir Lengvesnė Laidų Sistema
BMW pristato naują laidų architektūrą, vadinamą zonal wiring harness architecture, kuri padalina automobilį į keturias zonas (priekį, centrą, galą ir stogą). Šis sprendimas sumažina laidų ilgį net 600 metrų ir sumažina jų svorį 30%, taip pagerindamas efektyvumą ir energijos vartojimą.
Skaitmeniniai Saugikliai Energijos Valdymui
Vienas iš esminių patobulinimų – tradicinių 150 saugiklių pakeitimas išmaniaisiais skaitmeniniais saugikliais. Jie ne tik atlieka apsaugos funkcijas, bet ir aktyviai reguliuoja energijos paskirstymą, padidindami efektyvumą iki 20%.
Programinė Įranga Pagrįstas Automobilis: Nuotoliniai Atnaujinimai
BMW pereina prie programinės įrangos pagrindu veikiančių automobilių. Naujos kartos modeliai turės:
1000 programinės įrangos modulių,
20 GB duomenų,
500 milijonų kodo eilučių.
Tai leis nuolatinius atnaujinimus internetu, uſtikrinant naujausias funkcijas ir patobulinimus.
Ateities Plėtra: Vidiniai Sprendimai ir Strateginės Partnerystės
BMW pagrindines sistemas, tokias kaip važiavimo dinamika ir informacinės-pramogų technologijos, kurs viduje. Tačiau kitose srityse bendradarbiaus su didžiausiomis programinės įrangos bendrovėmis. Įmonė jau dabar turi daugiau nei 10 000 programinės įrangos inžinierių, kurie padės BMW išlikti rinkos lydere.
Dėka šių inovacijų, naujasis BMW iX3 bus ne tik elektromobilis, bet ir tikras judantis superkompiuteris!
Komentarai