. „Smart #5“ bus prieinamas su dviem skirtingais jėgainės variantais: vieno variklio, galinių ratų pavaros variantu ir dviejų variklių visų ratų pavaros automobiliu. „Smart“ teigia, kad net bazinis automobilis 0–62 mylių per valandą greitį pasieks per mažiau nei 7 sekundes, o dviejų variklių automobiliai tą patį sprintą gali atlikti per 4,9 sekundės. Šios versijos taip pat yra paruoštos bekelei su smėlio, sniego, purvo ir uolų važiavimo režimais, taip pat su adaptyviu nustatymu, kuris sukurtas taip, kad skrydžio metu reguliuotų įvairius automobilio parametrus.

Modelis Galia 0–62 mylių per valandą Didžiausias greitis
„Smart #5 Pro“ 335 AG 6,9 sekundės 124 mylios per valandą
„Smart #5 Pro+“, „Premium“ 358 AG 6,5 sekundės 124 mylios per valandą
„Smart #5 Pulse“, „Summit Edition“ 579 AG 4,9 sekundės 124 mylios per valandą

Ką žinome apie nuvažiuojamą atstumą, įkrovimą ir eksploatavimo išlaidas?
Po metalu „Smart #5“ palaiko dvi elektros architektūras. Baziniai automobiliai naudoja 400 voltų sistemą, maitinančią 76 kWh (74,4 kWh naudingosios) bateriją ir galinį variklį, kad nuvažiuotų iki 289 mylių. Tačiau aukščiausios specifikacijos variantai pasižymi pažangia 800 V išdėstymu su stambia 100 kWh (94 kWh naudingosios) baterija ir iki 366 mylių nuvažiuojamu atstumu vienu įkrovimu.
Greitas įkrovimas bus pagrindinis „Smart #5“ populiarumo veiksnys; ši 800 V architektūra atrakina itin greitą 400 kW įkrovimą – karūnuodama naująjį visureigį kaip greičiausiai Europoje įkraunamą automobilį. Šis didžiausias greitis užtemdo tokius modelius kaip „Lotus Eletre“ (350 kW) ir „Porsche Taycan“ (320 kW) ir leidžia įkrauti nuo 10 iki 80 procentų per 18 minučių. „Smart“ teigia, kad „#5“ taip pat pasiūlys transporto priemonės į apkrovą (V2L) ir „Plug and Charge“ galimybes – pastaroji leidžia automatiškai autentifikuoti ir atsiskaityti tarp transporto priemonės ir tam tikrų įkrovimo stotelių.

Modelis Baterijos dydis Nuvažiuojamas atstumas Efektyvumas
„Smart #5 Pro“ 74,4 kWh 289 mylios TBC
„Smart #5 Pro+“, „Premium“ 94 kWh 367 mylios TBC
„Smart #5 Pulse“, „Summit Edition“ 94 kWh 336 mylios TBC

Koks yra išorės ir vidaus dizainas?
„#5“ atspindi naują prekės ženklo dizaino kryptį, atskirdamas save nuo kompaktiškesnių „Smart #1“ ir „#3“ savo dėžutės formos dizainu ir pagal užsakymą pagamintais apšvietimo elementais. Pagalvokite apie jį kaip apie dėžutės formos, įdomesnį „Mercedes EQB“ su mini „G-Class“ nuotaika ir būsite teisingame kelyje.
Europos generalinis direktorius Dirkas Adelmannas sakė: „Tai netikėta, tai netradiciška, dizaino kalba, kurią naudojame su „#5“, bet tai vis dar „Smart“. Man šaunu matyti, kad „Smart“ galite suteikti netikėtą formą, formą ir dydį, bet žmonės vis tiek mato šeimą, vis tiek mato paveldą, vis tiek mato, iš kur atėjome“.
Salonas yra dar viena sritis, kurioje „#5“ pakyla virš savo mažesnių brolių ir seserų; jo trijų ekranų išdėstymas yra pirmasis „Smart“, o suvokiama kokybė džiugiai šokteli teisinga kryptimi – 90 procentų automobilio vidaus paviršių, matyt, yra padengti minkštomis medžiagomis.

Ką žinome apie informacijos ir pramogų sistemą?
Viduje trijų ekranų prietaisų skydelis susideda iš 10,25 colio prietaisų skydelio ir poros 13 colių aktyvios matricos organinių šviesos diodų (AMOLED) ekranų, skirtų pagrindinei informacijos ir pramogų sistemai ir sujungtam keleivio ekranui. Paleidę „Unreal 3D variklį“, pastebėjome, kad jis greitesnis ir reaguojantis nei „#1“ ir „#3“ sistemos; „#5“ liūto avataras yra ekrano apačioje ir atvaizduojamas realiuoju laiku. Žemėlapiai ir kitos funkcijos gali būti paprastai siunčiamos į prietaisų skydelį braukiant trimis pirštais į kairę arba į dešinę.
Šis nustatymas bus standartinis visuose, išskyrus bazinius „Pro“ ir „Pro+“ automobilius, ir gali būti papildytas 25,6 colio papildytos realybės projekciniu ekranu. Kitas aukščiausios klasės papildomas priedas yra 1 190 vatų 20 garsiakalbių „Sennheiser“ stereo sistema su „Dolby Atmos“. Pagrindinėje centrinėje konsolėje yra dvi aušinamos belaidžio įkrovimo plokštės, o salone išdėstyti keturi USB-C prievadai.

Koks praktiškas yra „Smart #5“ ir kokia yra bagažinės erdvė?
Dėl savo elektrai skirtos architektūros „#5“ yra erdvus vidutinio dydžio visureigis, kuriame net aukštesni suaugusieji gali patogiai įsitaisyti gale. Už galinių sėdynių yra didelė 630 litrų bagažinė, kuri išsiplečia iki 1 530 litrų, kai 60:40 padalinta sulankstoma sėdynė sulankstyta plokščiai. „Smart“ siūlo „vieno mygtuko komforto režimą“, kurį kūrėjai šnekamojoje kalboje vadina „karaliaus režimu“ arba „boso režimu“, kuris viską sulanksto plokščiai. „Smart“ dizaineriai teigia, kad jie kuria sprendimą, kaip automobilį paversti laikinu kemperiu, su nuimamu čiužiniu ar lova, kurią galima įdėti gale.
Be didelės bagažinės, „Smart #5“ gauna 72 litrų apšviestą priekinę bagažinę, kurią galima atidaryti iš pagrindinio informacijos ir pramogų sistemos ekrano. Ši erdvė tinka ne tik įkrovimo laidams laikyti atokiau nuo pagrindinio salono; „Smart“ teigia, kad ji prarys rankinį lagaminą, jei to prireiktų. Dviejų variklių automobiliai taip pat pasižymi 1 600 kg vilkimo galia.

Matmenys Ilgis 4 695 mm Plotis 1 920 mm Aukštis 1 705 mm Sėdimų vietų skaičius Penkios Bagažinės erdvė 630/1 530 litrų / 72 litrų priekinė bagažinė (47 litrai AWD automobiliuose)

Kokias saugos technologijas turi „Smart #5“?
Potencialūs klientai džiaugsis žinodami, kad „Smart #5“ yra aprūpintas saugos įranga, įskaitant daugybę oro pagalvių ir pažangias vairuotojo pagalbos sistemas (ADAS),