2 Minutės
Biudžetinis „Dacia Sandero“ taps visiškai elektriniu 2027 m., kai pasirodys naujos kartos modelis, tačiau generalinis direktorius Denisas Le Votas teigia, kad jis bus papildytas vidaus degimo varikliu varoma alternatyva.
„Ar bus ICE naujos kartos modelyje? Žinoma, atsakymas yra taip“, – sakė Le Votas. „Po 2027 m. bus ICE, [bet] jie greičiausiai bus visiškai hibridiniai.“
Dabar galite užsisakyti „Dacia Bigster“: lengvi ir pilni hibridiniai jėgos agregatai, kainuojantys nuo 25 tūkst. svarų sterlingų.
Le Votas taip pat paaiškino, kodėl „Sandero“ – šiuo metu pigiausias parduodamas automobilis JK – pasiūlys tiek EV, tiek ICE parinktis.
„Bus ICE sprendimai dėl įvairių priežasčių“, – tęsė jis. „Pirma, rinka dar nėra pasirengusi pereiti tik prie elektros – ypač „Dacia“, nes mes turime [Renault] grupės strategiją. Taip pat niekas nežino, koks bus reglamentavimas [turint omenyje galimą 2035 m. ICE draudimą]. Šis automobilis taip pat aptarnauja kitas rinkas, kurioms taikomi ne tie patys apribojimai.“
Le Votas anksčiau sakė 2024 m. Paryžiaus automobilių parodoje: „Dacia naudos grupės „techno bricks“ lentyną, kad paskutinę akimirką pasirinktų geriausią sprendimą“, turėdamas omenyje jėgos agregatų technologijos asortimentą, kurį ji gali pasirinkti iš „Renault“ grupės.
„Grįžkite pas mane per 2025 m. Kalėdas. Turime metus, o per metus gali nutikti bet kas technologijų srityje.“
Neaišku, kokią platformą naudos „Sandero“, nes Le Votas teigė: „Naudoti žodį „platforma“ yra sudėtinga... su „Ampere“, kuri gamina elektromobilį grupei, „Dacia“ gaus komponentus ir vėl juos panaudos mūsų automobiliams.“
Tikėtina, kad „Sandero EV“ bent jau dalinsis „AmpR Small“ architektūra, kurią šiuo metu naudoja kolega supermini automobilis „Renault 5“. Kalbant apie benzininį hibridinį „Sandero“, galime pamatyti tą pačią CMF-B platformą, naudojamą dabartiniame „Clio“, kuri E-Tech modeliuose palaiko visiško hibrido technologiją.
Kai pasirodys visiškai elektrinis „Sandero“, tai bus trečiasis „Dacia“ elektromobilis, sekantis po dabartinio „Spring“ ir jo galimo pakaitalo, naujo „baby EV“, pasirodysiančio 2026 m.
Komentarai