4 Minutės
Visi, kurie vis dar tikisi, kad „Alfa Romeo“ netrukus pristatys naują dvivietį sportinį automobilį arba atgimusį „Spider“, turės šią viltį palaikyti dar kurį laiką.
Išskirtiniame interviu „Auto Express“ „Alfa“ rinkodaros vadovas Cristiano Fiorio atskleidė, kad prekės ženklas turi įrodyti, jog gali parduoti pagrindinius modelius dideliais kiekiais, prieš galėdamas net svarstyti apie lengvojo 4C sportinio automobilio, kuris buvo nutrauktas 2019 m., įpėdinio gamybą.
Taip yra todėl, kad „didelės investicijos“ buvo skirtos kuriant visiškai naują „Alfa Romeo Stelvio“, kuris turėtų būti pristatytas vėliau šiais metais, ir naujos kartos „Alfa Romeo Guilia“, kuri pasirodys 2026 m. Abu modeliai bus pagaminti ant visiškai naujos architektūros ir bus siūlomi su hibridine arba visiškai elektrine jėgos pavara.
Geriausi galiniais ratais varomi automobiliai 2025 m.
Fiorio mums paaiškino: „Bet kuris „Alfa Romeo“ dirbantis žmogus jums pasakys, kad tam tikru metu norėtume turėti dar vieną pasiekiamą sportinį automobilį. Bet aš visada tikiu, kad prieš pasineriant į svajones, kaip tada, kai žmonės sakė, kodėl negrįžti į automobilių sportą, turime pasiekti rezultatų.
„Alfa Romeo“ neturi „Audi“, „Mercedes“ ar „Porsche“ priemonių dėl mūsų generuojamų apimčių, ir turime daryti viską žingsnis po žingsnio. Taigi per pastaruosius trejus ar ketverius metus labai stropiai tvarkėme prekės ženklo atskaitomybę rezultatų atžvilgiu.
Skelbimas
„Kodėl mes tai darėme? Jei norime išpildyti jūsų, mūsų gerbėjų ir klientų, svajones, turime sugebėti pasiekti rezultatų, nes tam tikru metu, jei prekės ženklas neuždirba pinigų, jis negalės išlaikyti savo ateities, o „Alfa Romeo“ visada turėjo problemų, nes nepildė pažadų.
Jis tęsė: „Turime sukurti patikimumą, todėl kasmet gaminti po vieną modelį ir įrodyti, kad galime tai įgyvendinti, padaryti pelningą ir pasiekti investicijoms priimtinus skaičius. Kai turėsime tai įrodančius rezultatus, tada galėsime svajoti.“
„Alfa Romeo“ produktų vadovas Mario Lamagna pritarė šiam teiginiui, sakydamas mums: „Portfelis yra labai svarbus. Jei sukursite portfelį, galėsite daryti labai įdomius dalykus.“
Lamagna pridūrė: „Matome šviesią „Alfa“ ateitį ir viskas ateis. Esame 100 procentų sportinių automobilių prekės ženklas, todėl tęskime savo kelią ir neskubėkime per daug. Priešingu atveju sutelkiame dėmesį į „mes gaminame „Spider“!“, o tada praleidžiame visas kitas galimybes rinkoje.“
Ar naujas „Alfa Romeo“ sportinis automobilis būtų elektrinis?
Nors „Alpine“, „Audi“, „Caterham“, „Porsche“ ir „Lotus“ kuria visiškai elektrinius sportinius automobilius, jei „Alfa Romeo“ gautų žalią šviesą, kryptis, kurią ji galėtų pasirinkti, dar nenuspręsta.
Skelbimas
Paklausėme Lamagnos, ar naujas „Alfa“ sportinis automobilis turėtų būti elektrinis, į ką jis atsakė: „Vertiname geriausius variantus. Yra daug pasirinkimų, todėl lankstumas yra labai svarbus.“
Taip pat norėjome sužinoti jo mintis apie elektromobilius, tokius kaip „Hyundai Ioniq 5 N“, kurie naudoja tam tikrus virtualius triukus, kad sukurtų patrauklesnę vairavimo patirtį.
„Asmeniškai nesu už, sakyčiau, tokios patirties imitavimą“, – atsakė Lamagna. „Alfa“ tikime tikra patirtimi. Taigi, nepaisant to, ar turite garsą, ar ne, norime padaryti kažką, kas turi būti tikra, žmonės turi įsimylėti automobilį, net jei jis yra elektrinis, nesvarbu.
„Atvirai kalbant, nemanau, kad tai yra didelis dalykas mūsų klientams. Bet vėlgi, mes turime būti kažkaip įsipareigoję patirčiai.“
Kaip buvo sukurtas 1,7 mln. svarų sterlingų kainuojantis „Alfa Romeo 33 Stradale“
Rinkodaros vadovas Fiorio apibūdino „Alfa Romeo“ kaip „labai sportišką prekės ženklą, bet visada kažkaip pasiekiamą“, todėl paklausėme jo, kaip tai dera su naujausiu įmonės „halo“ produktu: „33 Stradale“, kurių bus pagaminta tik 33 ir kiekvienas kainuos apie 1,7 mln. svarų sterlingų.
Jis mums sakė, kad „33 Stradale“ buvo ne tik „manifestas“ prekės ženklui, bet ir projektas, gimęs iš automobilių sporto ir „buvo padarytas beprotiškos žmonių grupės, kuri pasakė, gerai, eikime prieš viską“.
Jis tęsė: „Tai buvo projektas, valdomas neįprastai, kasdieninei įmonės veiklai. Susitarimas buvo nepaveikti prekės ženklo kasdienės veiklos, nes jei tai padarytų, mes to nedarytume.
„Bet jei norite tai padaryti, norite pasvajoti ar pažaisti, įrodyti sau, kad nieko neveikiate ir kad galite patys išlaikyti tą verslą prekės ženklo viršūnėje, tada mes esame gerai, kad jus palaikytume.“
Ar žinojote, kad galite parduoti savo automobilį per „Auto Express“? Mes padėsime jums gauti puikią kainą ir taip pat rasti puikų pasiūlymą naujam automobiliui.
Komentarai