3 Minutės
jei jie tikrai norėjo, kad vairuotojai atsisakytų vidaus degimo variklių ir pereitų prie brangesnių elektromobilių, būtina – ir vis dar yra – juos finansiškai skatinti nedelsiant ir nuolat.
Tais pačiais metais pasiūliau papildomą nemokamą patarimą, kad lengvas ir didžiulis „pelnas“, kurį vyriausybės gauna iš kiekvieno brangaus elektromobilio, parduoto privatiems vartotojams, buvo – ir vis dar yra – per didelis ir nepateisinamas.
Pusė automobilių pirkėjų neketina pereiti prie elektromobilių, net su vyriausybės dotacijomis.
Be to, pasakiau mūsų politiniams „lyderiams“, ko jie, matyt, nežinojo – ir vis dar nežino: kad jie, desperatiškai bandydami sudominti vartotojus elektromobiliais, atstumia juos per baudžiamai didelį pridėtinės vertės mokestį. 2021 m. mano nurodytas sprendimas buvo 50 proc. standartinio 20 proc. PVM tarifo sumažinimas kai kuriems elektromobiliams. Išmintingi pinigai leidžiami hibridiniams automobiliams.
Praėjus ketveriems metams, automobilių pramonė Didžiojoje Britanijoje (per savo prekybos organizaciją, Automobilių gamintojų ir prekybininkų draugiją) paskelbė „naują“ oficialų pareiškimą, kuris prasidėjo žodžiais „Reikalingos paskatos“, jei daugiau elektromobilių bus parduota realiems klientams. Tolesnis prašymas buvo perpus sumažinti PVM naujų elektromobilių pirkimams! Džiaugiuosi, kad mano idėjos yra vagiamos. Bet kodėl jos priimamos dabar, o ne prieš ketverius iššvaistytus metus?
Skelbimas
Skelbimas
Sąžiningai, automobilių gamybos pramonė ir visų spalvų vyriausybės turi greitai žiūrėti, klausytis, mokytis ir veikti, kai gauna nemokamų, tvirtų patarimų, pasiūlymų, konstruktyvios kritikos ir daugiau iš tokių susirūpinusių žurnalistų šioje srityje ir svarbiausių žmonių – vartotojų. Būtent pastarieji turėtų sumokėti bazinę, tarkime, 50 000 svarų sterlingų kainą gamintojui už gana vidutinį elektromobilį, plius papildomą 10 000 svarų sterlingų PVM mokestį vyriausybei, kuri iš esmės gauna nenusipelnytą 20 proc. arba 10 tūkstančių svarų sterlingų arbatpinigių. Kalbėkite apie pinigus už nieką.
Kitas esminis dalykas, apie kurį daugelį metų kalbu, yra tai, kad protingomis kainomis parduodami hibridiniai automobiliai, kurie yra protingame aukso viduryje tarp šiek tiek pigesnių gryno benzino/gryno dyzelino modelių vienoje pusėje ir paprastai brangių 100 proc. elektrinių modelių kitoje, nenusipelno būti uždrausti salonuose 2030 m. ar net 2035 m.
Jau esu sakęs ir sakau dar kartą: dabar protingiausius pinigus protingiausi vartotojai leidžia tinkamos kainos hibridams. Ir neseniai vyriausybė, matyt, pabudo, susivokė ir tyliai davė suprasti, kad sutinka su manimi, jog tokia technologija yra labai svarbi trumpalaikėje, vidutinėje ir ilgalaikėje ateityje.
Dėl teisinių ir kitų priežasčių yra apribojimų, ką galiu čia atskleisti. Bet ką galiu pasakyti šiame itin jautriame žaidimo etape, yra tai: vienas iš mano patikimų ir patikimų Whitehall informatorių davė stiprius užuominas, kad hibridai netrukus mėgausis ilgu mirties nuosprendžio atidėjimu. Štai ką aš vadinu teisingumu. Tegyvuoja kuklusis hibridas.
Komentarai