Elektromobiliai aplenkė savo varžovus, varomus vidaus degimo varikliais, pagal kasmet nuvažiuojamų mylių skaičių.

Remiantis duomenų specialistų „Solera cap hpi“ duomenimis, vidutinis atstumas, kurį per metus nuvažiuoja tipinis elektromobilis, išaugo nuo 6 355 mylių 2015 m. iki 8 740 mylių po dešimtmečio, 2025 m. Tai reiškia, kad vidutiniškai elektromobilių vairuotojai nuvažiuoja 444 myliomis daugiau nei benzininių ar dyzelinių automobilių vairuotojai. „Cap hpi“ teigia, kad jų skaičiavimai yra pagrįsti duomenimis, surinktais iš prekybos pardavimų, kurių vidutinis skaičius yra daugiau nei 1,8 milijono sandorių per metus.

10 geriausių didžiausią nuvažiuojamą atstumą turinčių elektromobilių, parduodamų 2025 m.
Nors elektromobilių augimas atspindi sparčiai tobulėjančias technologijas, didesnį įkrovimo punktų prieinamumą ir didesnį elektrinių modelių prieinamumą – 2015 m. elektromobilių pasirinkimas daugiausia buvo maži automobiliai – bendrovė taip pat pabrėžia, kad benzininių automobilių nuvažiuojamas atstumas mažėja nuo pandemijos pradžios. Tiesą sakant, vidutinis metinis benzino nuvažiuojamas atstumas per dešimtmetį sumažėjo 12 proc., o tai „Cap hpi“ priskiria, be kita ko, didesniam darbui namuose, sumažinančiam kelionių į darbą poreikį, ir internetinės prekybos augimui, o tai reiškia, kad automobiliai dažniau paliekami važiuoti.
„Mūsų duomenys atskleidžia, kad žmonės JK dabar nuvažiuoja vis mažiau mylių nei prieš 10 metų. Jie taip pat rodo, kad elektromobilių vairuotojai dabar savo automobiliais nuvažiuoja toliau nei benzininių automobilių vairuotojai ir tai nuolat daro beveik dvejus metus“, – sako bendrovės prognozavimo strategijos vadovas Dylanas Setterfieldas. „Generuodamas tokius vidutinius nuvažiuojamo atstumo duomenis visai JK, „Solera cap hpi“ padeda vairuotojams gauti visapusišką vaizdą, kaip keičiasi automobilių naudojimas, atsižvelgiant į pažangias technologijas, didėjančias degalų kainas, didėjantį aplinkosauginį sąmoningumą ir tai, kad apskritai tapome mažiau priklausomi nuo automobilių.“
Ne tik JK elektromobiliai ir toliau veržiasi prieš benzininius modelius. Naujausi Europos automobilių gamintojų asociacijos (ACEA) duomenys rodo, kad elektromobilių pardavimas per pirmuosius du 2025 m. mėnesius išaugo 28 proc., o Vokietijoje – 41 proc., Belgijoje – 38 proc., o Nyderlanduose – 25 proc. Tačiau Prancūzijoje elektromobilių pardavimas sumažėjo 1,3 proc., o bendras naujų automobilių pardavimas visoje Europoje smarkiai nukentėjo. Registracijos Prancūzijoje ir Vokietijoje sumažėjo maždaug ketvirtadaliu, o visoje Europoje benzininių automobilių sumažėjo 22,4 proc., o dyzelinių – 28,8 proc.
Čia, JK, vartotojai ir automobilių pramonė laukia, kol vyriausybė atsakys į savo konsultacijas dėl ZEV mandato pakeitimų, kurie naujų benzininių ir dyzelinių automobilių pardavimo draudimą perkeltų į 2030 m., o daugelis tikisi naujo paskatų paketo, kuris paspartintų elektromobilių paklausą.
Ar žinojote, kad galite parduoti savo automobilį per „Auto Express“? Mes padėsime jums gauti puikią kainą ir taip pat rasti puikų pasiūlymą naujam automobiliui.