Visiškai naujas, trečios kartos „Nissan Leaf“ buvo pristatytas prieš visą jo pasirodymą antroje šių metų pusėje. Ir kaip jau kurį laiką žinome, novatoriškas elektrinis hečbekas savo naujausiam pasirodymui buvo transformuotas į stilingą, aukštą krosoverį.

Dizainas įkvėptas 2021 m. pristatyto „Nissan Chill-Out“ koncepcijos, o naujasis „Leaf“ perėmė keletą pagrindinių elementų, tokių kaip unikalus prekės ženklo firminių „bumerango“ žibintų interpretacija ir savitas ratų dizainas, nors coliu ar dviem mažesnis nei koncepcijos automobilyje.

„Nissan Micra“ grįžta! Naujas EV supermini automobilis pasirodys šiais metais su „Renault 5“ prieskoniu

Abu jie taip pat buvo įtraukti į mūsų išskirtinius - ir, kaip dabar matome, neįtikėtinai tikslius - naujojo „Nissan Leaf“ vaizdus, kuriuos paskelbėme praėjusiais metais.

Kiti akcentai apima gana aštrią nosį su viso pločio šviesos juosta ir apšviestu „Nissan“ ženkleliu. Priekinių durų rankenos taip pat įleidžiamos, o galinių durų rankenos paslėptos aukštai ant C statramsčio, kad suteiktų kupė panašią išvaizdą, o įkrovimo jungtis yra priekiniame kairiajame sparne.

Naujasis „Leaf“ akivaizdžiai turi daug didesnę prošvaisą nei dvi ankstesnės iteracijos, tačiau aerodinamika yra pagrindinis dėmesys. Aptakus kėbulas ir nuožulni stogo linija padės tai pasiekti, taip pat padarys naujausią modelį labiau traukiantį akį.

Nepaisant šiek tiek kupė stiliaus silueto, „Nissan“ žada, kad naujasis „Leaf“ bus erdvus, šeimai tinkamas krosoveris. Tai rodo, kad konkurentai bus kiti stilingi, bet mažiau nuožulnūs maži visureigiai, tokie kaip neseniai pristatytas „Skoda Elroq“ ir „Kia EV3“. „Volvo EX30“ ir „Smart #1“ taip pat yra potencialūs konkurentai.

Iki šiol dar nematėme automobilio vidaus, kad įvertintume, kiek erdvės siūloma. Tačiau tikimės, kad naujasis „Leaf“ pasižymės naujos kartos prekės ženklo salono dizainu, pasidalydamas daugybe elementų su didesniuoju „Nissan Ariya“ - 2022 m. „Auto Express“ metų automobiliu.

Įranga greičiausiai apims dviejų ekranų išdėstymą ir protingą kai kurių fizinių valdiklių integravimą į įvairius apdailos ir medžiagų elementus, kaip ir „Ariya“ medieną imituojančią valdymo skydą, taip pat naują „Google“ pagrįstą informacijos ir pramogų sistemą, kuri dabar yra perkamiausiame „Nissan Qashqai“.

Platforma, nuvažiuojamas atstumas ir įkrovimo greitis

Šiuo metu oficialių nuotraukų yra palyginti mažai, kaip ir techninių detalių. Tačiau „Nissan“ patvirtino, kad „Leaf“ jėgos agregatą sudarys naujas „trys viename“ elektrinis pavaros blokas, o automobilis stovės ant tos pačios CMF-EV platformos kaip „Ariya“, taip pat „Renault Megane E-Tech“ ir „Scenic E-Tech“.

Gali būti, kad „Leaf“ bus siūlomas su tais pačiais 63 kWh ir 87 kWh akumuliatorių paketais kaip ir didesnis brolis. Jei taip, tikėtumėmės, kad pradinio lygio modeliai pasiūlys kažkur nuo 280 iki 300 mylių nuvažiuojamą atstumą, o didelio nuotolio versijos vienu įkrovimu galėtų įveikti daugiau nei 350 mylių. Tai turėtume žinoti tiksliai artimiausiais mėnesiais.

Ariya ir mechaniškai susijęs Megane abu turi 130 kW maksimalų įkrovimo greitį, ir tikimės, kad naujasis Leaf taip pat turės. Pagal šiandienos standartus tai nėra išskirtinis dalykas, tačiau vis tiek pakankamai geras, kad įkrovimas nuo 20 iki 80 procentų užtruktų tik apie pusvalandį.

Tačiau, nors daug kas pasikeitė „Nissan Leaf“, džiaugiamės galėdami pranešti, kad jis ir toliau bus gaminamas „Nissan“ Sanderlando gamykloje. Ta pati įmonė taip pat bus atsakinga už kitos kartos „Nissan Juke“, pasirodysiančio 2026 m., ir visiškai elektrinio „Qashqai“, kuris, žinome, yra pakeliui, gamybą.

„Nissan Leaf“ per kartas

„Nissan Leaf“ iš novatoriško EV tapo EV visureigiu per tris kartas. Štai kaip...

„Nissan Leaf Mk1“

Datos: 2011–2017 m.
Būdamas pirmuoju pasaulyje masinės rinkos EV, originalus „Nissan Leaf“ buvo tikras novatorius šiuolaikiniame automobilių pasaulyje ir nutiesė kelią dabartinei įvairiai protingų, elektrinių šeimyninių automobilių gamai. Pirmieji pavyzdžiai buvo pagaminti Japonijoje, kurių kiekvienas buvo varomas 24 kWh akumuliatoriaus, kuris nuvažiavo tik 109 mylias. „Nissan“ Sanderlando gamykla pradėjo gaminti „Leaf“ 2013 m., o po kelerių metų pasirodė didesnis 30 kWh akumuliatorius, kuris galėjo nuvažiuoti 155 mylias vienu įkrovimu. Iki antros kartos „Leaf“ pristatymo buvo parduota daugiau nei pusė milijono Mk1 „Leaf“.

„Nissan Leaf Mk2“

Datos: 2018–2024 m.
Skirtingai nei jo pirmtakas, antros kartos „Leaf“ iš karto susidūrė su konkurencija. Iki 2018 m. „Volkswagen“, „Kia“, „Renault“ ir kiti prekių ženklai užšoko ant bangos ir pristatė savo elektrinius automobilius. Atsakydamas į tai, dideli Mk2 patobulinimai apėmė oficialų nuvažiuojamą atstumą iki 239 mylių „Leaf e+“ ir „e-Pedal“ funkcijos, dar žinomos kaip vieno pedalo vairavimas, pristatymą, kuris buvo žaidimą keičianti funkcija vairuojant automobilį mieste.