„Renault“ pastaruoju metu sulaukė didelės sėkmės, pasinaudodamas klientų nostalgija – atgimę „Renault 5“ ir „Renault 4“ yra vieni laukiamiausių naujų automobilių, pristatomų šiais metais. Ir atrodo, kad šis konkretus šulinys net neketina išdžiūti.
„Auto Express“ kalbėdamas apie naująjį „Renault 5 Turbo 3E“ – duoklę prancūzų markės nepaprastam, vidutinio variklio karštajam hečbekui, pristatytam 1980 m., „Renault Group“ dizaino vadovas Laurensas van den Ackeris paaiškino, kaip svarbu pasirinkti laiką, iš kurios eros semtis įkvėpimo.
Geriausi elektromobiliai 2025 m.: 10 geriausių elektromobilių, kuriuos galite nusipirkti šiandien.
„Turiu teoriją, kad yra galimybių langas“, – sakė jis. „Jei palauksite per ilgai, žmonės bus tikrai apie tai pamiršę. Bet jei esate per anksti, tai dar nėra pakankamai šaunu.
„Prieš 10 metų mes sukūrėme „Alpine 110“, ir tai buvo tiesiog tobulas laikas, nes tai 1950 ar 1960 metų automobilis, ir mes pasakėme, kad turime padaryti šį automobilį dabar, nes jei palauksime dar 10 metų, langas bus praėjęs.
„Taigi dabar yra tinkamas metas šiems 70-ųjų pabaigos ir 80-ųjų automobiliams, nes jūs kalbatės su žmonėmis [apie „Turbo 3E“] ir jie sako „o Dieve, tai mano laikotarpis“.
Skelbimas
Skelbimas
„Manau, kad po 10 metų mes taip pat žiūrėsime į automobilius iš „Greiti ir įsiutę“, – tęsė jis. „Mes gaminsime „Subaru“, „Honda“, „Datsun“, žinote, šias japoniškas kišenines raketas. Manau, kad tai auga kartu su žmonėmis.
Artimiausioje ateityje naujasis „Renault Twingo“, kuris pasirodys gatvėse 2026 m., įkvėpimo semsis iš išsprogusių akių Mk1, kuris buvo pristatytas 1992 m. Aštuntojo dešimtmečio „Alpine A310“ keturvietis sportinis kupė iš septintojo dešimtmečio taip pat bus prikeltas artimiausiais metais kaip „Porsche 911“ konkurentas.
„Legendiniai simboliai“ ir „ateities simboliai“
„Renault“ daug noriau plėšėsi savo katalogą nei kai kurie konkurentų prekių ženklai, tokie kaip „Peugeot“ ir „Vauxhall“, kurie laikėsi į ateitį orientuoto požiūrio į savo naujausius modelius.
Tačiau, kaip mums nori pabrėžti van den Ackeris, ne viskas „Renault“ asortimente buvo įkvėpta istorijos knygų. Vietoj to, įmonė turi strategiją kurti tai, ką vadina „legendiniais simboliais“ ir „ateities simboliais“.
„Legendiniai simboliai, tokie kaip naujieji R5, R4, Twingo ir kas žino, galbūt kiti, leidžia mums smagiai susieti žmones su tuo, kas buvo praeityje“, – sakė jis.
Skelbimas
Skelbimas
„Jūs žinote, kaip yra su praeitimi – į ją žiūrite pro rožinius akinius – todėl prisimenate gerus dalykus ir pamirštate visus blogus dalykus.
„Tačiau yra užuojautos rezervuaras, kuris jungia žmones, ir jie turi tokius pasakojimus kaip „mano teta tokį turėjo“, „mano tėvas tokį turėjo“, „o aš į tokį įvažiavau“ arba „mes tokiame pasibučiavome“.
Van den Ackeris nori „išvengti įstrigimo vienpusėje gatvėje“, kurią sudaro tik retro įkvėpti modeliai. Štai kodėl „Renault“ turi ir savo „ateities simbolius“, tokius kaip naujieji „Scenic“, „Megane“, „Symbioz“ ir kiti.
„Mes taip pat labai įtikinamai žiūrėsime į ateitį“, – sako dizaino vadovas, „ir iš dizaino perspektyvos tai tikrai smagu. Tai tarsi gauti pyragą ir jį suvalgyti.“
„Renault“ pristatys naują „lotynišką“ dizaino kalbą savo ateities ikonoms su naujos kartos „Clio“, kuris pasirodys 2026 m. Van den Ackeris anksčiau „Auto Express“ atskleidė: „Su „Clio“ nauja karta galime pagaminti labai moderniai atrodančius, jausmingus lotyniškus automobilius“, pridurdamas: „Galime padidinti seksualumą, jausmingumą ir padaryti, kad šie automobiliai atrodytų labai pageidaujami šiuolaikiškai.“
Komentarai
Palikite komentarą