„Šiandien galiu patvirtinti, kad kuo greičiau vėl pristatysime GTi ant e-208“, – sakė naujasis prekės ženklo generalinis direktorius Alainas Favey. „Tai signalas, kad norime vėl susisiekti su savo praeitimi. GTi rodo mūsų orientaciją į našumą ir dalyvavimą automobilių sporte – našumas yra tai, ką reiškia Peugeot.“

Geriausi karšti hečbekai, kuriuos galima įsigyti 2025 m.

GTi atgimimas prasidės nuo grynai elektrinio esamos kartos modelio – ir ateityje galėtų būti vidaus degimo arba įkraunamų hibridinių GTi. Tačiau kol kas planas yra laikytis elektros, o Favey sakė Auto Express: „Neatmetame, kad gali būti ir kitų įgyvendinimų su GTi ženkleliu, bet nieko neplanuojama.“ Nors visiškai naujas 208 turėtų pasirodyti 2026 m., dabartinis modelis gaus atnaujinimą.

Šiuo metu esamoje kartoje siūlomi du elektros varikliai – 134 AG ir 154 AG – todėl yra daug vietos modeliui su maždaug 200 AG, galbūt naudojant galingesnį e-variklį, kuris yra Abarth 600e arba Alfa Romeo Junior Veloce su iki 287 AG.

Tikėkitės tradicinio Peugeot karšto hečbeko pasikeitimo, kaip parodyta mūsų išskirtiniame vaizde, įskaitant raudonų stiliaus elementų integravimą aplink groteles, ratus ir ženklelius, taip pat pertvarkytą priekinį buferį su ryškesnėmis angomis ir priekinį skirstytuvą.

Peugeot GTi niekada nebuvo pernelyg atvirai suprojektuoti, todėl tikėtina, kad taip bus ir šį kartą. Viduje gali būti aukštos specifikacijos Stellantis įrankių rinkinio dalys, tokios kaip kaušo sėdynės, esančios Alfa Romeo Junior Veloce, kartu su daugiau raudonų apdailos elementų.

Taip pat galime pamatyti keletą skaitmeninių atnaujinimų, kad atgimęs GTi patiktų jaunesniems skaitmeniniams vietiniams. Turint tai omenyje, Peugeot gali pasirinkti žaidimui skirti įveikimo laikus ir g-jėgos matuoklius bei įdiegti paleidimo valdymą ir elektroninį sukimo momento valdymą, kad padidintų automobilio našumą ir judrumą.

Peugeot generalinis direktorius šiame poste dirba mažiau nei 60 dienų, tačiau jis priėmė sprendimą pakeisti Peugeot Sport Engineered ženklelį trimis raidėmis, turinčiomis daug daugiau kilmės. 508 PSE – didelio našumo įkraunamas hibridas – buvo nutrauktas 2024 m. gruodį.

Greitesnė kito Peugeot 208 versija taip pat suteiktų įmonei varžovą Alpine A290 ir MINI JCW Electric. Kiti Stellantis šeimos prekių ženklai neseniai pristatė savo mažus greitus EV, o Lancia Ypsilon HF, Alfa Romeo Junior Veloce ir Abarth 600e yra pagrįsti ta pačia platforma kaip ir dabartinis 208. Jie taip pat pateikia kitų užuominų apie tai, kokius našumo patobulinimus galėtų gauti naujas 208 GTi.

Be galingesnio variklio, Stellantis taip pat atliko kitus važiuoklės atnaujinimus, skirtus didelio našumo modeliams, tokius kaip Torsen mechaninis riboto slydimo diferencialas, kuris pagerina automobilio judrumą, sukibimą ir valdymą. Tokie automobiliai kaip Abarth 600e taip pat turi standesnę pakabą ir stabilizatorius, platesnę provėžą, naują stabdžių sistemą ir skysčiu aušinamą akumuliatorių – tai, ką Peugeot tikriausiai norėtų padaryti su bet kuriuo būsimu GTi.

Taip pat bus vizualių pakeitimų, tokių kaip žemesnė prošvaisa, didesni ratai ir subtilus kėbulo komplektas su pora GTi ženklelių. Viduje tikėkitės kontrastingų siūlių ir sportiškesnių sėdynių – taip pat naujo požiūrio į garsųjį Peugeot i-Cockpit prietaisų skydelį.