3 Minutės
Kinijos elektromobilių rinkos lyderiai demonstruoja spartų pardavimų augimą gegužę
Kinijos aukštos klasės elektromobilių rinka įgauna pagreitį, nes NIO, Zeekr ir Li Auto paskelbė žymiai išaugusius 2025 m. gegužės elektromobilių pristatymo rezultatus. Šie pasiekimai atspindi augančią paklausą išmanioms elektrinėms transporto priemonėms ir visureigiams visoje Kinijoje, o gamintojai ir toliau lyderiauja technologijų, dizaino bei rinkos plėtros srityse.
NIO plati modelių gama lemia įspūdingus rezultatus
NIO gegužę pristatė 23 231 elektromobilį – tai 13,1 % daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu pernai. Į šį skaičių įtraukiami 13 270 automobiliai iš pagrindinės prabangios NIO markės. Naujas ONVO modelis, orientuotas į šeimas, pasiekė 6 281 klientą, o FIREFLY – kompaktiškas NIO išskirtinio lygio modelis – sudarė 3 680 pardavimų. Iki 2025 m. gegužės pabaigos bendras NIO pristatytų elektromobilių skaičius pasiekė 760 789, kas dar labiau įtvirtino bendrovės lyderystę tarp Kinijos elektromobilių gamintojų.
Technologijos ir našumo savybės
NIO produkcija išsiskiria išmaniosiomis funkcijomis, pažangiomis baterijomis ir didelės ridos elektriniu našumu. Dėmesys dizainui bei išmaniajam susietumui padeda NIO modeliams išlaikyti modernios prabangos, greito įsibėgėjimo ir pažangios elektrinės technologijos balansą.
Zeekr ir Lynk & Co – spartus augimas ir plėtra
Zeekr grupė ir toliau tvirta, kai bendra Zeekr ir Lynk & Co markių elektromobilių pristatymo apimtis gegužę pasiekė 46 538 vnt., o tai – 15,2 % augimas palyginti su pernai ir 12,6 % daugiau nei balandį. Vien Zeekr pristatė 18 908 elektromobilius, fiksuodama net 37,74 % mėnesio augimą. Tuo tarpu Lynk & Co pristatymai siekė 27 630, o tai – 26,87 % metinis augimas. Nuo sausio iki gegužės Zeekr iš viso pristatė 74 038 elektromobilius (+9,26 %), o Lynk & Co – net 127 827 vnt. (+25,86 %).
Dizainas ir rinkos pozicionavimas
Zeekr orientuojasi į aukščiausios klasės elektromobilius, derinančius modernų dizainą ir technologiškai pažangias sistemas. Šis prekinis ženklas skirtas vartotojams, vertinantiems vairavimo kokybę ir išmaniųjų funkcijų gausą. Lynk & Co, savo ruožtu, traukia miesto profesionalus siūlydama patikimus, prieinamus ir inovatyvius elektromobilius su išmaniosiomis funkcijomis.
Li Auto: infrastruktūros plėtra ir ruošimasis ateities augimui
Li Auto gegužę pristatė 40 856 elektromobilius, kas žymi įspūdingą 16,7 % metinį augimą. Iš viso bendrovė jau pardavė daugiau nei 1,3 mln. elektromobilių. Įmonė taip pat sparčiai plečia savo infrastruktūrą, planuodama birželį atidaryti 2 500-ąją didelės galios įkrovimo stotelę. Šis žingsnis palaikys netrukus debiutuosiantį Li Auto pirmąjį visiškai elektrinį visureigį Li i8, kuris pasirodys liepą.
Tinklo plėtra ir paslaugos
Gegužės pabaigoje Li Auto valdė 506 mažmeninės prekybos taškus 152 miestuose ir 502 techninės tarnybos centrus bei autorizuotus kėbulo remonto servisus 222 miestuose. Visapusiškas aptarnavimo tinklas apima 2 414 didelės galios įkrovimo stoteles ir daugiau nei 13 000 įkrovimo vietų, tad Li Auto tvirtai užima svarbią vietą Kinijos elektromobilių infrastruktūros ekosistemoje.
Pramonės požiūris ir palyginimai
NIO, Zeekr ir Li Auto sėkmingi rezultatai dar kartą patvirtina jų lyderystę ir skirtingas strategijas Kinijos bei viso pasaulio elektromobilių rinkoje. Kiekviena bendrovė pristato unikalius modelius ir technologijas, formuodama Kinijos automobilių ateitį, o kartu ir užtikrina aukštus inovacijų, našumo ir klientų patirties standartus visoje elektromobilių rinkoje.
Šaltinis: smarti

Komentarai