„Genesis“ automobilių dydis, prabanga ir greitis didės, nes prekės ženklas pasitrauks iš pagrindinės rinkos. | Pedal - Automobilių naujienos, apžvalgos ir technologijos Lietuvoje
„Genesis“ automobilių dydis, prabanga ir greitis didės, nes prekės ženklas pasitrauks iš pagrindinės rinkos.

„Genesis“ automobilių dydis, prabanga ir greitis didės, nes prekės ženklas pasitrauks iš pagrindinės rinkos.

2025-04-08
0 Komentarai

„Genesis“ nevilioja pristatyti mažesnių ar įperkamesnių modelių, nes ruošia kitą naujų produktų bangą.

 

Vietoj to, jis visu greičiu juda į priekį su didesniais, brangesniais ir pelningesniais automobiliais, kurie įtvirtins jį kaip tikrą pasaulinį žaidėją ne tik aukščiausios klasės automobilių rinkoje, bet ir prabangių automobilių rinkoje.

Tai prasidės nauju didelio dydžio visureigiu, kuris bus pristatytas Niujorko automobilių parodoje gegužę. „Auto Express“ paklausėme „Genesis“ dizaino direktoriaus Luca Donckerwolke'o, kas laukia prekės ženklo ateityje, į ką jis atsakė: „Jūs tai jau matėte su naujuoju Neolun koncepciniu automobiliu, kuris yra naujas prekės ženklo flagmanas. Kuriuo bus naujas prekės ženklo flagmanas.“

 

Naujas Genesis Electrified GV70 pradėtas pardavinėti su didesniu akumuliatoriumi, ekranais ir stiliumi

 

Tai pakeičia tradicinę nuomonę, kad aukščiausias daugumos aukščiausios klasės automobilių prekių ženklų modelis paprastai yra keturių durų sedanas, o Donckerwolke paaiškino, kad: „Flagmanas buvo tradicinis trijų dėžių sedanas, bet dabar turime ir visureigių, kurie taip pat tampa flagmanais.“ Tačiau Genesis puikiai žino aršią konkurenciją pasaulinėje prabangių automobilių rinkoje. Savo asortimento viršuje jis nori pasiūlyti klientams pasirinkimą tarp transporto priemonių tipų, kad padėtų atskirti savo pasiūlymą nuo konkurentų.

 

„Genesis turės įvairių tipologijų flagmano lygiu, ir [mes] esame pasirengę jas pradėti gaminti.“ – sakė jis.

 

Ši strategija gali būti įgyvendinama dėl naujausių prekės ženklo koncepcinių automobilių, pristatytų Seulo mobilumo parodoje, įskaitant įspūdingą dviejų durų kupė ir kabrioleto flagmano Genesis G90 versiją. Genesis produktų planavimo vadovas Marc Choi sakė: „Genesis nekuria grynai koncepcinių automobilių be ketinimo jų gaminti; dabar mūsų darbas yra sudėlioti verslo planą.“

„Mūsų nedomina mažesni modeliai, nes nesiekiame apimties, o siekiame pelningumo ir prestižo... Tai nėra apie riziką kanibalizuoti Hyundai ir Kia pardavimus, o apie pelningumo maksimizavimą ir prekės ženklo įvaizdžio kėlimą.“

Ši strategija taip pat atsako į klausimus apie tai, kurie dabartinės Genesis gamos modeliai bus pakeisti, o kurie ne, o BMW 3 serijos dydžio G70 sedanas ir universalas aktyviai nesvarstomi dėl pakeitimo. Choi tęsė: „G70 yra sunkus, nes vėlgi, jis yra toje mažesnėje rinkos dalyje ir ten nėra daug pelningumo. Štai kodėl mes sutelkiame dėmesį į 80 ir 90 modelius.“

Magma našumo prekės ženklas

 

Genesis didelio našumo Magma prekės ženklas taip pat yra svarbi šio dalyko dalis, nes kiekvienas Genesis modelis turės savo Magma variantą. Tačiau Genesis nėra nusiteikęs kurti atskiro sub-prekės ženklo, tokio kaip Hyundai N. Vietoj to, jis planuoja Magma automobilius, kurie bus arba visiškai pertvarkyti su specialia jėgos pavara ir važiuoklės sąranka - kaip būsimas GV60 Magma - arba mažiau dramatiški, su tik patobulinimais esamai jėgos pavarai ir važiuoklės sąrankai.

„Tai, ką darome su Magma, apibrėžia Genesis vairavimo charakterį, kurį vadiname „tvirtu ir judriu“, – sakė Marc Choi. „Nesvarbu, ar tai suderinta su galingu jėgos agregatu, ar kažkuo, kas turi pakankamai galios, [mes dar nesame tikri]. Svarbiausia, kaip mes valdome tą galią ir integruojame vairavimo jaudulį.“

Komentarai

Palikite komentarą