3 Minutės
V-8 varikliai tvirtai laikosi šiuolaikinėje automobilių rinkoje
Automobilių gamintojams aktyviai diegiant elektromobilizaciją, tradicinis V-8 benzininis variklis dažnai laikomas nykstančia rūšimi. Visgi 2026 metais du išskirtiniai automobiliai dar labiau pasitiki grynojo vidaus degimo jėga. Tiek Land Rover Defender 90, tiek Lexus LC500 pasirinko siūlyti tik modelius su V-8 varikliais, aiškiai parodydami, kad galingas našumas ir vairavimo džiaugsmas išlieka svarbūs tiek automobilių entuziastams, tiek kolekcininkams.
Land Rover Defender 90: Superkompresorinis V-8 iškeliamas į pagrindą
Kultinis visureigis – tik su V-8 varikliu
Anksčiau Land Rover Defender 90 dviejų durų modeliai buvo siūlomi su trimis skirtingais varikliais. Bazinės versijos turėjo 296 AG turbo 2,0 l keturių cilindrų variklį, o X-Dynamic SE versija – 395 AG turbo 3,0 l šešių cilindrų hibridą. Galingiausias buvo Defender 90 V8 modelis. Nuo 2026 metų Land Rover daro ryžtingą žingsnį – superkompresorinis V-8 tampa vieninteliu varikliu, išskirdamas Defender 90 kaip aukščiausios klasės našumo visureigį šiame segmente.
Atnaujintos savybės ir didesnė kaina
Šis svarbus Defender 90 pokytis atneša ir reikšmingą kainos šuolį. Jei ankstesnis bazinis modelis kainavo nuo 58 750 JAV dolerių, naujas įėjimo taškas – V8 versija – siekia 116 250 JAV dolerių, beveik padvigubindamas pradines investicijas. Tačiau pirkėjai gauna galingiausią ir labiausiai jaudinančią Defender 90 variklio versiją, užtikrinančią išskirtinį našumą bei pravažumą tiek mieste, tiek bekele.
Be techninių patobulinimų, Land Rover patobulino Defender 90 ir vizualiai bei technologiškai. 2026 metų modelį puošia subtiliai atnaujinti žibintai su LED elementais viršutiniuose kampuose, o visose Defender versijose jau standartiškai montuojamas modernus 13,1 colio informacijos ir pramogų jutiklinis ekranas, pagerinantis tiek išvaizdą, tiek ergonomiką salone.
Lexus LC500: Tikras V-8 gran turismo, be hibridų
Atsisveikinimas su LC500h hibridu
2026 metais Lexus atnaujina savo prabangių kupė ir kabrioletų gamą, dėmesį sutelkdama išskirtinai į LC500 su atmosferiniu 5,0 l V-8 varikliu. LC500h hibridas, sujungęs 3,5 l V-6 benzininį variklį ir elektros motorus, bendrai pasiekdamas 354 AG, bus nutrauktas. Lexus sprendimą lėmė žema paklausa: vien 2024 metais hibridinių modelių parduota tik 18 vnt., kai tuo tarpu V-8 LC500 – net 1 446 vnt. Tai aiškiai rodo, kad prabangos ir našumo ieškotojai renkasi kultinį aštuonių cilindrų variklį.
Rafinuotas dizainas, ribotos serijos ir kainos
Nors pagrindinė koncepcija nepakito, Lexus 2026 m. pasiūlys išskirtinių naujienų kolekcionieriams. Kupė modelyje bus galima išvysti ribotą Inspiration Series seriją – tik 200 vienetų su įmantriu „Smoke Matte Gray“ kėbulo atspalviu ir unikaliu juodai baltu interjeru. Kabrioleto gerbėjams skirta ribota 350 vienetų serija su nauja „Wind“ spalva, „Saddle Tan“ ir balta sėdynių apdaila. Numatomos kainos: nuo 101 700 JAV dolerių už kupė ir nuo 109 200 JAV dolerių už kabrioletą.
Našumas, rinkos pozicionavimas ir palyginimas
Tiek Land Rover Defender 90, tiek Lexus LC500 2026 metais liks ištikimi savo našumo paveldui, siūlydami tik V-8 variklius. Defender 90 patrauklus ieškantiems tvirto, išskirtinio ir galingo dviejų durų visureigio, o LC500 – rafinuotumo ir atmosferinio V-8 garso mylėtojams tikroje prabangos gran turismo klasėje. Tarp vis dažnesnių hibridinių ir elektrinių automobilių šie modeliai išsiskiria vien tikra, neiškreipta vairavimo patirtimi sportinių automobilių entuziastams.
Išvada: V-8 legendos šiuolaikinėje eroje
Pasaulyje, vis sparčiau atsigręžiančiame į elektromobilius, 2026 metų Land Rover Defender 90 ir Lexus LC500 saugo tradicinės automobilių galios dvasią. Su atnaujintomis technologijomis, išskirtiniu dizainu ir tvirtu įsipareigojimu V-8 jėgai, šie automobiliai ir toliau išlieka etalonais tiems, kurie vertina jaudulį, meistrystę ir tradicijas automobilių rinkoje.
Šaltinis: caranddriver

Komentarai