3 Minutės
Naujausios šnipų nuotraukos atskleidė, kad populiariojo Xpeng G6 visureigio gamoje gali pasirodyti naujas pratęsto nuotolio elektrinis modelis (EREV). Bandymų metu Kinijoje pastebėtas prototipas, padengtas maskuojančia plėvele, signalizuoja apie svarbius G6 šeimos plėtros planus ir Xpeng strategijos pokyčius, pereinant nuo išskirtinai akumuliatorinių elektrinių automobilių prie hibridinių sprendimų.
EREV jėgos agregatas: ilgas nuotolis ir hibridinė technologija
Nors Xpeng Motors oficialiai dar nepatvirtino šio modelio pristatymo, bandomasis automobilis išsiskiria matomais išmetimo vamzdžiais ir atnaujintu automobilio dugnu – tai aiškūs pratęsto nuotolio sistemos bruožai. Kinijos automobilių žiniasklaidoje skelbiama, kad ši EREV modifikacija naudos benzininį generatorių, kuris kraus automobilio akumuliatorių kelionės metu. Tokiu būdu Xpeng G6 EREV teorinis nuvažiuojamas atstumas pagal CLTC ciklą gali pasiekti net 1 400 km, o tai ženkliai mažina „range anxiety“ efektą ir paverčia šį elektrinį SUV idealiu ilgesnėms kelionėms.
Galia ir našumo specifikacijos: elektros ir hibrido pasirinkimai
Tikimasi, kad G6 EREV papildys, o ne pakeis esamą pilnai elektrinį G6 visureigį. 2025 metų Xpeng G6 elektromobilis, šiemet jau oficialiai pristatytas Kinijoje, aprūpintas gale sumontuotu nuolatinio magneto sinchroniniu varikliu (218 kW galia, 450 Nm sukimo momentas). Ši sistema leidžia pasiekti 100 km/h greitį vos per 6,3 s ir išvystyti iki 202 km/h maksimalaus greičio. Energijos sąnaudos taip pat išskirtinai efektyvios – vos 12,5 kWh/100 km.
Ultra greitas įkrovimas
G6 pasižymi ypač greito įkrovimo galimybe su Xpeng naująja 5C „AI akumuliatoriaus“ sistema. Savininkai gali įkrauti iki 450 km nuotolio per 10 minučių arba nuo 10 % iki 80 % – vos per 12 minučių optimaliomis sąlygomis. Net ir esant -30°C temperatūrai, nuo 10 % iki 80 % įkrovimas trunka apie 15 minučių.
Saugumas ir pažangi akumuliatoriaus technologija
2025 metų modelio G6 išsiskiria akumuliatoriaus saugumu: akumuliatorių blokas sukurtas atlaikyti iki 1 000 °C temperatūrą, 80 tonų šoninį spaudimą ir 2 000 džaulių smūgius. Tai pabrėžia Xpeng siekį užtikrinti maksimalią elektrinių automobilių saugą.
Eksterjeras: šiuolaikiškas dizainas ir praktiški matmenys
2025 metų Xpeng G6 matmenys: 4 758 mm ilgis, 1 920 mm plotis, 1 650 mm aukštis, o bazės ilgis – 2 890 mm. Išorės patobulinimų tarpe – įspūdinga 1 942 mm ilgio LED šviesos juosta, naujos kėbulo spalvos (Starry Purple, Cloud Beige), stilingi tamsiai pilki ratlankiai ir interjero apdaila kai kuriems modeliams. Aerodinamiškas visureigio siluetas išlieka nepakitęs, suderindamas stilių ir efektyvumą.
Salonų funkcijos ir naujosios technologijos
Viduje G6 stebina technologijomis: 10,25 col. skaitmeninis prietaisų skydelis ir didžiulis 15,6 col. lietimui jautrus ekranas, valdomas Snapdragon SA8295P procesoriumi, užtikrinančiu sklandų veikimą. Xpeng X-GPT kalbos modelis pakelia balso komandas ir išmaniąsias funkcijas į naują lygį. Aukštesnį komfortą suteikia „cloud-sense“ sėdynės su šildymo, vėdinimo ir masažo galimybėmis ir 9 col. skaitmeninis galinio vaizdo veidrodis.
Išmaniosios vairavimo ir pagalbos sistemos
Xpeng pažangi Turing autonominio vairavimo sistema, paremta dviem Nvidia Orin lustais bei gausybe jutiklių, leidžia naudotis tokiomis funkcijomis kaip Navigate on Autopilot (mieste ir greitkelyje), nuotolinis parkavimas ir tiesioginis iškvietimas. Veikiant autonominėms sistemoms, automobilis pažymėtas išskirtinės mėlynos spalvos šviesa išorėje.
Talpumas ir praktiškumas
G6 siūlo vieną didžiausių klasėje bagažo skyrių: 8,9 l centrinė konsolė ir net 647 l galinėje dalyje, kurią nuleidus galines sėdynes galima išplėsti iki 1 752 l. Tai suteikia maksimalaus universalumo elektrinių SUV segmente.
Rinkos pozicionavimas ir perspektyvos
EREV versijos pasirodymas žymi Xpeng įžengimą į hibridinių SUV rinką, praplečia G6 šeimą klientams, ieškantiems maksimalaus nuotolio nesumažinant elektrinio našumo. Modelis taps konkurentu kitiems populiariems pratęsto nuotolio ir įkraunamiems hibridiniams SUV, suteikdamas laisvę keliauti toliau tarp įkrovimų.
Oficialios prekybos pradžios datos Xpeng kol kas neįvardino, tačiau išvystytas prototipas leidžia manyti, kad G6 EREV debiutuos jau iki 2025 metų pabaigos ir taps nauju etalonu pratęsto nuotolio elektrinių visureigių rinkoje.
Šaltinis: carnewschina

Komentarai