4 Minutės
Sebastien Vernaison sukurta išskirtinė pritaikyta Honda Hornet 600
Motociklų entuziastams tikras džiaugsmas – pasinerti į originalius individualios kūrybos projektus. Nors profesionalios dirbtuvės nuolat pristato įspūdingus pritaikytus motociklus, būtent aistra degantys individualūs kūrėjai, savo garažuose sukuriantys išskirtinius modelius, įkūnija tikrąją motociklų pritaikymo dvasią. Vienas tokių pavyzdžių – Sebastien Vernaison iš Prancūzijos, pagal profesiją santechnikas, o iš širdies – tikras meistras. Jo naujausias kūrinys – išskirtinis 2007 metų Honda Hornet 600 – įrodo, ką gali pasiekti atsidavimas ir kūrybiškumas, net ir už profesionalių dirbtuvių ribų.
Nuo šeimos aistros iki motociklų meistriškumo
Sebastien aistrą individualiems motociklams paveldėjo iš tėvų, kurie buvo pasiaukoję motociklų gerbėjai. Įkvėptas šios bendros aistros, Sebastien savo laisvalaikį skiria išskirtinių motociklų kūrimui po „Seb Kustom Motorcycle“ vardu. Šio projekto pagrindas – visiškai transformuotas Honda CB600F, geriau žinomas kaip Hornet. Šis modelis dabar alsuoja klasikinių lenktynių dviračių dvasia bei šiuolaikiškomis techninėmis naujovėmis.
Honda Hornet transformacija: kai vizija susitinka su įgūdžiais
Pirminis motociklas toli gražu nebuvo idealios būklės – ankstesnio savininko daryti pakeitimai buvo tolokai nuo tobulumo. Iš pradžių Sebastien pritaikė Hornet Brat stiliaus cafe racer išvaizdą, kuri suteikė naujo žavesio, tačiau neatitiko jo lūkesčių. Neapsiribodamas vidutiniškumu, Sebastien nusprendė iš pagrindų pertvarkyti 2007 metų CB600F.
Rėmo ir pakabos pagerinimai
Originalų galinį apatinį rėmą pakeitė specialiai pagaminta konstrukcija, užtikrinanti geresnį našumą ir išvaizdą. Norėdamas dar labiau pagerinti valdymą, Sebastien sumontavo pilnai reguliuojamą Hyperpro galinį amortizatorių ir pakeitė originalias šakes Hyperpro spyruoklėmis, kurios garantuoja efektyvesnį amortizavimą bei grįžtamąjį ryšį. Priekyje įrengtas naujas vairo amortizatorius, suteikiantis stabilumo posūkiuose – būtinas atnaujinimas kiekvienam sportinio tipo pritaikytam motociklui.
Didelis dėmesys skirtas stabdžių sistemai: pasirinkti plūduriuojantys sportiniai diskai, aukštos kokybės plieninės stabdžių žarnelės bei Nissin pagrindinis cilindras, kurie užtikrina ženkliai geresnį stabdymą ir pasitikėjimą savimi ekstremalių manevrų metu.
Kėbulo išskirtinumas: klasika susitinka su modernumu
Pritaikyto Honda Hornet išvaizdą labiausiai išryškina dėmesys smulkiausioms detalėms. Gale – savitas, kampuotas uodegos elementas, preciziškai integruotas ant naujo rėmo, kuriame sumontuoti dvigubi LED žibintai, atlieka galinių žibintų ir posūkių signalų funkciją. Specialus balnelis, pagamintas iš aukštos kokybės dirbtinės odos ir audinio, suderina komfortą su stiliumi. Valstybinis numeris perkeltas ant švytuoklės laikiklio, todėl galinė dalis atrodo tvarkingai ir šiuolaikiškai.
Viduryje liko originalus Hornet kuro bakas, kurio dinamiškos linijos idealiai dera su nauju dizainu. Priekyje įrengta Poly26 stiklo pluošto pusiau apdaila, pritvirtinta individualiais laikikliais ir padailinta gelsvu LED žibintu, šiek tiek paslinktu į kairę – taip atkuriama legendinė 80-ųjų lenktyninių motociklų nuotaika. Priekinę dalį užbaigia minimalistinis rankų darbo purvasaugis ir sportinis apatinis gaubtas su ventiliuojamomis tinklelio angomis. Tyliai integruotas cilindro formos bakelis šalia galinio amortizatoriaus atlieka aušinimo skysčio talpos funkciją – dar vienas pavyzdys, kaip forma dera su funkcionalumu.
Galingumo ir variklio tobulinimai
Sebastien sumaniai išlaikė garsėjantį Hornet patikimumą – keturių cilindrų variklio vidus liko nepaliestas. Tačiau oro įsiurbimo ir išmetimo sistemos buvo gerokai atnaujintos. Dabar oro filtras – aukštos klasės DNA, užtikrinantis švarų ir efektyvų oro srautą. Išmetimo sistemą sudaro Arrow kolektoriai, prie kurių pritaikytas Danmoto anglies pluošto duslintuvas – rezultatas: galingas, sportiškas garsas, idealiai atspindintis sportinio motociklo charakterį.
Jojimo patirties lygis pakilo dėka CNC gamybos galinių pakojų, suteikiančių sportišką ir tvirtą poziciją, bei žemų clip-on vairų. Skrupulingai sutvarkytoje valdymo zonoje – greito veikimo akseleratorius, reguliuojamos svirtelės bei tikslaus Koso tachometro rodmenys – visa tai leidžia pilotui pilnai kontroliuoti savo motociklą.
Ryškus ir rafinuotas apdaila: išvaizdus išskirtinumas
Išskirtinė apdaila pasižymi švelnia balta kėbulo ir dengiamųjų variklio elementų spalva, kurią pagyvina melsvos linijos ant uodegos ir apdailos. Tos pačios spalvos prieskoniai akcentuoja ratlankius ir galinę amortizatoriaus spyruoklę, o pagrindiniai elementai kaip rėmas ir švytuoklė – satininės juodos spalvos. Įspūdingą kontrastą sukuria auksinės šakės ir stabdžių suportai, todėl individualus Honda Hornet 600 traukia dėmesį tiek stovėdamas, tiek kelyje.
Lyginimas ir pozicijos rinkoje
Pritaikyti motociklai pagal Honda CB600F nėra retenybė, kadangi šis modelis garsėja patikimumu, valdymo tikslumu ir paprastai tobulinamu varikliu. Vis dėlto, retas kuris projektas pasiekia tokį meistriškumo ir originalumo lygį, koks būdingas Sebastien kūriniui. Kai kurių dirbtuvių darbai dažnai būna kiek anonimiški ar šabloniški, o šis garaže kurtas Hornet sujungia autentišką lenktynių žavesį ir modernius techninius patobulinimus.
Kalbant apie rinką, šis Hornet tampa puikiu pavyzdžiu norintiems individualiai pritaikyti savo „streetfighter“ arba retro stiliaus motociklą. Projektas įrodo, ko gali pasiekti užsidegimas ir vizija net be profesionalų pagalbos. Senosios mokyklos dizainas, aukščiausios klasės komponentai ir šiuolaikinė ergonomika įsitvirtina šio projekto priešakyje tarp šiandieninių pritaikytų motociklų.
Išvada: senosios mokyklos įkvėpimas šiuolaikiniame amžiuje
Sebastien Vernaison nuostabus Honda Hornet 600 išplėtoja idėją, kad aistra, meistriškumas ir atkaklumas gali paversti iš pažiūros įprastą modelį išskirtiniu portretu. Kviečia žavėtis ne tik retro lenktyninių motociklų įkvėptomis detalėmis, bet ir kruopščiomis kėbulo bei pakabos modernizacijomis. Šis individualus sportinis motociklas – įkvėpimas ir orientyras visiems pritaikytų motociklų kūrėjams. Neabejojame, kad „Seb Kustom Motorcycle“ ateityje pateiks dar daugiau netikėtų atradimų.
Šaltinis: autoevolution

Komentarai