3 Minutės
Žibintų evoliucija: dizaino elementas automobilių pramonėje
Šiandienos automobilių pasaulyje vos kelios dizaino detalės prikausto dėmesį taip ryškiai kaip priekiniai žibintai. Anksčiau jie buvo laikomi būtinu funkciniu elementu, tačiau dabar automobilių žibintai tapo svarbia išskirtinio dizaino detale, keičiančia tokių prekių ženklų kaip Audi ir BMW identitetą. Gamintojams eksperimentuojant su drąsiomis padalintų žibintų versijomis, nuomonės tarp automobilių entuziastų ir rinkos ekspertų smarkiai išsiskyrė.
Audi ir BMW: žingsnis priekyje su padalintais žibintais
Pirmaujančios automobilinės markės Audi ir BMW savo naujausiuose modeliuose vis dažniau diegia padalintų žibintų dizainą. Tokie modernūs sprendimai išryškina atskirus apšvietimo elementus, sukurdami futuristinę, išraiškingą automobilio priekinę dalį. Vieni vairuotojai vertina šį pažangų, technologinį įvaizdį, kiti – pasigenda tradicinio vientisinio žibinto paprastumo ir harmonijos.
Skaitmeninio menininko vizija: klasika naujame amplua
Šią temą dar labiau pagyvina skaitmeninis menininkas Nikita Chuyko (Kelsonik), vizualiai atnaujinęs populiarius Audi ir BMW modelius, numatydamas, kaip atrodytų sugrįžimas prie vieningų žibintų. Jo kūrybiniai darbai, plačiai publikuoti socialinėje žiniasklaidoje ir automobilių portaluose, demonstruoja tokius modelius kaip Audi Q3, Q6 e-tron ar BMW 7 Series su tvarkingesniais ir harmoningesniais apšvietimo sprendimais.
Audi žibintų švarumas: vientisi ir šiuolaikiški sprendimai
Kelsonik Audi koncepcijose pašalinami tradiciniai viršutiniai dienos žibintai (DRL), matomi Q3, Q6 e-tron bei A6 e-tron modeliuose. Vietoj jų, plonesni DRL subtiliai integruojami į apatinį žibinto bloką, šalia pagrindinių šviesų. Rezultatas – aptakios, modernios priekinės dalies linijos, perteikiančios lengvumą ir estetišką rafinuotumą. Nors pokytis atrodo nedidelis, jis iš esmės keičia automobilio vizualinį identitetą.
Dizaino pokyčiai: reakcijos ir netikėtumas
Vairuotojams vis dar reikia laiko priprasti prie naujų vizualinių sprendimų. Kai DRL žibintai perkelti žemiau, o viršus paliekamas atviras, kardinaliai keičiasi priekinės dalies charakteris. Elektriniuose Audi modeliuose, kur priekinė grotelės dažnai sutampa su kėbulo spalva, ši estetika suteikia automobiliui minkštesnį, mažiau apibrėžtą įvaizdį. Kelsonik sekėjų nuomonės išsiskyrė: vieni žavėjosi minimalistiniu švarumu, kiti pasigedo tradicinių „akių“, tapusių automobilių dizaino simboliu.
BMW požiūris: vientisi žibintai ir ateities vizija
BMW taip pat laikomas vienu iš automobilių žibintų inovacijų lyderių. Chuyko vizijoje tokie modeliai kaip BMW 7-Series, X7 ir XM SUV atsisako atskirų dienos žibintų, tačiau išlaiko charakteringą, masyvų siluetą. Flagmanas 7-Series įgyja prabangesnį įvaizdį su vientisais žibintais, nors entuziastai pastebi, kad dar didesnį balansą suteiktų kiek aukščiau išdėstytos šviesos ir nuosaikesnės grotelės.
Ateities kryptis: Neue Klasse ir naujos tradicijos
BMW jau ruošiasi naujam dizaino etapui su laukiamais Neue Klasse modeliais. Šios naujos kartos automobiliai atsisakys padalintų žibintų, rinkdamiesi švarų, rykliui būdingą priekinį profilį, primenantį klasikinius BMW, tačiau išlaikant šiuolaikinį stilių. Taip siekiama suderinti markės paveldą ir inovacijas, kuriant prabangius automobilius, puikiai balansuojančius tarp tradicijos ir pažangos.
Veikimas, rinkos pozicija ir palyginimai
Nors išskirtiniai žibintų dizaino pokyčiai tiesiogiai neveikia automobilio variklio ar techninių parametrų, išvaizda šiandien tampa svarbia dalimi gamintojų rinkodaroje. Audi ir BMW orientuojasi į aukščiausio segmento pirkėjus, kuriems svarbus ne tik dinamiškas vairavimas – pavyzdžiui, Audi Q6 e-tron elektrinio variklio savybės ar BMW 7-Series komfortas – bet ir modernus, išskirtinis stilius. Lyginant su tokiais konkurentais kaip Mercedes-Benz, kurie renkasi santūresnį apšvietimą, Audi ir BMW rizikuoja, tačiau taip stiprina savo prekės ženklo charakterį.
Automobilių apšvietimo technologijoms toliau tobulėjant, tampa akivaizdu: priekiniai žibintai išliks ryškiu kūrybinės raiškos lauku – jie įkvepia naujas diskusijas tiek dizaino studijose, tiek tarp automobilių mėgėjų visame pasaulyje.
Šaltinis: carscoops

Komentarai