Kokios yra vairuotojo valios pagrindinės savybės?
Vairuotojo valios pagrindinės savybės yra drausmė, ryžtas, savikontrolė ir ištvermė. Drausmingi vairuotojai nuosekliai laikosi kelių eismo taisyklių (RTR). Ryžtingi vairuotojai neabejoja priimtais sprendimais vairuodami transporto priemonę. Savikontrolė pasireiškia gebėjimu išlikti ramiam sudėtingose eismo situacijose ir gerbti kitus eismo dalyvius. Ištvermė yra gebėjimas įveikti kelyje iškilusias sunkumus.
1. Drausmė ir ryžtas.
2. Agresija ir pyktis.
3. Savikontrolė ir ramus temperamentas.
4. Abejingumas.
1.
2.
3.
4.
1.
2.
3.
4.
Ar leidžiama apsisukti iš važiuojamosios dalies dešiniojo krašto, jei važiuojamosios dalies plotis nepakankamas apsisukti iš kairiojo krašto?
RTR 107. Jei dėl transporto priemonės didelių gabaritų ar kitų pateisinamų priežasčių neįmanoma apsisukti iš atitinkamos važiuojamosios dalies kraštinės pozicijos, leidžiama atlikti apsisukimą ne iš tos kraštinės vietos, kuri skirta važiuoti ta kryptimi, jei toks manevras netrukdys kitiems transporto priemonėms ir nebus pavojingas kitiems eismo dalyviams. JB
1. Taip — jei manevras netrukdys kitiems transporto priemonėms ir nebus pavojingas kitiems eismo dalyviams.
2. Ne — manevras draudžiamas.
Kokia tvarka motociklas pravažiuos sankryžoje? Motociklininkas sukasi į kairę.
Esant nesuvaldytai vienodo prioriteto sankryžai, vairuotojai privalo duoti kelią iš dešinės atvažiuojantiems transporto priemonėms, jei jų trajektorijos kertasi. Sukdamas į kairę vairuotojas turi duoti kelią priešpriešiais važiuojančioms transporto priemonėms, kurios vyksta tiesiai arba sukasi į dešinę. Šioje situacijoje pirmas važiuoja raudonas automobilis, nes motociklas, įvažiavęs į sankryžą, sustojo ir praleido. Tada važiuoja baltas automobilis, kadangi jam nebelieka transporto priemonės iš dešinės, o pabaigoje manevrą baigia motociklininkas — motociklas pravažiuoja trečias. (RTR 155; RTR 157.)
1. Pirmas.
2. Trečias.
3. Antras.
Ar leidžiama tamsiu paros metu įjungti tolimąsias šviesas neapšviestame kelyje gyvenvietės ribose?
Neapšviestuose keliuose leidžiama naudoti tolimąsias šviesas. Pagal RTR 95, tamsiuoju paros metu arba esant prastam matomumui tolimosios šviesos ant apšviestų kelių turi būti perjungtos į artimąsias (žr. 95.1).
1. Taip – leidžiama.
2. Ne – draudžiama.
Kodėl transporto priemonėms reikalinga antiblokavimo stabdžių sistema (ABS)?
Antiblokavimo stabdžių sistema (ABS) neleidžia ratams užsiblokuoti intensyvaus stabdymo metu, padėdama išlaikyti padangų sukibimą ir vairavimo kontrolę — ypač ant slidžių dangų. Kai ratai užsiblokuoja, automobilis gali slysti ir vairuotojas prarasti galimybę valdyti kryptį. ABS reguliuoja stabdymo slėgį, kad būtų išsaugotas sukibimas ir kryptinis stabilumas.
1. Nes jis neleidžia ratams užsiblokuoti staigaus arba stipraus stabdymo metu, išlaikant sukibimą ir vairavimo kontrolę.
2. Nes jis padeda užkirsti kelią transporto priemonės vagystei.
3. Nes jis neleidžia transporto priemonei riedėti žemyn nuokalne.
Jūsų automobilis krypsta į vieną pusę tik stabdant (kai nestabdomas—važiuoja tiesiai). Kokia gali būti priežastis?
Neteisingas padangų slėgis paprastai priverčia automobilį trauktis į šoną važiuojant įprastai, o ne tik stabdant. Jei automobilis krypsta tik stabdant, tikėtina, kad stabdymas nevienodas — pavyzdžiui, užstrigusi apkaba, prilipusios kaladėlės arba prasta reguliacija, dėl ko viena pusė stabdo stipriau. Žemas stabdžių skysčio kiekis sumažina stabdymo efektyvumą arba sukelia pedalų problemas, bet paprastai nesukelia krypimo tik stabdant.
1. Padangų slėgis yra neteisingas arba nelygus.
2. Ratų stabdžiai veikia nevienodai.
3. Stabdžių skysčio lygis per mažas.
Vairuodami privalote duoti kelią pėstiesiems, jei jie:
RTR 30. Priartėjus prie nepažymėtos pėsčiųjų perėjos vairuotojas turi sulėtinti greitį arba sustoti prieš perėją, kad praleistų pėsčiuosius, kurie įžengė į bet kurią eismo juostą, juda bet kuria juosta arba stovi tiesiai prieš juostą (važiuojamosios dalies krašte) ir laukia galimybės įžengti į tą juostą judėjimo kryptimi arba į bet kurią juostą kelyje, kuriame yra po viena juosta kiekviena kryptimi. Vairuotojai turi būti ypač atsargūs tamsiu paros metu, esant prastam matomumui arba kai pėsčiųjų perėja nėra aiškiai matoma iš jų padėties, ir turi įsitikinti, kad nėra pėsčiųjų, kuriems perėjoje reikia leisti eiti pirmiems.
1. Jau yra pėsčiųjų perėjoje.
2. Žengia į pėsčiųjų perėją.
3. Stovi kelkraščio krašte prieš pėsčiųjų perėją ir laukia galimybės įžengti į ją.
Kaip turėtumėte planuoti maršrutą, jei kelionė yra ilga ir pakeliui gali būti kelio darbų, sienos kirtimo vietų ar nenumatytų įvykių?
JB
1. Apskaičiuokite papildomą kurą, reikalingą kelionei, ir suplanuokite sustojimus degalams.
2. Nereikia nieko planuoti.
3. Suplanuokite išvykimo laiką, sustojimus ir poilsio pertraukas, parkavimą bei maršrutą, kuriuo jūsų automobilis vyks iki kelionės tikslo.
4. Patikrinkite eismo taisykles ir teisines nuostatas šalių, kurias ketinate kirsti.
Kurio vairuotojo veiksmai pažeidžia eismo taisykles?
Juostose nėra ženklų, nurodančių važiavimo kryptį; todėl raudono automobilio vairuotojas gali važiuoti tiesiai arba sukti į dešinę. Keičiant eismo juostą žalio automobilio vairuotojas privalo duoti kelią. RTR 104. Keičiantis eismo juostai, vairuotojas turi duoti kelią transporto priemonėms, judančioms ta pačia kryptimi gretimoje juostoje. Jei vienodos krypties transporto priemonės persirikiuoja vienu metu, vairuotojas privalo duoti kelią transporto priemonei iš dešinės, išskyrus atvejus, nurodytus Taisyklių 112 punkte. RTR 112. Jei yra įvažiavimui skirtas pagreitinimo juosta, vairuotojas turi naudotis ta juosta ir įsilieti į pagrindinį eismo srautą (persirikiuoti į gretimą juostą), duodamas kelią joje važiuojančioms arba į ją persirikiuojančioms transporto priemonėms, einančioms į išvažiavimo juostą. RTR 106. Prieš sukant į dešinę, į kairę arba apsisukant (išskyrus įvažiavimą į sankryžą su žiediniu eismu), vairuotojas turi iš anksto persirikiuoti į tos krypties važiuojamosios dalies kraštą. Kelio ženklai ir/ar horizontali kelio ženklinimas gali nustatyti kitokius reikalavimus.
1. Raudono automobilio vairuotojas.
2. Žalio automobilio vairuotojas.
Kai variklis veikia, raudona įspėjamoji lemputė su baterijos simboliu prietaisų skydelyje reiškia:
Jei raudona įspėjamoji lemputė su baterijos simboliu dega, kai variklis veikia, tai reiškia, kad generatorius (alternatorius) neveikia ir akumuliatorius nėra kraunamas.
1. Akumuliatorius yra perkraunamas.
2. Akumuliatorius yra visiškai išsikrovęs.
3. Akumuliatorius nėra įkraunamas.
4. Baterijos elektrolito lygis yra per žemas.
Kas užtikrina transporto priemonės aktyvų saugumą?
Aktyvaus ir pasyvaus saugumo skirtumas:
- Aktyvus saugumas: sistemos ir funkcijos, padedančios išvengti avarijų, gerinant transporto priemonės valdymą, manevringumą ir stabilumą prieš įvykstant susidūrimui. Šios priemonės veikia prieš smūgį ir dažniausiai apima technologijas, tokias kaip antiblokavimo stabdžių sistema (ABS), elektroninė stabdymo jėgos paskirstymo sistema (EBD), traukos kontrolė, tinkamas padangų slėgis ir protektoriaus gylis ir kt. Aktyvus saugumas taip pat priklauso nuo vairuotojo būklės ir elgesio — pavyzdžiui, nepakankama ventiliacija ar šildymas gali sukelti mieguistumą ar pykinimą ir sumažinti dėmesį kelyje.
- Pasyvus saugumas: sistemos ir įranga, skirtos sumažinti sužalojimų ir nuostolių mastą susidūrimo metu arba po jo. Šios priemonės suveikia avarijos metu, kad apsaugotų keleivius ir kitus eismo dalyvius; tai apima saugos diržus, oro pagalves, motociklininkų šalmus, priminimus apie saugos diržą, galvos atramas, deformacines zonas ir kitas konstrukcines ar fiksavimo sistemas, kurios sugeria smūgį ir mažina sužalojimų riziką.
1. Tinkama ventiliacija ir šildymas.
2. Padangų slėgis ir protektoriaus gylis.
3. Antiblokavimo stabdžių sistema (ABS).
4. Elektroninė stabdymo jėgos paskirstymo sistema (EBD).
Kaip sutaupyti degalų ir sumažinti taršą?
Pervežant 100 kg krovinį mieste, automobilis sunaudoja maždaug 0,5 l daugiau degalų 100 km. Oro kondicionierius sunaudoja apie 0,5–1,0 l/100 km; ventiliatorius – apie 0,08–0,3 l/100 km; radijas – apie 0,06–0,21 l/100 km; moderni garso įranga – apie 0,2–0,7 l/100 km. JB
1. Prieš važiuodami išimkite nereikalingus daiktus iš automobilio.
2. Oro kondicionierių naudokite tik tada, kai tai būtina.
3. Elektrinius prietaisus naudokite tik tada, kai to reikia.
Kada vairuotojas gali palikti eismo įvykio vietą?
XXIX. Kelių eismo dalyvių pareigos įvykus eismo įvykiui (219–222 punktai) 219. Įvykus eismo įvykiui, kiekvienas jame dalyvavęs vairuotojas arba kitas kelių eismo dalyvis privalo: 219.4. jei eismo įvykyje kas nors žuvo arba buvo sužeistas, pranešti apie įvykį policijai ir likti įvykio vietoje arba, pranešus policijai, sugrįžti į vietą ir laukti policijos atvykimo, išskyrus atvejus, kai policija leidžia kelių eismo dalyviui palikti įvykio vietą arba kai sužeistiesiems ar pranešusiam asmeniui reikia suteikti pirmąją pagalbą; 220. Jei eismo įvykyje nebuvo žuvusiųjų ar sužeistųjų ir įvykio dalyviai sutaria dėl įvykio aplinkybių ir nekviečia policijos, dalyviai privalo nupiešti įvykio schemą Kelių eismo įvykio pranešimo blanke, raštu aprašyti aplinkybes ir gauti visų dalyvių parašus. Jei nė vienas dalyvis neturi pranešimo blanko, aplinkybes ir schemą galima surašyti ant tuščio lapo, kuriame nurodomi visi dalyviai, jų transporto priemonės ir liudytojai, o visi duomenys ir aplinkybės patvirtinami dalyvių parašais. Jei dėl aplinkybių kyla ginčas, būtina iškviesti policiją į įvykio vietą.
1. Jei asmuo patyrė tik nežymų sužeidimą.
2. Jei vairuotojui reikalinga pirmoji pagalba.
3. Jei sužeistam asmeniui reikalinga pirmoji pagalba.
4. Jei policija leido vairuotojui palikti įvykio vietą.
Kam motociklininkas privalo duoti kelią?
RTR 12. Kelių eismo dalyviai privalo nedelsiant duoti kelią artėjantiems specialiesiems transporto priemonėms, kurios įjungia mėlynus ir raudonus (arba tik mėlynus) švyturėlius ir naudoja specialius garso signalus, taip pat joms lydimiems transporto priemonėms. Kelių eismo dalyviai turi sudaryti avarinį koridorių taip: 12.1 Ant kelio, turinčio vieną eismo juostą vienoje kryptyje, vairuotojai, jei yra dešinysis pakelės ruožas, turi sustoti ant jo; jei pakelės nėra – sustoti kuo arčiau dešiniojo važiuojamosios dalies krašto. 12.2 Ant kelio, turinčio dvi ar daugiau juostų tame pačiame kryptimi, transporto priemonės kraštiniame kairiajame juostoje turi pasislinkti ir sustoti kuo arčiau kairiojo važiuojamosios dalies krašto, o važiuojantieji dešesnėse juostose – kuo arčiau dešiniojo važiuojamosios dalies krašto (ar pakelės). 12.3 Kelyje su skiriamąja juosta reikalavimus, nurodytus 12.1 ir 12.2 punktuose, turi vykdyti tik ta pačia kryptimi važiuojantys vairuotojai. RTR 154. Reguliuojamoje sankryžoje vairuotojai iš šalutinio kelio privalo duoti kelią transporto priemonėms, artėjančioms pagrindiniu keliu.
1. Raudonam automobiliui.
2. Policijos automobiliui.
3. Autobusui.
4. Motociklininkas neprivalo niekam duoti kelią.
Kada pėstiesiems leidžiama žengti į važiuojamąją dalį?
RTR 44. Pėstiesiems leidžiama įžengti į važiuojamąją dalį tik įvertinus atstumą iki ir greitį artėjančių transporto priemonių bei įsitikinus, kad tai saugu. Prieš žengdami į važiuojamąją dalį ir judėdami ja, pėstieji turi vengti veiksmų (pvz., mobiliųjų įrenginių naudojimo), kurie atitrauktų dėmesį nuo aplinkos ir eismo situacijos stebėjimo ir trukdytų įsitikinti, ar saugu tęsti.
1. Įvertinę atstumą iki artėjančių transporto priemonių.
2. Įvertinę artėjančių transporto priemonių greitį ir įsitikinę, kad saugu kirsti pėsčiųjų perėją.
3. Vengdami veiksmų (pvz., mobiliųjų įrenginių naudojimo), kurie gali atitraukti dėmesį nuo aplinkos ir eismo situacijos stebėjimo.
4. Jei jie nežiūri į važiuojamąją dalį.
Jei į stabdžių kaladėles patektų vanduo ir sumažėtų stabdymo efektyvumas, ką darysite?
Po važiavimo per gilų balą ar vandens telkinį keletą laiko važiuokite lėtai ir kelis kartus švelniai paspauskite stabdžius, kad nusausintumėte stabdžių diskus arba būgnus bei kaladėles ar trinkeles. Trinantis dalims jos įkais, todėl vanduo išgaruos ir stabdymo efektyvumas atsistatys.
1. Jūs pakartotinai spaustumėte stabdžius stovėdami vietoje.
2. Neskirsite tam dėmesio, manydami, kad jos savaime išdžius per kelias minutes.
3. Keletą kartų švelniai stabdytumėte važiuodami lėtai.
Kaip elgtumėtės, jei pajustumėte, kad transporto priemonė pradeda slysti ant šlapios dangos (t. y. pradeda hidroplaniruoti)?
Važiuojant keliu (ypač ten, kur yra grioveliai) stipraus lietaus metu ant asfalto gali susidaryti vandens sluoksnis, kuris nespėja nusitekėti link pakraščių. Jei tokiomis sąlygomis padidinate greitį, padangų protektorius gali nesugebėti pašalinti susikaupusio vandens. Dėl vandens pleišto transporto priemonė pradeda hidroplaniruoti — ratai praranda kontaktą su kelio danga arba trauka sumažėja, todėl valdyti automobilį tampa sudėtinga. Jei transporto priemonė pradeda hidroplaniruoti, vairuotojas turėtų sumažinti greitį, kad atgautų trauką ir stabilumą.
1. Nedelsiant paspaustumėte stabdžio pedalą.
2. Atleistumėte akceleratorių, kad sumažintumėte greitį.
3. Padidintumėte greitį.
Rūko žibintus turi būti galima įjungti:
Techniniai reikalavimai keliuose eksploatuojamoms transporto priemonėms, IV skyrius, 22 punktas: Jei sumontuoti rūko žibintai, juos galima įjungti ir išjungti tik tinkamu jungikliu, kai įjungiami poziciniai žibintai. Be to, rūko žibintus turi būti galima išjungti nepriklausomai nuo kitų šviesų.
1. Kai įjungiami tolimojo šviesos žibintai.
2. Kai įjungiami poziciniai žibintai (stovėjimo žibintai).
3. Tik kai įjungiami poziciniai žibintai; rūko žibintai turi būti išjungiami nepriklausomai nuo kitų šviesų.
4. Kai įjungiami artimosios šviesos žibintai.
Ar ant tilto leidžiama apsisukti?
Kelių eismo taisyklės (RTR) 116. Apsisukimas draudžiamas pagal 116.4 punktą: ant ir po tiltų, estakadų ir viadukų. JB
1. Taip, leidžiama.
2. Ne, tai neleidžiama.
Važiuodami šalia stovinčių transporto priemonių turite ypač atidžiai stebėti:
Važiuodami šalia sustojusių transporto priemonių eilės, atidžiai stebėkite pėsčiuosius, kurie gali staiga išeiti į kelią, vairuotojus, išlipančius iš automobilių, ir duris, kurios gali atsidaryti — visa tai gali sukelti susidūrimą. 148. Stovinčios transporto priemonės durys neturi būti atidaromos, jei jų atidarymas gali sukelti kliūtį arba pavojų kitiems eismo dalyviams.
1. Pėstieji, einantys tarp stovinčių transporto priemonių.
2. Vairuotojai išlipantys iš savo transporto priemonių.
3. Stovinčių transporto priemonių durys, kurios gali atsidaryti netikėtai.
4. Žaidžiantys vaikai, kurie gali įbėgti į važiuojamąją dalį.
Jei dėl didelių matmenų ar kitų priežasčių transporto priemonė negali pasukti (ar apsisukti) iš kraštinės padėties, ji gali atlikti posūkį:
RTR 107. Jei dėl didelių matmenų ar kitų priežasčių transporto priemonė negali pasukti (ar apsisukti) iš kraštinės padėties, ji gali atlikti posūkį ne iš tos kelio dalies krašto, kuris skirtas eismui ta kryptimi, jei toks manevras netrukdo kitiems transporto priemonėms ir nesukelia pavojaus kitiems eismo dalyviams.
1. Vietoje, kuris nėra sankryža.
2. Už gyvenamųjų teritorijų ribų.
3. Ne nuo kelio krašto, jei toks manevras netrukdo kitiems transporto priemonių eismui ir nesukelia pavojaus kitiems eismo dalyviams.
Staiga paspaudus akceleratorių, trumpam girdimas cypimas. Dažniausia priežastis yra:
Cypimas, girdimas staiga padidėjus variklio sūkiams, paprastai kyla dėl laisvo arba susidėvėjusio pagalbinių agregatų diržo, kuris gali slysti ant skriemulių.
1. Pavarų dėžės gedimas.
2. Generatoriaus arba kito pagalbinio įrenginio V formos diržas yra perlaisvas, slysta arba stipriai susidėvėjęs.
Koks yra minimalus leidžiamas lengvojo automobilio padangos žieminio protektoriaus gylis?
Lengvųjų automobilių padangų protektoriaus gylis turi būti ne mažesnis kaip 1,6 mm įprastai ir 3,0 mm žiemos laikotarpiu. Šaltinis: Techniniai reikalavimai motorinėms transporto priemonėms ir jų priekaboms — V skyrius: Transporto priemonių ašys, ratai, padangos ir pakaba. 5.7. Naudojamų padangų protektoriaus gylis turi būti ne mažesnis: 5.7.1. M1 klasė — 1,6 mm (nuo lapkričio 10 d. iki kovo 31 d. — 3,0 mm); JB
1. 1,6 mm.
2. 2,0 mm.
3. 3,0 mm.
Ką turėtų daryti vairuotojai, artėdami prie sankryžos, kai žalia šviesoforo lemputė mirksi?
Pagal kelių eismo taisykles (RTR 73.3), mirksinti žalia šviesa leidžia judėti, tačiau įspėja, kad žalia fazė baigiasi ir netrukus įsijungs draudžiantis signalas. Vairuotojai, bandantys greičiau pravažiuoti sankryžą – didindami greitį ar lenkdami – prisiima nereikalingą riziką ir gali sukelti avariją. Kiti vairuotojai gali staiga stabdyti; todėl norint saugiai pravažiuoti sankryžą, kai mirksi žalia šviesa, reikia užtikrinti, kad jūsų veiksmai neužtildytų kitų transporto priemonių eismo ir atsižvelgti į už nugaros esančius vairuotojus, nes staigus stabdymas taip pat gali sukelti susidūrimą. Numatyti galimybę sustoti prieš sankryžą, vairuotojai turėtų sumažinti greitį.
1. Stebėti ir atsižvelgti į priešais važiuojančių transporto priemonių veiksmus.
2. Padidinti greitį iki didžiausio leistino.
3. Atkreipti dėmesį ir atsižvelgti į už nugaros esančių vairuotojų veiksmus.
4. Sumažinti greitį.
Važiuodamas naktį neapšviestomis kelio atkarpomis, vairuotojas privalo važiuoti su:
RTR 94. Važiuojant keliais naktį arba esant prastam matomumui, motorinės transporto priemonės, traktoriai ir savaeigės mašinos privalo važiuoti su įjungtais artimaisiais (mažos šviesos) arba tolimaisiais (aukštos šviesos) žibintais.
1. Įjungti tik tolimieji (aukštos šviesos) žibintai.
2. Įjungti tik artimieji (mažos šviesos) žibintai.
3. Turi būti įjungti arba artimieji (mažos šviesos), arba tolimieji (aukštos šviesos) žibintai.
Jeigu automobilį pastatėte lyginę mėnesio dieną, kuriuo laiku jį reikia perstatyti į priešingą kelio pusę, kad nepažeistumėte stovėjimo taisyklių?
Kelio ženklas 334 — „Stovėjimas draudžiamas nelyginėmis dienomis“. Tą kelio pusę, kur pastatytas šis ženklas, nelyginėmis mėnesio dienomis stovėti draudžiama. Kelio ženklas 335 — „Stovėjimas draudžiamas lyginėmis dienomis“. Tą kelio pusę, kur pastatytas šis ženklas, lyginėmis mėnesio dienomis stovėti draudžiama. Kai ženklai 334 ir 335 įrengti abiejose kelio pusėse, transporto priemones reikia perstatyti iš vienos pusės į kitą tarp 19:00 ir 24:00; tuo metu galima statyti bet kurioje kelio pusėje.
1. Nuo 17:00 iki 21:00
2. Nuo 19:00 iki 21:00
3. Nuo 22:00 iki 23:00
4. Nuo 23:00 iki 23:50
Raudonos mašinos vairuotojas ketina apsisukti. Ar jis turi pirmenybę?
Sukdamas raudonos mašinos vairuotojas privalo duoti kelią transporto priemonei, atvažiuojančiai iš priešingos pusės po dešinę, jei ta kelio dalis yra lygiaverčio svarbumo (žaliai mašinai). Kai raudona mašina jau įvažiavusi į sankryžą, žalia laikoma kliūtimi. Sankryžose, kur keičiasi pagrindinio kelio kryptis, taikoma dešinės rankos taisyklė (RTR 157). Sukdamas į kairę arba apsisukdamas vairuotojas turi duoti kelią priešingai atvažiuojančioms transporto priemonėms, važiuojančioms tiesiai arba sukiančioms į dešinę; ten, kur leidžiamas lenkimas, taip pat ir lenkiantiems.
1. Taip — jis turi pirmenybę.
2. Ne — jis neturi pirmenybės.
Ar leidžiama vasaros sezono metu naudoti žiemines padangas?
Pagal kelių eismo taisykles nuo balandžio 10 d. iki spalio 31 d. negalima naudoti transporto priemonių su vinukinėmis (smeigtomis) padangomis. Todėl šiuo laikotarpiu leidžiama naudoti žiemines padangas be vinukų. Vis dėlto šiltuoju sezonu rekomenduojama naudoti vasarines padangas. Jei žiemiškos sąlygos užsitęs, Transporto ir ryšių ministro įsakymas gali pratęsti vinukinių padangų naudojimo laikotarpį.
1. Taip — leidžiamos žieminės padangos be vinukų.
2. Ne — tai draudžiama.
1 of 30 Task
Time left: 00:00:00
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30