Kuriai transporto priemonei leidžiama važiuoti rodyklės nurodyta kryptimi?
RTR 77.1. Kai eismo reguliuotojo rankos ištiestos šonuose arba nuleistos žemyn: 77.1.1. Kairėje ir dešinėje esančios transporto priemonės gali važiuoti tiesiai arba sukti į dešinę; pėstieji gali kirsti važiuojamąją dalį. 77.1.2. Priekyje ir už reguliuotojo esantys automobiliai ir pėstieji neturi judėti. JB
1. Pirmasis automobilis
2. Antrasis automobilis
3. Trečiasis automobilis
Kurios transporto priemonės gali sukti į dešinę?
RTR 77.2. Dešinė ranka ištiesinta į priekį: 77.2.1. Transporto priemonės pareigūno kairėje pusėje gali važiuoti bet kuria kryptimi; 77.2.2. Transporto priemonės priešais pareigūną gali judėti tik į dešinę; 77.2.3. Transporto priemonės už pareigūno ir dešinėje pusėje negali judėti; 77.2.4. Pėstieji gali kirsti važiuojamąją dalį už pareigūno.
1. Raudona transporto priemonė.
2. Ruda transporto priemonė.
3. Mėlyna transporto priemonė.
Kurie iš toliau nurodytų veiksmų leidžiami kelyje už šių ženklų?
Kelių eismo taisyklės draudžia važiuoti atbuline eiga tik automagistralėse, greitkeliuose ir tuneliuose; kituose ruožuose važiuoti atbuline eiga leidžiama. U‑sukimai čia draudžiami, nes tai reikštų važiavimą prieš eismą. RTR priedas 1, III — Draudžiamieji ženklai: kelio ženklas 332 'Stovėti draudžiama'. Transporto priemonės neturi sustoti ar stovėti toje kelio pusėje, kurioje pastatytas šis ženklas, išskyrus sustojimus autobusų stotelėse. Ženklas netaikomas transporto priemonėms, pažymėtoms ženklu 'Neįgalus asmuo' arba turinčioms neįgaliųjų stovėjimo kortelę. Jei ženklas naudojamas kartu su horizontalia linija 1.4, draudimas galioja iki tos linijos pabaigos. RTR priedas 1, V — Specialieji reguliavimo ženklai: kelio ženklas 503 'Vienpusis eismas' — nurodo kelią arba važiuojamąją dalį, kurioje eismas vyksta viena kryptimi per visą jos plotį.
1. Vairuoti viena kryptimi.
2. Stovėti transporto priemonėms, pažymėtoms ženklu 'Neįgalus asmuo'.
3. Atlikti U-sukimą.
4. Važiuoti atbuline eiga.
Koks yra leistinas maksimalus lengvojo automobilio greitis asfalto arba betono dangos kelyje, kur galioja šis kelio ženklas?
Pagal eismo taisykles (RTR), mėlynas kelio ženklas su gyvenvietės pavadinimu baltomis raidėmis žymi gyvenvietės pradžią, kurioje specialios taisyklės, taikomos gyvenvietėse, NETAIKOJAMOS. Priešingai, ženklas su gyvenvietės pavadinimu juodomis raidėmis ant balto fono žymi gyvenvietės pradžią, kurioje galioja gyvenvietės eismo taisyklės (RTR 131). Už gyvenvietės ribų taikomi šie didžiausi greičio apribojimai (RTR 131.1): lengviesiems automobiliams, krovininiams automobiliams su leidžiama maksimali mase iki 3,5 t, motociklams ir triciklams — automagistralėse: 130 km/h nuo balandžio iki spalio ir 110 km/h nuo lapkričio iki kovo; greitkeliuose/ magistralėse: 120 km/h nuo balandžio iki spalio ir 110 km/h nuo lapkričio iki kovo; keliuose su asfalto arba betono danga: 90 km/h; kituose keliuose: 70 km/h. Žr. kelio ženklą 612: gyvenvietės pradžia, kurioje specialios gyvenvietės taisyklės netaikomos. Kelio ženklas 613: gyvenvietės pabaiga (žymima ženklu 616); gali nurodyti kitos gyvenvietės pavadinimą ir atstumą iki jos.
1. 70 km/h
2. 80 km/h
3. 90 km/h
Kur draudžiama atlikti apsisukimą?
RTR 116. Apsisukimai draudžiami: 116.1. pėsčiųjų perėjose; 116.2. geležinkelio pervažose; 116.3. tuneliuose; 116.4. ant ir po tiltų, estakadų ir viaduktų; 116.5. vietose, kur matomumas bent viena kryptimi yra mažesnis nei 100 metrų; 116.6. keliuose su skiriamąja juosta, išskyrus vietas, skirtas apsisukimams ir pažymėtas kelio ženklais arba kelio ženklais ir horizontalia kelio žyme. JB
1. Ant ir po tiltų, estakadų ir viaduktų.
2. Tuneliuose.
3. Geležinkelio pervažose.
4. Keliuose, kurių važiuojamosios dalies plotis yra mažesnis nei 10 m.
Ką vairuotojas turi daryti sukdamas į kairę sankryžoje?
RTR 73.11. Raudonas signalas arba du pakaitomis mirksintys raudoni signalai draudžia eismą; jei šviesoje yra juodos rodyklės, jos draudžia eismą nurodytomis kryptimis ir nurodo, kuriomis kryptimis eismo dalyviai galės važiuoti, kai užsidegs žalia rodyklė. RTR 162. Vairuotojai, kurie įvažiavo į sankryžą pagal leidžiantį eismą šviesoforo signalą, gali tęsti važiavimą numatyta kryptimi nepaisant šviesoforo signalo, rodomo išvažiuojant iš sankryžos. Tačiau jeigu sankryžoje prieš kitus pakeliui esančius šviesoforus yra kelio ženklas 'STOP' ir/arba 'Stop' linija, vairuotojas privalo laikytis kiekvieno šviesoforo signalų. RTR 165. Jeigu šviesoforų signalai arba eismo pareigūnai draudžia eismą, vairuotojai turi sustoti prieš kelio ženklą 'STOP' ir/arba 'Stop' liniją, jei jos yra; jei jų nėra, sustoti prieš šviesoforus, prieš važiuojamąją dalį, kurią ketina kerti arba prie jos prisijungti, arba prieš pėsčiųjų ar dviratininkų perėją taip, kad netrukdytų automobilių ir pėsčiųjų eismui.
1. Vairuotojas turi pasukti į kairę, o tada važiuoti tiesiai be sustojimo.
2. Vairuotojas turi pasukti į kairę ir tada važiuoti tiesiai be sustojimo, jei tai netrukdytų kitiems eismo dalyviams.
3. Vairuotojas turi pasukti į kairę, sustoti prieš 'Stop' liniją ir, kai užsidegs eismo šviesoforo signalas, leidžiantis važiuoti, važiuoti tiesiai.
Ar leidžiama kirsti plačią nuolatinę kelio ženklinimo liniją?
RTR 174. Keliuose, pažymėtuose kaip greitkelis arba kelias automobiliams, draudžiama: 174.2 stovėti ar palikti automobilį, išskyrus tam skirtas stovėjimo vietas; RTR priedas 3 1.2. PLATI NUOLATINĖ LINIJA žymi važiuojamosios dalies kraštą ir ribas vietų, kur įvažiavimas uždraustas, greitkeliuose ir magistralinio tipo keliuose; ji atskiria juostas, rezervuotas viešojo aptarnavimo transportui, ir skiria juostą nuo autobusų stotelės. Transporto priemonėms draudžiama kirsti šią liniją, nebent ji žymi važiuojamosios dalies kraštą. JB
1. Leidžiama.
2. Leidžiama tik tada, kai ji žymi važiuojamosios dalies kraštą.
3. Leidžiama kirsti siekiant apvažiuoti kliūtį, kai linija atskiria juostą, skirtą maršrutiniam (pervežimo) transportui.
Kokia tvarka transporto priemonės pravažiuos per sankryžą?
Pirmas važiuoja geltonasis automobilis, nes jis yra vienintelis, kurio dešinėje nėra kito automobilio, trukdančio pravažiuoti. Po to važiuoja žalias, o paskutinis — raudonasis. RTR 155. Nenustatytos sankryžos atveju vairuotojai privalo duoti kelią transporto priemonėms, artėjančioms iš dešinės, jei jų trajektorijos kerta viena kitą.
1. Pirmas važiuoja geltonasis automobilis, po to — žalias, o galiausiai — raudonasis.
2. Pirmas — žalias automobilis, po to — raudonasis, ir galiausiai — geltonasis.
3. Pirmieji raudonasis ir geltonasis kartu, o paskui — žalias.
4. Pirmas — žalias automobilis, o paskui — raudonasis kartu su geltonuoju.
Ar leidžiama apsisukti iš važiuojamosios dalies dešiniojo krašto, jei važiuojamosios dalies plotis nepakankamas apsisukti iš kairiojo krašto?
RTR 107. Jei dėl transporto priemonės didelių gabaritų ar kitų pateisinamų priežasčių neįmanoma apsisukti iš atitinkamos važiuojamosios dalies kraštinės pozicijos, leidžiama atlikti apsisukimą ne iš tos kraštinės vietos, kuri skirta važiuoti ta kryptimi, jei toks manevras netrukdys kitiems transporto priemonėms ir nebus pavojingas kitiems eismo dalyviams. JB
1. Taip — jei manevras netrukdys kitiems transporto priemonėms ir nebus pavojingas kitiems eismo dalyviams.
2. Ne — manevras draudžiamas.
Daugeliu atvejų eismo įvykių Lietuvoje kaltininkai yra:
Remiantis Lietuvos automobilių kelių direkcijos duomenimis, 2017 m. vairuotojai sudarė 68,83 % visų eismo įvykių kaltininkų.
1. Motorinių transporto priemonių vairuotojai.
2. Dviratininkai (dviračių vairuotojai).
3. Pėstieji (einantys pėsčiomis).
4. Gyvūnų traukiamų vežimų vairuotojai.
Kokie yra pagrindiniai vairuotojo elgesio principai?
1. Atsakomybė ir mandagumas.
2. Agresyvus elgesys.
3. Pyktis.
4. Nepagarba kitiems eismo dalyviams.
Kaip reikėtų vairuoti slidžiame kelyje?
Saugią greitį lemia visos aplinkybės: oro sąlygos, kelio danga ir transporto priemonės būklė, taip pat vairuotojo patirtis ir budrumo lygis. (RTR 127) Vairuotojai neturi viršyti leistinų greičio apribojimų. Vairuotojas privalo pasirinkti greitį, tinkamą sąlygoms — atsižvelgdamas į reljefą, kelio ir transporto priemonės būklę (įskaitant krovinį), oro sąlygas ir eismo intensyvumą — kad galėtų saugiai sustabdyti transporto priemonę prieš bet kokią numatomą kliūtį. Vairuotojas privalo sumažinti greitį arba sustoti, jei to reikalauja eismo sąlygos, ypač kai matomumas yra prastas. JB
1. Laikykitės didesnio nei įprastai atstumo nuo kitų transporto priemonių.
2. Jei reikia, stabdykite labai švelniai.
3. Venkite staigių vairo judesių ir staigių spaudimų gazo pedalui.
4. Pasirinkite saugų važiavimo greitį.
Važiuodamas naktį neapšviestomis kelio atkarpomis, vairuotojas privalo važiuoti su:
RTR 94. Važiuojant keliais naktį arba esant prastam matomumui, motorinės transporto priemonės, traktoriai ir savaeigės mašinos privalo važiuoti su įjungtais artimaisiais (mažos šviesos) arba tolimaisiais (aukštos šviesos) žibintais.
1. Įjungti tik tolimieji (aukštos šviesos) žibintai.
2. Įjungti tik artimieji (mažos šviesos) žibintai.
3. Turi būti įjungti arba artimieji (mažos šviesos), arba tolimieji (aukštos šviesos) žibintai.
Kaip keičiasi regėjimo laukas didėjant važiavimo greičiui?
Regėjimo laukas priklauso nuo važiavimo greičio, regos aštrumo (pvz., trumparegystės), nuovargio, objekto spalvos ir šviesumo, jo kontrasto su fonu ir kitų veiksnių. Didėjant greičiui, vairuotojo dėmesio sritis susiaurėja ir juda į priekį: nors vairuotojas linkęs žiūrėti toliau, dėmesio apimtys atvirkščiai proporcingai mažėja su greičiu. Pavyzdžiui, važiuojant 50 km/h dažnai pakanka sutelkti žvilgsnį maždaug 150 m atstumu, kad pastebėtumėte kliūtį; važiuojant 140 km/h artėjantį priešpriešinį automobilį galima pastebėti tik tuomet, kai jis yra vos 15–20 m nuo susitikimo taško.
1. Susiaurėja.
2. Plėčiasi.
3. Nepasikeičia.
Kas gali sukelti sankabos greitesnį nusidėvėjimą?
Priežastys, dėl kurių sankaba gali nusidėvėti anksčiau laiko: neteisingai sureguliuotas sankabos atleidimo mechanizmas, atsilaisvinę sankabos tvirtinimo varžtai, susilpnėjusios sankabos spyruoklės arba nusidėvėjęs pavarų dėžės pagrindinis velenas.
1. Neteisingai sureguliuotas sankabos atleidimo mechanizmas.
2. Sankabos tvirtinimo varžtai atsilaisvinę.
3. Sankabos spyruoklės susilpnėjusios.
Kokius išorinius žibintus reikėtų įjungti, kad geriau matytumėte kelią tamsiu paros metu ir esant pūgai?
Vairuojant tamsoje ir esant pūgai, reikėtų įjungti rūko žibintus kartu su artimosiomis (trumposiomis) šviesomis. Įjungus tolimąsias (ilgąsias) šviesas, šviesa atsispindi nuo sniego ir akiną vairuotoją. (RTR 98) Rūko žibintai turi būti naudojami tik esant stipriai sumažėjusiai matomumui; priekiniai rūko žibintai taip pat gali būti naudojami, jei sugestų kairysis priekinis artimosios šviesos žibintas.
1. Rūko žibintai, įjungti kartu su tolimosiomis (ilgosios) šviesomis.
2. Rūko žibintai, įjungti kartu su artimosiomis (trumposiomis) šviesomis.
Kuriomis situacijomis tamsiuoju paros metu privaloma perjungti tolimąsias šviesas į artimąsias?
RTR 95. Tamsiuoju paros metu arba esant blogam matomumui tolimosios šviesos privalo būti perjungtos į artimąsias šviesas šiais atvejais: 95.1 apšviestose keliuose; 95.2 kai atstumas iki priešpriešinio važiuojančio automobilio yra ne mažesnis nei 150 m. JB
1. Vairuojant apšviestomis gatvėmis gyvenamosiose teritorijose.
2. Kai priešpriešinis automobilis yra ne arčiau kaip 150 m.
3. Persijungimas į artimąsias šviesas yra neprivalomas.
4. Vairuojant apšviestomis keliais už gyvenamųjų teritorijų ribų.
Ką turi daryti vairuotojai, jei vienas automobilis pasiveja kitą, o abu važiuoja už gyvenvietės įjungus tolimąsias šviesas?
Už jo važiuojančio automobilio vairuotojas turi pereiti į artimųjų šviesų režimą, kad neapakintų priekyje važiuojančio vairuotojo. Priekyje važiuojantis automobilis privalo pereiti į artimąsias šviesas tik tuo atveju, jei jį pasivijęs automobilis pradeda lenkti, kad neapakintų lenkiančio vairuotojo. RTR 95. Tamsiuoju paros metu arba esant prastam matomumui tolimosios šviesos turi būti perjungtos į artimąsias: 95.1 apšviestose kelių atkarpose; 95.2 kai atstumas iki priešpriešiais atvažiuojančio transporto priemonės yra ne mažesnis kaip 150 m; 95.3 kitais atvejais, kai tolimosios šviesos gali apakinti kitus vairuotojus (net važiuojančius tuo pačiu kryptimi). JB
1. Priekyje važiuojančio automobilio vairuotojas turi pereiti nuo tolimųjų šviesų prie artimųjų, kai jį pasivijęs automobilis pradeda lenkti.
2. Priekyje važiuojančio automobilio vairuotojas turi įjungti avarinius (įspėjamuosius) signalus.
3. Už jo važiavusio automobilio vairuotojas turi pereiti nuo tolimųjų šviesų prie artimųjų.
Ar leidžiama tamsiu paros metu įjungti tolimąsias šviesas neapšviestame kelyje gyvenvietės ribose?
Neapšviestuose keliuose leidžiama naudoti tolimąsias šviesas. Pagal RTR 95, tamsiuoju paros metu arba esant prastam matomumui tolimosios šviesos ant apšviestų kelių turi būti perjungtos į artimąsias (žr. 95.1).
1. Taip – leidžiama.
2. Ne – draudžiama.
Važiuodami priešais jūsų automobilį per kelią perbėgo stirnų grupė. Ko galite tikėtis?
Laukiniai gyvūnai paprastai juda būriais. Jei matote vieną stirną, elnią ar šerną, greičiausiai netoliese yra ir daugiau. Bandos instinktai verčia gyvūnus kirsti kelią kartu, o ne po vieną.
1. Gyvūnai gali sugrįžti į kelią.
2. Pavienis gyvūnas gali sekti grupę.
3. Mažai tikėtina, kad bus pavienių gyvūnų.
Kurioje kelio pusėje leidžiama sustoti?
RTR 141. Transporto priemonėms leidžiama stovėti ir statyti dešinėje kelio pusėje, kuo arčiau dešiniojo kieto kelkraščio krašto arba, jeigu kelkraščio nėra, važiuojamosios dalies krašte. Įvažiuodamas į kelkraštį arba iš jo išvažiuodamas vairuotojas negali kelti pavojaus kitiems eismo dalyviams. Jeigu dešinėje važiuojamosios dalies pusėje yra įrengta dviračių juosta, vairuotojas gali stovėti ir statyti šalia jos.
1.1. SIAURA TIESIOGINĖ LINIJA atskiria priešingų krypčių eismo srautus ir draudžia važiuoti priešingos krypties juosta pažymėtoje kelio atkarpoje; ji taip pat žymi eismo juostų kraštus, važiuojamosios dalies dalis, į kurias įvažiavimas draudžiamas, automobilių stovėjimo vietų ribas ir važiuojamosios dalies kraštą. Prie kelio ženklo Nr. 413 „Pėsčiųjų ir dviračių takas“ ji atskiria dviračių eismo dalį nuo pėsčiųjų dalies. Šios linijos kertoti draudžiama, išskyrus atvejus, kai ji žymi važiuojamosios dalies kraštą arba stovėjimo vietos ribą.
1. Dešinėje kelio pusėje.
2. Kairėje kelio pusėje.
3. Sustoti draudžiama.
Artėjate prie kelio posūkio:
Artėjant prie kelio posūkio vairuotojas turi numatyti, kad posūkis gali būti staigesnis nei atrodo; todėl būtina pasirinkti saugų greitį ir tinkamą važiavimo poziciją, kad nebūtų įvažiuojama į priešpriešinę eismo juostą. Saugaus greičio pasirinkimas priklauso nuo visų aplinkybių: oro sąlygų, kelio ir transporto priemonės techninės būklės (įskaitant krovinį), vairuotojo patirties ir savijautos. Pagal RTR 127 vairuotojams draudžiama viršyti leistiną greitį. Rinkdamiesi greitį atsižvelkite į reljefą, kelio ir transporto priemonės būklę, krovinį, oro sąlygas ir eismo intensyvumą, kad galėtumėte saugiai sustabdyti transporto priemonę prieš bet kokias numatomas kliūtis. Esant reikalui — ypač prastai matomumo sąlygoms — vairuotojai privalo sulėtinti greitį arba sustoti.
1. Padidinsite greitį posūkio viduryje.
2. Prieš posūkį sumažinsite greitį.
3. Posūkio viduryje sumažinsite greitį.
4. Greitį nekeisite.
Ką turėtumėte daryti, jei matote tolumoje priešais stabdantį automobilį?
Terminų paaiškinimas: • Stabdyti – paspausti stabdžių pedalą; automobilis greitai lėtėja ir sustoja prieš numatytą kliūtį. • Atleisti dujų pedalą – nuimti koją nuo dujų; automobilis palaipsniui lėtėja savaime, bet visiškai nesustoja ir toliau juda. • Vairuoti nekeičiant greičio – išlaikyti tą pačią dujų pedalo padėtį; automobilis juda pastovia greičiu. RTR 128. Jei yra kliūtis arba eismo saugumas yra pavojus, vairuotojas privalo sulėtinti greitį arba, jei reikia, visiškai sustabdyti transporto priemonę arba, jei kliūtį galima pastebėti, apvažiuoti ją taip, kad nebūtų pavojaus kitiems eismo dalyviams.
1. Paspauskite stabdžių pedalą.
2. Nuimkite koją nuo dujų pedalo ir pasiruoškite stabdyti.
3. Išlaikykite esamą greitį.
Kuris kelias šioje sankryžoje yra pagrindinis?
RTR 3.14. Pagrindinis (prioritetinis) kelias yra: kelias, pažymėtas ženklu „Pagrindinis kelias“, ženklu „Sankryža su šalutiniu keliu“, ženklu „Šalutinis kelias iš dešinės“ arba „Šalutinis kelias iš kairės“, arba kelias, pažymėtas kaip „Automagistralė“ ar „Kelias motorinėms transporto priemonėms“ lyginant su sankryžą kertančiu arba jungiamu keliu; kelias, palyginti su kitu keliu, pažymėtu ženklais „Duok kelią“, „STOP“ arba „Gyvenamosios teritorijos pabaiga“; kelias su danga (betonas, asfaltas arba akmens trinkelės) lyginant su geresnės kokybės neasfaltuotu keliu (macadam arba žvyras) arba žvyrkeliu (miško, lauko ar panašiu keliu); taip pat geresnės kokybės neasfaltuotas kelias lyginant su žvyrkeliu. Pagrindinio kelio statuso neprideda trumpas asfaltuotas ar pagerintas šoninio kelio ruožas prieš sankryžą — tai nepadaro jo lygiaverčiu su sankryžą kertančiu ar jungiančiu keliu. Sankryžose, reguliuojamose šviesoforais, pagrindinio kelio nėra. JB
1. Kelias su žvyro danga.
2. Abu keliai yra lygiaverčiai.
3. Kelias su asfalto danga.
Ar priekabos ir puspriekabės laikomos transporto priemonėmis?
48. Priekaba — tai transporto priemonė, skirta būti tempiamai motorinės transporto priemonės. Puspriekabės taip pat laikomos priekabomis. 52. Puspriekabė — tai priekaba, sujungta su motorine transporto priemone tokiu būdu, kad dalis jos svorio ir krovinio svorio tenka motorinei transporto priemonei.
1. Ne.
2. Taip.
Kiek eilių leidžiama, kai automobiliai sustoja ir statomi važiuojamojoje dalyje?
RTR 144. Transporto priemonės turi stovėti ir būti pastatytos važiuojamojoje dalyje vienoje eilėje. RTR 145. Motociklai be šoninio vežimėlio, mopedai, dviračiai ir elektrinės mikromobilumo priemonės gali būti statomi dvejomis eilėmis, jei toks statymas netrukdo eismui.
1. Vienoje eilėje.
2. Dviejose eilėse.
3. Trijose eilėse.
Koks yra leidžiamas transporto priemonių junginio maksimalus svoris?
Transporto priemonės leidžiamas maksimalus svoris (toliau – „leidžiamas maksimalus svoris“) reiškia maksimalų leidžiamą eksploatacinį visiškai užkrauto automobilio ar transporto priemonių junginio svorį, įskaitant vairuotoją, keleivius ir krovinį, nurodytą transporto priemonės gamintojo arba kompetentingos valstybės institucijos.
1. Maksimalus leidžiamas eksploatacinis visiškai užkrauto automobilio ar transporto priemonių junginio svoris.
2. Transporto priemonės ir jos priekabos bendras krovinio svoris.
Kur pagal eismo taisykles privalo sustoti vairuotojas, kai veikia draudžiamasis signalas ar reguliuotojo signalas?
RTR 165 p. Esant draudžiamajam šviesoforo signalui arba reguliuotojo signalui, vairuotojas privalo sustoti prieš kelio ženklą „Sustojimo linija“ ir/arba prieš pažymėtą sustojimo liniją. Jei jų nėra, vairuotojas turi sustoti prieš šviesoforą, prieš sankryžą ar ją jungiančią važiuojamąją dalį, prieš pėsčiųjų perėją arba dviračių perėją taip, kad neblaškytų ir netrukdytų nei transporto, nei pėsčiųjų eismui.
1. Prieš kelio ženklą „Sustojimo linija“ ir (arba) prieš pažymėtą sustojimo liniją.
2. Taip, kad netrukdytų transporto eismui.
3. Taip, kad netrukdytų pėstiesiems.
Koks vasarą autostradoje taikomas maksimalus greitis krovininiams automobiliams, kurių leistina maksimali masė yra 3,5 tonos?
Remiantis 131.1 punktu: autostradoje nuo balandžio iki spalio maksimalus greitis automobiliams, krovininiams automobiliams, kurių leistina masė iki 3,5 t, motociklams ir triračiams yra 130 km/h, o nuo lapkričio iki kovo — 110 km/h. Greitkeliuose nuo balandžio iki spalio — 120 km/h, nuo lapkričio iki kovo — 110 km/h. Keliuose su asfaltu arba betonu maksimalus greitis yra 90 km/h, kituose keliuose — 70 km/h.
1. 90 km/h
2. 100 km/h
3. 110 km/h
4. 130 km/h
Koks didžiausias leistinas greitis asfalto arba betono dangos keliuose už gyvenviečių ribų vairuotojams, turintiems mažiau nei dvejų metų vairavimo stažą?
131. Už gyvenviečių ribų turi būti paisomi šie greičio apribojimai: 131.2. A1, A2, A arba B kategorijų transporto priemonėms, kurias vairuoja pradedantieji vairuotojai, asmenys, besimokantys vairuoti arba laikantys praktinį vairavimo egzaminą, bei autobusams (įskaitant mokyklinius autobusus), taikomi šie maksimalūs greičiai: magistralėse – 100 km/h, greitkeliuose – 90 km/h, asfalto arba betono dangos keliuose – 80 km/h, kituose keliuose – 70 km/h.
1. 50 km/h
2. 80 km/h
3. 70 km/h
4. 90 km/h
1 of 30 Task
Time left: 00:00:00
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30