Rūko žibintus turi būti galima įjungti:
Techniniai reikalavimai keliuose eksploatuojamoms transporto priemonėms, IV skyrius, 22 punktas: Jei sumontuoti rūko žibintai, juos galima įjungti ir išjungti tik tinkamu jungikliu, kai įjungiami poziciniai žibintai. Be to, rūko žibintus turi būti galima išjungti nepriklausomai nuo kitų šviesų.
1. Kai įjungiami tolimojo šviesos žibintai.
2. Kai įjungiami poziciniai žibintai (stovėjimo žibintai).
3. Tik kai įjungiami poziciniai žibintai; rūko žibintai turi būti išjungiami nepriklausomai nuo kitų šviesų.
4. Kai įjungiami artimosios šviesos žibintai.
Kokiais atvejais ypatingų transporto priemonių vairuotojai gali pasinaudoti pirmenybe, važiuodami su mėlynais ir raudonais švyturėliais ir specialiais garso signalais?
Ypatingų (avarinio naudojimo) transporto priemonių — pvz., greitosios medicinos pagalbos, policijos ar gaisrinės — vairuotojai gali naudoti mėlynus ir raudonus (arba tik mėlynus) švyturėlius ir specialius garso signalus, kai tai būtina: (1) žmogaus gyvybei ar sveikatai gelbėti; (2) turtui apsaugoti; (3) viešajam tvarkai ir eismo saugumui užtikrinti; (4) suėmimui ar įtariamųjų sulaikymui; arba (5) oficialių asmenų ir apsaugomų asmenų palydai. Švyturėliai turi būti matomi 360° kampu. Naudodami šias signalines priemones, ypatingų transporto priemonių vairuotojai gali nesilaikyti tam tikrų Reglamente nurodytų taisyklių, jei tai nekelia pavojaus eismo saugumui ir tik po to, kai įsitikina, jog jiems duodamas kelias. Jie privalo važiuoti atsargiai ir nekelti pavojaus kitiems eismo dalyviams. Kiti eismo dalyviai privalo nedelsdami duoti kelią tokioms transporto priemonėms, kad jos galėtų saugiai ir greitai pravažiuoti. Pirmenybė taip pat taikoma vairuotojams, kuriuos lydi ypatingos transporto priemonės.
1. Jei tai nekelia pavojaus eismo saugumui.
2. Patikrinę, kad kiti eismo dalyviai jiems duoda kelią.
Važiuojant keliu, ar dviratis privalo turėti raudoną galinį atšvaitą ir oranžinius atšvaitus, pritvirtintus prie ratų stipinų abiejose pusėse?
RTR 56. Keliu važiuoti galima tik su tvarkingais stabdžiais ir veikiančiu garso signalu aprūstais dviračiais. Dviratyje privalo būti raudonas galinis atšvaitas ir oranžiniai atšvaitai arba kiti atspindintys elementai pritvirtinti prie stipinų abiejose ratų pusėse. Tamsiu paros metu arba esant prastam matomumui dviratis, važiuojantis keliu, turi turėti įjungtas baltą priekinę ir raudoną galinę šviesas. Dviratininkas privalo vilkėti atšvaitinę liemenę arba turėti kitų atspindinčių aksesuarų pritvirtintų prie drabužių vietoje, aiškiai matomoje kitiems eismo dalyviams. JB
1. Taip — visada.
2. Tik tamsiu paros metu.
3. Nereikalinga, jei dviratininkas vilki ryškų liemenę su atspindinčiais elementais.
4. Ne, neturi.
Vairuodamas juosta, pažymėtą 'A+' ir elektromobilio simboliu, o tos juostos kelio ženklas nurodo 'Įvažiavimas draudžiamas', ką turėtų daryti elektromobilio vairuotojas, jei jis ketina važiuoti tiesiai?
Šiuo atveju kelio ženklas 'Įvažiavimas draudžiamas' taikomas šiai juostai ir nėra skirtas vien tik viešojo sektoriaus transportui. Todėl, jei elektromobilio vairuotojas ketina važiuoti tiesiai, jis privalo pasikeisti juostą ir persirikiuoti į kitą juostą, kurioje leidžiama važiuoti tiesiai. Teisinis pagrindas: RTR 181 — Ne viešojo sektoriaus transporto priemonės neturi važiuoti juostomis, pažymėtomis kelio ženklu 'Juosta rezervuota viešojo sektoriaus transportui' ir raide 'A'. 1811 — Ne viešojo sektoriaus transporto priemonės neturi važiuoti juostomis, pažymėtomis 'A+', išskyrus: 1811.1 dviračius, elektrines mikromobilumo priemones, mopedus ir lengvuosius keturračius; 1811.2 transporto priemones, pažymėtas neįgaliojo ženklu arba turinčias parkavimo kortelę, vežančias neįgalų asmenį į / iš švietimo įstaigos ar neįgaliųjų dienos centro, jei maršrutas sutartas su kelio savininku nustatyta tvarka; 1811.3 taksi, jei juostoje nurodyta 'TAXI'; 1811.4 automobiliai, vežantys keturis ar daugiau keleivių, jei juosta pažymėta simboliu '4+'; 1811.5 elektromobiliai, jei juosta pažymėta elektromobilio simboliu; 1811.6 motociklai, jei juosta pažymėta motociklo simboliu. RTR 1 priedas. 301 — Kelio ženklas 'Įvažiavimas draudžiamas': įvažiavimas draudžiamas visoms transporto priemonėms, išskyrus viešojo sektoriaus transportą.
1. Važiuoti tiesiai, nepersirikiuojant.
2. Pasikeisti juostą ir persirikiuoti į juostą, iš kurios leidžiama važiuoti tiesiai.
Kuo priklauso akvaplanavimo dydis (vandens sluoksnio, kuris gali susidaryti tarp padangos ir kelio dangos važiuojant lyjant ant asfalto)?
Didėjant greičiui, kelio vandens sluoksnis tampa gilesnis. Intensyvesni krituliai taip pat didina vandens sluoksnį vairuojant. Kelyje su skersiniu nuolydžiu (kai važiuojamoji dalis pakelta viduryje) vandens sluoksnis yra plonesnis, nes lietaus vanduo greičiau nuteka link kraštų. Važiuojant asfaltu, padanga gali išstumti tik tokį vandens tūrį, kuris neviršija jos protektoriaus tūrio.
1. Transporto priemonės greitis.
2. Lietaus intensyvumas.
3. Padangos protektoriaus gylis.
4. Padangos aukštis.
Ko turėtume vengti, kad apsaugotume gamtą?
Perteklinio bagažo gabenimas didina kuro sąnaudas ir sukelia papildomas kenksmingas išmetamąsias dujas. Garsi muzika iš transporto priemonės didina triukšmo taršą ir gali išgąsdinti laukinius gyvūnus. Trumpiems atstumams žmonės gali eiti pėsčiomis, važiuoti dviračiu arba naudotis viešuoju transportu, nes trumpų kelionių metu variklis dažnai neįšyla iki optimalaus darbo temperatūros, transporto priemonė veikia mažiau efektyviai ir teršia daugiau.
1. Palikti transporto priemonės variklį įjungtą stovint (tuščios eigos režimas).
2. Garsiai groti muziką iš transporto priemonės pro atvirus langus.
3. Vairuoti automobilį trumpiems atstumams.
4. Gabenimas perteklinio bagažo arba krovinio.
Kokią vairuotojo pažymėjimo kategoriją reikia turėti, norint vairuoti motorinį dviratį?
Yra nustatytas minimalus amžius motoriniam dviratį vairuoti, tačiau nereikalaujama laikyti vairavimo egzamino ar turėti vairuotojo pažymėjimo. LAW ON ROAD TRAFFIC SAFETY I 2. 40. Motorinis dviratis – tai ne mažesnės kaip dviejų ratų transporto priemonė, kurią varo ją vairuojančio asmens raumenų jėga (naudojant pedalus arba vairalazdę) ir kuri turi pagalbinį vidaus degimo variklį arba elektrinį variklį, kurio didžiausia nurodytoji galia neviršija 1 kW ir maksimali konstrukcinė greitis neviršija 25 km/h. Pagalbinis variklis nustojamas veikti, kai transporto priemonė pasiekia 25 km/h. Neįgaliųjų vežimėliai nepriskiriami motoriniams dviratims. RTR 55. Asmenims vyresniems nei 14 metų leidžiama važiuoti dviračiais važiuojamąja dalimi; jei jie baigė Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos nustatytą mokymo kursą ir turi mokyklos išduotą pažymėjimą, amžiaus riba yra 12 metų. Asmenims vyresniems nei 8 metai leidžiama važiuoti važiuojamąja dalimi su suaugusiojo priežiūra. Gyvenamosiose zonose dviratininkams amžiaus riba nėra nustatyta. RTR 66. Motorinių dviračių vairuotojai taip pat privalo laikytis taisyklėse nustatytų reikalavimų dviratininkams.
1. AM kategorija.
2. A kategorija.
3. B kategorija.
4. Vairuotojo pažymėjimo turėti nereikia.
Ar šioje situacijoje leidžiama sukti į kairę?
Šioje situacijoje vairuotojas privalo užbaigti posūkį į kairę dar nepravažiavus pro eismo reguliuotoją. Sukimas į kairę po pravažiavimo pro reguliuotoją būtų Kelių eismo taisyklių reikalavimo 77.2.3 pažeidimas — iš galo ir iš dešinės atvažiuojantys transporto priemonių negali judėti. RTR 77 — eismo reguliuotojo duodami signalai — apibrėžiami taip: 77.1 Rankos ištiesintos šonu arba nuleistos: 77.1.1 Kairėje ir dešinėje esančios transporto priemonės gali važiuoti tiesiai arba sukti į dešinę; pėstieji gali kirsti važiuojamąją dalį. 77.1.2 Transporto priemonės ir pėstieji priešais ir už reguliuotojo negali judėti. 77.2 Dešinė ranka ištiesinta į priekį: 77.2.1 Iš kairės pusės atvažiuojančios transporto priemonės gali važiuoti visomis kryptimis. 77.2.2 Iš priešingos pusės atvažiuojančios transporto priemonės gali judėti tik į dešinę. 77.2.3 Iš galo ir iš dešinės atvažiuojančios transporto priemonės negali judėti. 77.2.4 Pėstieji gali kirsti važiuojamąją dalį už reguliuotojo nugaros. 77.3 Ranka pakelta aukštyn: 77.3.1 Visi eismo dalyviai negali judėti jokia kryptimi. 77.3.2 Vairuotojai turi sustabdyti transporto priemones nekeisdami juostų.
1. Kairėn sukti leidžiama, tačiau tik vykdant pirmą trajektoriją.
2. Kairėn sukti leidžiama, tačiau tik vykdant antrą trajektoriją.
3. Kairėn sukti leidžiama abiem atvejais.
4. Kairėn sukti draudžiama.
Kaip alkoholis veikia vairuotojo gebėjimus?
Vairuojant būnant apsvaigus nuo alkoholio, sumažėja dėmesys ir supratimas; sutrinka kritinis mąstymas ir atmintis; blogėja judesių koordinacija; refleksai susilpnėja arba pranyksta; vairuotojams užtrunka ilgiau pastebėti signalus ir įvertinti situacijas; bendra vairavimo kokybė mažėja, reakcijos laikas sulėtėja ir transporto priemonės valdymas pablogėja arba gali būti prarastas.
1. Reakcijos laikas vėluoja.
2. Reakcijos laikas sutrumpėja.
3. Dėmesys mažėja.
4. Alkoholis neturi įtakos vairuotojo reakcijoms.
Kokio dydžio atpažinimo ženklas (klevas) gali būti ant pradedančio vairuotojo vairuojamos transporto priemonės?
Ženklo „klevas“ kraštinių ilgis turi būti nuo 100 mm iki 150 mm. Todėl teisingi atsakymai yra 100×100 mm ir 150×150 mm. Pradedančio vairuotojo vairuojamoje transporto priemonėje kairėje galinės dalies pusėje turi būti baltas kvadratinis atpažinimo ženklas su žaliu rėmeliu ir žaliu klevo lapu centre. Kvadrato kraštinės ilgis turi būti nuo 100 mm iki 150 mm, o rėmelio plotis turi sudaryti 1/10 kraštinės ilgio.
1. 100 × 100 mm.
2. 150 × 150 mm.
3. 200 × 200 mm.
4. Ženklo dydis nėra svarbus.
Ką darysite artėdami prie sankryžos, kurioje privalote suteikti pirmenybę?
Teisingas veiksmas yra paspausti stabdžius ir atleisti dujų pedalą, nes turite būti pasirengę sustoti, jei to prireiks. Kelių ženklas 203 — „Suteikti kelią“ — reiškia, kad vairuotojas privalo praleisti transporto priemones, važiuojančias kertama eismo juosta. Jei po ženklu pritvirtinta papildoma lentelė Nr. 843 „Pirmenybės kelio kryptis“, privaloma praleisti transporto priemones, važiuojančias pirmenybės keliu.
1. Paspausite stabdžius.
2. Atleisite dujų pedalą.
3. Laikysite esamą greitį.
Kaip tinkamai turi būti užsegamas saugos diržas?
RTR p. 197. Saugo diržai turi būti dėvimi per petį ir per klubą arba taip, kaip nurodo transporto priemonės gamintojas. JB
1. Saugos diržai turi būti dėvimi per petį ir per klubą arba taip, kaip nurodo transporto priemonės gamintojas.
2. Nereikia dėvėti saugos diržo.
Kas užtikrina transporto priemonės aktyvų saugumą?
Aktyvaus ir pasyvaus saugumo skirtumas:
- Aktyvus saugumas: sistemos ir funkcijos, padedančios išvengti avarijų, gerinant transporto priemonės valdymą, manevringumą ir stabilumą prieš įvykstant susidūrimui. Šios priemonės veikia prieš smūgį ir dažniausiai apima technologijas, tokias kaip antiblokavimo stabdžių sistema (ABS), elektroninė stabdymo jėgos paskirstymo sistema (EBD), traukos kontrolė, tinkamas padangų slėgis ir protektoriaus gylis ir kt. Aktyvus saugumas taip pat priklauso nuo vairuotojo būklės ir elgesio — pavyzdžiui, nepakankama ventiliacija ar šildymas gali sukelti mieguistumą ar pykinimą ir sumažinti dėmesį kelyje.
- Pasyvus saugumas: sistemos ir įranga, skirtos sumažinti sužalojimų ir nuostolių mastą susidūrimo metu arba po jo. Šios priemonės suveikia avarijos metu, kad apsaugotų keleivius ir kitus eismo dalyvius; tai apima saugos diržus, oro pagalves, motociklininkų šalmus, priminimus apie saugos diržą, galvos atramas, deformacines zonas ir kitas konstrukcines ar fiksavimo sistemas, kurios sugeria smūgį ir mažina sužalojimų riziką.
1. Tinkama ventiliacija ir šildymas.
2. Padangų slėgis ir protektoriaus gylis.
3. Antiblokavimo stabdžių sistema (ABS).
4. Elektroninė stabdymo jėgos paskirstymo sistema (EBD).
Kai variklis veikia, raudona įspėjamoji lemputė su baterijos simboliu prietaisų skydelyje reiškia:
Jei raudona įspėjamoji lemputė su baterijos simboliu dega, kai variklis veikia, tai reiškia, kad generatorius (alternatorius) neveikia ir akumuliatorius nėra kraunamas.
1. Akumuliatorius yra perkraunamas.
2. Akumuliatorius yra visiškai išsikrovęs.
3. Akumuliatorius nėra įkraunamas.
4. Baterijos elektrolito lygis yra per žemas.
1.
2.
3.
4.
Kuriomis situacijomis tamsiuoju paros metu privaloma perjungti tolimąsias šviesas į artimąsias?
RTR 95. Tamsiuoju paros metu arba esant blogam matomumui tolimosios šviesos privalo būti perjungtos į artimąsias šviesas šiais atvejais: 95.1 apšviestose keliuose; 95.2 kai atstumas iki priešpriešinio važiuojančio automobilio yra ne mažesnis nei 150 m. JB
1. Vairuojant apšviestomis gatvėmis gyvenamosiose teritorijose.
2. Kai priešpriešinis automobilis yra ne arčiau kaip 150 m.
3. Persijungimas į artimąsias šviesas yra neprivalomas.
4. Vairuojant apšviestomis keliais už gyvenamųjų teritorijų ribų.
Ar trečias automobilis gali apsisukti?
Priekinis automobilis negali sukti į kairę, todėl jis negali apsisukti (RTR 77.1). Kai ranka ištiesiama šonu arba žemyn: 77.1.1 automobiliai kairėje ir dešinėje gali važiuoti tiesiai arba sukti dešinėn; pėstieji gali kirsti važiuojamąją dalį; 77.1.2 automobiliai ir pėstieji priešais ir už signalizuojančio automobilio neturi judėti. JB
1. Taip — gali.
2. Ne — tai neleidžiama.
3. Taip — bet tik po to, kai praleis pirmą automobilį, važiuojantį tiesiai.
Kada privalote naudoti posūkio signalus?
RTR 86. Įspėjamieji signalai turi būti duodami pakankamai iš anksto prieš manevrą (įskaitant su manevru susijusį stabdymą) ir privalo būti nutraukti nedelsiant po manevro užbaigimo (rankos signalai gali būti nutraukti kiek anksčiau prieš pat manevrą). Signalas turi būti duodamas taip, kad neįvestų kitų eismo dalyvių į klaidą. Posūkių signalai nenaudojami įvažiuojant į žiedinę sankryžą.
1. Prieš baigiant lenkimo manevrą.
2. Prieš pradedant lenkimo manevrą.
3. Prieš apvažiuojant kliūtį.
Kada pėstiesiems leidžiama žengti į važiuojamąją dalį?
RTR 44. Pėstiesiems leidžiama įžengti į važiuojamąją dalį tik įvertinus atstumą iki ir greitį artėjančių transporto priemonių bei įsitikinus, kad tai saugu. Prieš žengdami į važiuojamąją dalį ir judėdami ja, pėstieji turi vengti veiksmų (pvz., mobiliųjų įrenginių naudojimo), kurie atitrauktų dėmesį nuo aplinkos ir eismo situacijos stebėjimo ir trukdytų įsitikinti, ar saugu tęsti.
1. Įvertinę atstumą iki artėjančių transporto priemonių.
2. Įvertinę artėjančių transporto priemonių greitį ir įsitikinę, kad saugu kirsti pėsčiųjų perėją.
3. Vengdami veiksmų (pvz., mobiliųjų įrenginių naudojimo), kurie gali atitraukti dėmesį nuo aplinkos ir eismo situacijos stebėjimo.
4. Jei jie nežiūri į važiuojamąją dalį.
Sustojus dešiniajame kelkraščio ruože, ką vairuotojas turi patikrinti prieš atidarant duris?
Transporto priemonės gali artėti iš užpakalio kairėje pusėje, todėl durų atidarymas gali būti pavojingas. (RTR 148) Neatidarykite stovinčio automobilio durų, jei tai gali sukelti kliūtį arba pavojų kitiems eismo dalyviams.
1. Transporto priemonėms, artėjančioms iš užpakalio kairėje pusėje.
2. Transporto priemonėms, artėjančioms iš užpakalio dešinėje pusėje.
3. Jiems nereikia kreipti dėmesio į nieką konkretaus.
Ar būtina segtis saugos diržą sėdint galinėje sėdynėje, kai transporto priemonė juda?
Vairuotojas ir visi keleiviai privalo segėti saugos diržus transporto priemonėse, kur jie įrengti. Jei autobuse yra saugos diržai, informaciniai ženklai „Susegkite saugos diržą“ turi būti pateikti matomoje vietoje priešais kiekvieną sėdynę, ant jos arba šalia jos. Rekomenduojama prieš pradedant kelionę visus autobuso keleivius informuoti apie saugos diržų segėjimo reikalavimą žodžiu arba garso ir vaizdo priemonėmis.
1. Taip — privaloma segėti saugos diržą.
2. Ne — segėti saugos diržo neprivaloma.
Ką nurodo šis kelio ženklas?
141. 'Geležinkelio pervaža'. Įspėja apie geležinkelio pervažą priešais, esančią už gyvenvietės ribų. Ženklas yra montuojamas kelio dešinėje pusėje.
1. Rodo, kad priešais yra geležinkelio pervaža už gyvenvietės ribų.
2. Rodo, kad priešais yra geležinkelio pervaža gyvenvietės ribose.
1.
2.
Kokia tvarka motociklas pravažiuos sankryžoje? Motociklininkas sukasi į kairę.
Esant nesuvaldytai vienodo prioriteto sankryžai, vairuotojai privalo duoti kelią iš dešinės atvažiuojantiems transporto priemonėms, jei jų trajektorijos kertasi. Sukdamas į kairę vairuotojas turi duoti kelią priešpriešiais važiuojančioms transporto priemonėms, kurios vyksta tiesiai arba sukasi į dešinę. Šioje situacijoje pirmas važiuoja raudonas automobilis, nes motociklas, įvažiavęs į sankryžą, sustojo ir praleido. Tada važiuoja baltas automobilis, kadangi jam nebelieka transporto priemonės iš dešinės, o pabaigoje manevrą baigia motociklininkas — motociklas pravažiuoja trečias. (RTR 155; RTR 157.)
1. Pirmas.
2. Trečias.
3. Antras.
Ką darysite artėdami prie pėsčiųjų perėjos?
Jei prieš pėsčiųjų perėją stovi sustoję automobiliai, jie riboja matomumą. Vairuotojai privalo būti ypač atsargūs ir gali tęsti važiavimą tik įsitikinę, kad per perėją nėra pėsčiųjų, kuriems reikia duoti kelią. (RTR 30.) Artėdami prie nevaldomos pėsčiųjų perėjos, vairuotojas turi sulėtinti arba sustoti prieš perėją, kad praleistų pėsčiuosius, kurie jau įžengė į bet kurią eismo juostą, juda bet kuria juosta arba stovėjo ties važiuojamosios dalies kraštu laukdami galimybės žengti į tą juostą vairuotojo važiavimo kryptimi arba į bet kurią juostą keliuose, kur eismas vyksta po vieną juostą kiekviena kryptimi. Vairuotojai turi būti ypač atsargūs tamsiu paros metu, prasto matomumo sąlygomis arba jei perėja iš vairuotojo pozicijos matoma neaiškiai, ir privalo įsitikinti, kad nėra pėsčiųjų, kuriems reikia duoti kelią.
1. Sulėtinsite greitį.
2. Jei reikia įsitikinti, kad pėsčiųjų nėra, sustosite prieš pėsčiųjų perėją.
3. Pravažiuosite pro stovintį automobilį leistinu greičiu, nes perėjoje nematote pėsčiųjų.
1.
2.
3.
4.
Daugeliu atvejų eismo įvykių Lietuvoje kaltininkai yra:
Remiantis Lietuvos automobilių kelių direkcijos duomenimis, 2017 m. vairuotojai sudarė 68,83 % visų eismo įvykių kaltininkų.
1. Motorinių transporto priemonių vairuotojai.
2. Dviratininkai (dviračių vairuotojai).
3. Pėstieji (einantys pėsčiomis).
4. Gyvūnų traukiamų vežimų vairuotojai.
Kaip apibrėžiamas motorinis dviratis?
Reikėtų atkreipti dėmesį, kad motorinis dviratis turi turėti bent du ratus ir papildomą vidaus degimo variklį arba elektrinį variklį; neužtenka, kad jis turėtų tik vidaus degimo variklį. SEAK 2 str. 40. „Motorinis dviratis“ — transporto priemonė, turinti bent du ratus, kurią varo ją vairuojančio asmens raumenų jėga, naudojant pedalus arba vairą, ir kuri yra aprūpinta papildomu vidaus degimo varikliu arba elektriniu varikliu, kurio maksimali grynoji galia neviršija 1 kW ir maksimali projektinė greitis neviršija 25 km/val. Pagalbinis variklis nustoja suteikti trauką, kai transporto priemonė pasiekia 25 km/val greitį. Neįgaliųjų vežimėliai nelaikomi motoriniais dviračiais.
1. Transporto priemonė, kurios maksimali grynoji galia neviršija 1 kW ir kurios maksimalus projektinis greitis neviršija 25 km/val.
2. Transporto priemonė, kurią iš esmės varo ją vairuojančio asmens raumenų jėga, naudojant pedalus arba vairą, ir kuri yra aprūpinta papildomu vidaus degimo varikliu arba elektriniu varikliu.
Esant ribotam matomumui, vairuotojas turi pasirinkti tokią greitį, kad sustojimo atstumas būtų:
Sustojimo atstumas — tai atstumas, kurį transporto priemonė nuvažiuoja nuo momento, kai vairuotojas pastebi kliūtį, iki visiško sustojimo.
1. Trumpesnis už matomo kelio ruožo ilgį.
2. Ilgesnis už matomo kelio ruožo ilgį.
Vairuodami, jei pastebite, kad posūkis kelyje yra aštresnis nei tikėjotės, turėtumėte:
Jei posūkis kelyje yra aštresnis nei tikėtasi, turite sumažinti greitį.
1. Turite sumažinti greitį.
2. Turite pabandyti sumažinti posūkio spindulį.
3. Turite padidinti greitį.
4. Turite išlaikyti esamą greitį.
1 of 30 Task
Time left: 00:00:00
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30