Kinijos technologijų milžinė „Xiaomi“ neseniai atskleidė koordinuotą šmeižto kampaniją, kurioje dalyvavo apie 10 000 netikrų socialinių tinklų paskyrų, siekiančių pakenkti jos automobilių padalinio reputacijai. Ši informacija pasirodė po kitų iššūkių, su kuriais susidūrė bendrovė, įskaitant klientų nepasitenkinimą dėl neveikiančių aerodinaminių ventilių SU7 modelyje ir programinės įrangos atnaujinimo, sumažinusio Ultra modelio galią nuo 1 526 iki 888 arklio galių.
Šmeižto kampanijos atskleidimas
Prieš pat naujojo elektrinio visureigio YU7 ir nuosavo Xring 01 lustų rinkinio pristatymą, „Xiaomi“ teisinė komanda paskelbė apie sąmoningą bandymą pakenkti bendrovės įvaizdžiui. Kampanija, vykdyta per didžiulį netikrų socialinių tinklų paskyrų tinklą, lėmė, kad keli įtariamieji šiuo metu yra tiriami Kinijos valdžios institucijų.

Koordinuoto puolimo detalės
Vietos žiniasklaidos pranešimai rodo, kad ši kenkėjiška grupė buvo aktyvi nuo 2024 m. gruodžio mėn. Naudodami automatizuotą turinio generavimo programinę įrangą, kaltininkai skleidė melagingą informaciją apie „Xiaomi“, valdydami apie 10 000 paskyrų, kad skleistų gandus ir šmeižikiškus teiginius. Jų tikslas, atrodo, buvo sąmoningai mažinti „Xiaomi“ patikimumą, kurstant nepasitenkinimą internete.
„Xiaomi“ šią situaciją apibūdino kaip naują kibernetinio nusikaltimo formą, vadinamą „mėlynąja armija“. Tokiose schemose nusikalstamos organizacijos naudoja automatizuotus įrankius, kad masiškai gamintų ir platintų netikrą turinį. Bendrovė pabrėžė šios operacijos sudėtingumą ir didelį mastą, teigdama:
„Platinimo grandinė yra sudėtinga, o operacijų mastas didžiulis. Tai turėjo labai neigiamą poveikį internetinei aplinkai ir mūsų bendrovės reputacijai.“
Galimos pramonės pasekmės
Nors „Xiaomi“ viešai neįvardijo asmenų ar subjektų, atsakingų už šią kampaniją, incidentas pabrėžia intensyvią konkurenciją technologijų ir automobilių sektoriuose. Kadangi transporto priemonės vis labiau priklauso nuo pažangių technologijų, puslaidininkių ir automobilių pramonės konvergencija spartėja. Inovatyvios bendrovės, tokios kaip „Xiaomi“, kurios meta iššūkį nusistovėjusioms normoms, gali sukelti nerimą tarp konkurentų.
Jei „Xiaomi“ kaltinimai bus patvirtinti ir konkurentai iš tiesų imasi tokių taktikų, kad pakenktų jos reputacijai, tai rodo didelį susirūpinimą dėl „Xiaomi“ augančios įtakos ir ateities perspektyvų rinkoje.
„Xiaomi SU7“: naujas žaidėjas elektrinių automobilių rinkoje
„Xiaomi“ įžengimas į elektrinių automobilių rinką su „SU7“ modeliu sukėlė didelį susidomėjimą. Šis pilno dydžio sedanas, pristatytas 2024 m. kovo 28 d., pasižymi įspūdingomis specifikacijomis ir konkurencinga kaina.
Specifikacijos ir našumas
„Xiaomi SU7“ siūlomas keliose versijose:
- Standartinė versija: Galiniai varomieji ratai, 220 kW (299 AG) galios elektrinė pavara, 73,6 kWh LFP baterija, 700 km nuotolis pagal CLTC ciklą, 0–100 km/h per 5,28 s, maksimalus greitis – 210 km/h.
- Pro versija: Galiniai varomieji ratai, 220 kW (299 AG) galios elektrinė pavara, 94,3 kWh LFP baterija, 830 km nuotolis pagal CLTC ciklą, 0–100 km/h per 5,7 s, maksimalus greitis – 210 km/h.
- Max versija: Visų varančiųjų ratų pavara, priekyje 220 kW ir gale 275 kW varikliai, bendra galia 495 kW (664 AG), 101 kWh NMC baterija, 800 km nuotolis pagal CLTC ciklą, 0–100 km/h per 2,78 s, maksimalus greitis – 265 km/h.
- Ultra versija: Visų varančiųjų ratų pavara, trys varikliai (priekyje 275 kW, gale du po 425 kW), bendra galia 1 138 kW (1 547 AG), 93,7 kWh NMC baterija, 620 km nuotolis pagal CLTC ciklą, 0–100 km/h per 1,98 s, maksimalus greitis – 350 km/h.
Šios specifikacijos rodo, kad „Xiaomi SU7“ yra rimtas konkurentas elektrinių automobilių rinkoje, siūlantis aukštą našumą ir ilgą nuotolį.
Dizainas ir technologijos
„Xiaomi SU7“ dizainas primena „Porsche“ modelius, su aerodinamišku kėbulu ir moderniomis linijomis. Interjere dominuoja 16,1 colio multimedijos ekranas su „Xiaomi HyperOS“ operacine sistema, 7,1 colio prietaisų skydelio ekranas ir 56 colių papildytosios realybės projekcinis ekranas. Automobilis taip pat aprūpintas pažangiomis vairuotojo pagalbos sistemomis, įskaitant lidarą, radarus ir kameras, užtikrinančias saugumą ir patogumą vairuojant.
Rinkos pozicionavimas ir konkurencija
„Xiaomi“ siekia tapti viena iš penkių didžiausių automobilių gamintojų pasaulyje per artimiausius 15–20 metų. „SU7“ modelis yra pirmasis žingsnis šio tikslo link, siūlantis aukštos kokybės elektrinį sedaną už konkurencingą kainą. Pavyzdžiui, „SU7 Max“ versija Kinijoje kainuoja apie 299 900 juanių (apie 42 239 USD), o tai yra pigiau nei „Tesla Model 3“.
„Xiaomi“ įžengimas į automobilių rinką su „SU7“ modeliu rodo bendrovės ambicijas ir potencialą tapti svarbiu žaidėju elektrinių automobilių sektoriuje. Nepaisant iššūkių, tokių kaip šmeižto kampanijos ir techninės problemos, „Xiaomi“ toliau investuoja į inovacijas ir siekia užtikrinti aukštą savo produktų kokybę bei patikimumą.
Komentarai
Palikite komentarą