Naujosios 2026 m. Toyota RAV4: drąsus dizainas ir pažangios hibridinės technologijos | Pedal - Automobilių naujienos, apžvalgos ir technologijos Lietuvoje
Naujosios 2026 m. Toyota RAV4: drąsus dizainas ir pažangios hibridinės technologijos

Naujosios 2026 m. Toyota RAV4: drąsus dizainas ir pažangios hibridinės technologijos

2025-05-20
0 Komentarai

Toyota ruošiasi pristatyti šeštosios kartos RAV4 modelį, kuris žada nustebinti drąsiu dizainu, didesniais matmenimis ir pažangiomis hibridinėmis technologijomis. Šis modelis, planuojamas pristatyti 2025 m. gegužės 20 d., siekia išlaikyti RAV4 kaip vieną populiariausių visureigių pasaulyje.

Drąsus ir modernus dizainas

Naujoji RAV4 pasižymi agresyvesniu priekiniu dizainu su kampuotais, „plaktuko“ formos priekiniais žibintais, kurie suteikia automobiliui ryškų ir modernų įvaizdį. Didelės oro įsiurbimo angos priekinėje dalyje ne tik pagerina variklio aušinimą, bet ir pabrėžia sportišką charakterį. Gale įrengti LED žibintai suteikia šiuolaikiškumo, o kvadratinės formos ratų arkos išlaiko ankstesnių modelių dizaino elementus. Nauji šešių stipinų lengvojo lydinio ratlankiai su aukšto sukibimo padangomis pagerina tiek estetiką, tiek našumą. Raudonos spalvos modelis su stogo spoileriu ir korio formos priekiniu groteliu rodo sportišką versiją, galbūt su TRD Sport arba GR Sport ženklais, kuri tikėtina turės ir našumo patobulinimų.

Modernus ir funkcionalus interjeras

Salone pastebimi reikšmingi atnaujinimai, įkvėpti Toyota Prius modelio. Plūduriuojantis skaitmeninis prietaisų skydelis aiškiai pateikia informaciją, o didelis informacinės-pramoginės sistemos ekranas, įrengtas virš centrinės konsolės, užtikrina patogų valdymą. Perdaryta centrinė konsolė su ergonomišku pavarų svirties dizainu suteikia šiuolaikiškumo ir patogumo. Šie patobulinimai atspindi Toyota siekį pagerinti technologijas, komfortą ir vartotojo patirtį, kas yra būtina konkuruojant kompaktiškų visureigių rinkoje.

Hibridinės technologijos ir našumas

Tikimasi, kad naujoji RAV4 atsisakys tradicinių benzininių variklių ir taps visiškai hibridine. Standartinė hibridinė versija turės 2,5 litro keturių cilindrų variklį, kuris kartu su elektriniais varikliais generuos apie 240 AG. Plug-in hibridinė versija, anksčiau žinoma kaip RAV4 Prime, gali pasiekti 340–350 AG, suteikdama įspūdingą našumą. Be to, tikimasi, kad plug-in hibridinė versija turės didesnę bateriją, leidžiančią nuvažiuoti daugiau nei 70 km vien tik elektra, kas yra reikšmingas patobulinimas lyginant su ankstesniais modeliais.

Gamyba ir prieinamumas

Toyota planuoja tęsti RAV4 gamybą Jungtinėse Valstijose, siekdama išvengti importo tarifų. Nors iš pradžių buvo planuojama importuoti šį modelį iš Kanados ir Japonijos, Reuters praneša, kad naujosios kartos gamyba gali būti tęsiama Toyota gamykloje Kentukyje. Tai rodo Toyota įsipareigojimą išlaikyti konkurencingas kainas ir patenkinti vietinės rinkos poreikius.

Išvada

2026 m. Toyota RAV4 žada būti reikšmingas žingsnis į priekį kompaktiškų visureigių segmente, derinant drąsų dizainą, pažangias hibridines technologijas ir modernias funkcijas. Šis modelis ne tik atitinka šiuolaikinių vairuotojų lūkesčius, bet ir stiprina RAV4 pozicijas kaip vieno iš populiariausių visureigių pasaulyje.

Komentarai

Palikite komentarą