3 Minutės
BMW M5 2026: Kainos augimas ir išskirtinis našumas
2026 metų BMW M5 kelia daug dėmesio, į rinką žengdamas su 2 400 JAV dolerių kainos padidėjimu, palyginti su praėjusių metų modeliu. Nuo 2025 metų liepos 1 d. garsusis BMW sportinis sedanas ir universalas kainuos atitinkamai nuo 121 900 JAV dolerių (sedanas) ir 123 900 JAV dolerių (universalas), neskaičiuojant pristatymo mokesčio. Nepaisant naujausio kainų pataisymo, M5 vis dar išlieka konkurencingas prabangių sportinių automobilių segmente, lenkdamas kai kuriuos artimiausius varžovus pagal kainos ir kokybės santykį.
Kainos ir našumo derinys
Nors BMW M5 kaina pakilo, automobilio sportiškumas ir dinamiškumas vis dar pateisina išlaidas. Pagrindinis konkurentas Audi RS 6 Avant 2025 metų modelio JAV kaina siekia net 126 600 dolerių, todėl BMW M5 sedaną ar universalą įsigyti yra kiek prieinamiau. Nors Audi šiuo metu siūlo tik vidaus degimo variklio versiją, netolimoje ateityje pasirodys ir hibridinės RS 6 modifikacijos, skirtos konkuruoti su naujausiais BMW pažangiais sprendimais.
Jėgainė ir našumas: naujos kartos hibridinis M patyrimas
2026 metų BMW M5 žymi svarbų lūžį – tai pirmasis šios legendinės serijos plug-in hibridinis modelis. Nors svoris net viršija kai kuriuos pikapus, M5 išlieka itin judrus bei galingas. Po variklio dangčiu – pažangi hibridinė jėgainė, jungianti galingą vidaus degimo variklį ir elektrinį motorą, kuris užtikrina momentinį sukimo momentą. Bendra sistema išvysto net 717 AG (nuo 5 600 iki 6 500 aps./min.), o maksimalus sukimo momentas siekia 1 000 Nm (738 lb-ft) esant 1 800–5 400 aps./min. Elektros variklis prisideda dar 194 AG bei 280 Nm, o naudojamas specialus išankstinis perdavimas leidžia efektyviai pasiekti net 450 Nm sukimo momentą. Realūs dinamikos testai rodo, kad naujasis M5 yra spartesnis už ankstesnį modelį, nors BMW tradiciškai pateikia konservatyvius rodiklius.

Dizainas ir kėbulo tipai: universalas ir sedanas
Naujoji BMW M5 2026 versija toliau siūlo tiek sedaną, tiek universalą (Touring), atliepdama skirtingų rinkų poreikius. Jungtinėse Valstijose populiarumą sparčiai įgauna M5 Touring universalas, o Europos klientai dažniau renkasi sedaną. Visame pasaulyje G90 (sedano) ir G99 (universalo) užsakymų skaičius yra beveik vienodas, kas atskleidžia įvairiapusį M modelių patrauklumą.
Prabangos pasirinkimai ir individualizavimas
Pageidaujant maksimalaus išskirtinumo, M5 gali būti toliau individualizuojamas gausiomis papildomomis įrangos bei dizaino galimybėmis. Unikalios kėbulo spalvos papildomai kainuoja iki 5 000 JAV dolerių, o „Carbon“ paketas – 3 100 JAV dolerių, suteikiantis dar daugiau sportiškumo. Pažangi pagalbos vairuotojui sistema „Driving Assistance Professional Package“ siūloma už 1 700 dolerių.
Daugelio prabangos mėgėjų favoritė – „Executive Package“ (1 850 JAV dolerių), kuri užtikrina ventiliuojamas priekines sėdynes, šildomas priekines ir galines sėdynes, elektrinius užuolaidinėlius, bei BMW Iconic Glow apšviestą priekinę grotelių liniją. Be to, į paketą įtraukiama išmani vidaus kamera, „Parking Assistant Plus“ bei erdvinio vaizdo parkavimo sistema su 3D funkcija – dar daugiau komforto ir saugumo M5 savininkui.
Rinkos pozicionavimas ir palyginimas
Naujojo BMW M5 2026 kainos augimas vis tiek užtikrina konkurencingumą lyginant su kitais sportiniais prabangiais universalais ir sedanai, tokiais kaip Audi RS 6 Avant, ypač įvertinus inovatyvią BMW plug-in hibridinę sistemą ir dinamiškumą. Iš dabartinės BMW pasiūlos daugiau galios turi tik BMW XM Label, o Alpina XB7 išlieka galingiausio BMW S68 variklio versijos savininke.
Nesvarbu, ar vertinate sportinius vairavimo pojūčius, pažangias hibridines technologijas ar išskirtinę prabangą pagal individualius pageidavimus – naujasis BMW M5 išlieka vienu iš stipriausių pasirinkimų tarp aukštos klasės sportinių sedanų ir universalių automobilių.

Komentarai