Naujas 2026 m. Ferrari Amalfi: nauja front-engine GT eros pradžia | Pedal - Automobilių naujienos, apžvalgos ir technologijos Lietuvoje
Naujas 2026 m. Ferrari Amalfi: nauja front-engine GT eros pradžia

Naujas 2026 m. Ferrari Amalfi: nauja front-engine GT eros pradžia

2025-07-02
0 Komentarai Simona Vaičiulytė

4 Minutės

Oficialiai pristatytas ilgai lauktas 2026 m. Ferrari Amalfi žymi naują etapą italų markės prabangių sportinių GT automobilių istorijoje. Tai tiesioginis populiariojo Ferrari Roma įpėdinis, kuris derina klasikines Ferrari dinamikos savybes, pažangų dizainą ir inovatyvias technologijas. Naujasis grand tourer modelis neabejotinai sudomins sportinių automobilių gerbėjus ir kolekcininkus visame pasaulyje.

Modernizuotas eksterjeras: dinamiškas siluetas ir išskirtinis stilius

Ferrari Amalfi išlaiko esminę dizaino kalbą, dėl kurios Roma tapo ypač mėgstamas, tačiau dar labiau paryškina elegantiškumą ir sportiškumą. Ryškiai išreikštos galinės arkos, žemai nuleistas priekis ir giliai išraižytos kapoto linijos pabrėžia jo atletišką charakterį. 2026 m. naujovė – „ryklio nosies“ priekio dizainas, artimas tokio paties stiliaus modeliams kaip Ferrari SF90 Stradale bei 12Cilindri. Kontrastinga juoda juosta sujungia siaurus LED žibintus, vizualiai padidindama automobilio plotį ir pabrėždama žemą profilį.

Galinėje dalyje akcentuojami keturi atskiros formos galiniai žibintai, kuriuos jungia subtili juoda apdaila – sprendimas, kuris užtikrina šiuolaikišką, bet iš karto atpažįstamą Ferrari išvaizdą. Kiekviena detalė optimizuota ne tik aerodinamikai, bet ir itališkam elegantiškumui.

Prabangus ir ergonomiškas interjeras su komforto naujovėmis

Automobilio viduje iš karto pajuntama Ferrari orientacija į vairuotoją ir kokybę. Vietoje anksčiau naudotų liečiamųjų valdiklių, vairas aprūpintas fiziniais mygtukais, kas užtikrina intuityvų valdymą ir suteikia dar daugiau vairavimo malonumo. Variklio paleidimo mygtukas dabar tapo tikru titano jungikliu, patogiai įrengtu vairuotojo kairėje, kas liudija apie kruopštų meistriškumą ir atsižvelgimą į klientų pageidavimus.

Moderniausia informacijos ir pramogų sistema bei skaitmeniniai ekranai užtikrina išskirtinį ryšį, o aukščiausios kokybės odos bei anglies pluošto apdaila sukuria rafinuotą ir patogų saloną. Ferrari Amalfi išlieka tikras keturvietis, tad idealiai tinka ir ilgoms kelionėms, išlaikydamas sportinį būdą.

Legendinė V8 variklio galia ir patobulinta dinamika

Po kapotu slypi legendinis 3,8 litro darbinio tūrio V8 variklis su dviem turbokompresoriais. Jis dabar išvysto net 631 AG – 19 AG daugiau nei prieš tai buvęs Roma modelis. Maksimalus 761 Nm sukimo momentas užtikrina įspūdingą pagreitį ir dinamišką važiavimą. Visa galia perduodama galiniams ratams per aštuonių pavarų dvigubos sankabos automatą, kuris leidžia Amalfi nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėti vos per 3,3 sekundes. Maksimalus greitis siekia 319 km/val.

Spartesniam variklio darbui Ferrari pasitelkė lengvesnes paskirstymo velenėles, preciziškai apdirbtą variklio bloką, pažangią mažos klampos alyvą bei tiksliai perkalibruotus turbokompresorius. Inovatyvi turbo valdymo sistema leidžia kiekvienam turbokompresoriui veikti iki 171 000 aps./min., naudojant individualius slėgio jutiklius kiekvienai cilindrų grupei. Visa tai pagerina reakciją į akseleratorių, o naujoji variklio valdymo sistema, perimta iš Ferrari 296 GTB, Purosangue bei 12Cilindri modelių, išnaudoja visas V8 variklio galimybes.

Pažangus važiuoklės valdymas ir važiavimo charakteristikos

2026 m. Ferrari Amalfi aprūpintas inovatyviomis važiuoklės technologijomis. Nauja pilnai elektroninė stabdžių sistema, naudota ir 296 GTB bei 12Cilindri, užtikrina tikslų bei pastovų stabdžių balansą. Aktyvus galinis spoileris automatiškai prisiderina prie greičio ir stabilizuoja automobilį, generuodamas iki 110 kg prispaudžiamosios jėgos prie 250 km/val. greičio minimaliai padidindamas oro pasipriešinimą.

Pažangi Side Slip Control 6.1 programinė įranga sujungia vairavimo, pakabos ir važiuoklės funkcijas, maksimaliai išnaudodama sukibimą bei automobilio manevringumą bet kokiomis sąlygomis.

Saugumui ir komfortui Amalfi standartinėje komplektacijoje turi išplėstinį ADAS aktyvaus saugumo paketą: prisitaikantį kruizo kontrolę, automatinį avarinį stabdymą, įspėjimą apie nukrypimą nuo eismo juostos bei juostos palaikymo pagalbą. Visa tai padidina tiek vairuotojo pasitikėjimą, tiek kelionių saugumą.

Pozicionavimas rinkoje ir kainodara

Pakeitęs Roma, Ferrari Amalfi perima prestižinio prabangaus Grand Tourer automobilio rolę ir konkuruoja su tokiais modeliais kaip Aston Martin DB12, Bentley Continental GT ar Porsche 911 Turbo S. Tiksli pristatymo data dar nenurodyta, tačiau gamyba turėtų prasidėti dar šiais metais. Taip pat sklinda gandai apie būsimos kabrioleto versijos – „Amalfi Spider“ – debiutą, Ferrari jau pateikus šio vardo patentą.

Numatoma, kad kainos bus pastebimai didesnės už ankstesnio Roma modelio, kurio kaina prasidėjo nuo 247 308 JAV dolerių, lygį. Dėl infliacijos ir pasaulinių muito tarifų, 2026 m. Ferrari Amalfi gali kainuoti nuo 300 000 JAV dolerių, tvirtai įsitvirtindamas prabangių grand touring automobilių segmente.

Išvada: naujas vertas Ferrari Roma įpėdinis

2026 m. Ferrari Amalfi su išraiškingu dizainu, didesne galia ir moderniomis technologijomis pateisina visas ikoniškos Ferrari GT tradicijos viltis. Nesvarbu, ar prioritetą teikiate kvapą gniaužiančioms dinamikos savybėms, kasdieniui komfortui, ar išskirtiniam dizainui – Amalfi pasiūlys unikalų vairavimo potyrį, gilindamas Ferrari grand tourer koncepciją. Sekite naujienas – netrukus šis modelis pasieks pasaulio kelius.

(Visų nuotraukų vietos paliktos pagal šaltinį.)

Šaltinis: motor1

Sveiki, čia Simona! Automobilių pasaulyje ieškau prasmės ir žinių. Rašau praktinius straipsnius, kurie padeda suprasti rinką, priimti išmintingus sprendimus ir vairuoti užtikrintai. Noriu, kad vairavi

Komentarai

Palikite komentarą