3 Minutės
BMW superautomobilių ateitis: Ethos koncepcijos pristatymas
BMW M divizionas dar kartą žada sužadinti sportinių automobilių pasaulį – patvirtinta, kad kuriamas naujas, flagmaninis BMW superautomobilis. Šis projektas įkvėptas legendinio BMW M1 iš septintojo dešimtmečio pabaigos ir jau sukelia diskusijų tarp dizainerių bendruomenės. Viena iš įspūdingiausių vizijų – BMW Ethos – naujas koncepcinis automobilis, sukurtas nepriklausomo automobilių dizainerio Sebastiano Ciarcia. Šis skaitmeninis kūrinys ne tik siunčia užuominas apie BMW superautomobilių ateitį, bet ir iš esmės permąsto egzotiškų aukštos klasės automobilių dizaino filosofiją.
Dizaino kalba: paveldas ir futurizmas
BMW Ethos koncepcija išskirtinai jungia nostalgiją ir inovaciją. Dizainas įkvėptas tokių modelių kaip devintojo dešimtmečio pradžios prototipas Nazca C2, modernus BMW i8 ir futuristinis Vision M Next. Ethos formos perteikia pažangą ir dinamiškumą – itin žema ir plati silueto laikysena primena klasikinius itališkus egzotinius automobilius. Visą saloną dengia stiklinis kupolas, o dalinai atviri galiniai ratai nurodo į istorinius Europos superautomobilius.
Automobilio priekyje Ethos naujai interpretuoja BMW firminę grotelę: jos korpusas suformuotas iš vientisos kėbulo spalvos medžiagos, subtiliai papuoštos kiek paslinktu BMW emblema. Šiuo sprendimu dizaineris pagarbią nuorodą daro ikoniniams BMW 503 ir 507 modeliams iš penktojo dešimtmečio, taip jungdamas tradicijas su modernumu. Siauros LED priekinės žibintai sumaniai integruoti į oro paėmimo angas – ši kompozicija Ethos suteikia unikalų šviesos parašą, primenantį ištvermės lenktynių žvaigždes, tokias kaip Peugeot 9X8 Le Mans Hypercar. Ryškūs, raumeningi sparnai išskiria automobilio dinamišką profilį, o pats dizaineris Ethos paviršių apibrėžia kaip „minkštų ir kietų linijų kontrastą.“
Išskirtinis galas ir aerodinamikos sprendimai
Automobilio gale Ethos žavi ištisine siaura LED juosta, aktyviu galiniu aptaku ir ryškiu difuzoriumi. Šios detalės ne tik stiprina vizualų įspūdį, bet ir išryškina pažangius BMW superautomobilių aerodinaminius sprendimus, užtikrinančius stabilumą dideliais greičiais ir maksimalų našumą.
Inovatyvi jėgos pavara ir efektyvumo vizija
Skirtingai nuo daugumos šiuolaikinių konceptinių superautomobilių, BMW Ethos nesiremia vien tik elektra. Nepasirodant aiškių vidinio degimo variklio indikacijų, dizainas taip pat vengia tradicinių elektromobilių bruožų. S. Ciarcia siūlo Ethos pagrindą sudaryti pažangiai vandenilio kuro elemntų sistemai. Tokia technologija būtų ne tik draugiška aplinkai, bet ir leistų pademonstruoti galimybes, prilygstančias šiuolaikiniams hiperautomobiliams. Toks požiūris leidžia išlikti atviriems inovaciniams, švariems alternatyviems jėgos sprendimams ateityje.
Showcar įvaizdis ir rinkos pozicionavimas
Skaitmeninis BMW Ethos debiutas įvyksta elegantiškai šampano metaliko spalvos kėbule, kruopščiai įrėmintas Lake Como krantų ir prestižinio Concorso d’Eleganza Villa d’Este renginio fone. Šiame išskirtiniame, prabanga ir išskirtinumu alsuojančiame kontekste Ethos pabrėžia savo poziciją tarp ribotos serijos BMW modelių, tokių kaip Speedtop shooting brake ar apdovanotasis Skytop.
Potencialūs konkurentai ir rinkos segmentas
Jei Ethos idėja būtų įgyvendinta serijiniu būdu, šis BMW superautomobilis atsidurtų elitiniame sportinių ir hiperautomobilių segmente. Pagrindiniais konkurentais laikytini naujieji Alfa Romeo 33 Stradale bei Aston Martin Valhalla modeliai, taip pat šiuolaikiniai Ferrari flagmanai, tokie kaip F80. Artimiausias tiesioginis iššūkis galėtų būti visiškai elektrinis Mercedes-AMG superautomobilis, kurio vizija pristatyta Vision One-Eleven koncepcijoje.
Dizainerio patirtis ir pažangi BMW ateitis
Italų dizaineris Sebastiano Ciarcia, kūręs Ethos, sukaupė patirties dirbdamas Alfa Romeo, Fiat, Rimac ir Volvo. Šiuo metu jis bazuojasi Geteborge (Švedija), yra IAAD alumnas, o jo drąsios koncepcijos – pavyzdžiui, vidutinio variklio Lancia Delta interpretacija – jau pelnė pripažinimą automobilių entuziastų ir profesionalų tarpe.
Norintys sekti naujausius S. Ciarcia kūrinius gali tai daryti dizainerio Instagram paskyroje – čia atsiveria pažangiausios automobilių dizaino tendencijos. Kol pasaulis laukia naujojo BMW superautomobilio, Ethos įrodo, kad BMW inovacijų ir sportiškumo dvasia išlieka stipri kaip niekada anksčiau.
Šaltinis: carscoops

Komentarai