4 Minutės
Hyundai sužiba Goodwood: Susipažinkite su naujuoju Ioniq 6 N
Praėjus dvejiems metams po įspūdingo debiuto su Ioniq 5 N, Hyundai grįžta į prestižinį Goodwood greičio festivalį, kur pristato savo antrąjį aukštos klasės elektrinį automobilį – 2026 metų Hyundai Ioniq 6 N. Nors ši galinga sportinė elektrinė sedanas daug kuo panaši į savo pirmtaką, ji išsiskiria unikaliu charakteriu konkurencingame elektrinių sportinių sedanų segmente.
Platforma ir jėgos agregatai: patikrinta technologija garantuoja našumą
Ioniq 6 N, kaip ir jos krosoverio pusseserė, sukurta ant pažangios Hyundai Electric-Global Modular Platform (E-GMP) platformos. Ši lanksčiai pritaikoma elektromobilių architektūra leidžia sedanui užtikrinti įspūdingą dinamiką ir didelį elektros efektyvumą. Abu modeliai, tiek Ioniq 5 N, tiek Ioniq 6 N, turi dviejų variklių elektrinę pavarą, užtikrinančią visų varančiųjų ratų pavarą ir jaudinančias vairavimo patirtis.
Po „kapotu“, o tiksliau – važiuoklėje, Ioniq 6 N įrengti du elektriniai varikliai: priekyje – 223 AG, gale – net 378 AG. Bendra jų galia siekia 601 AG, o įjungus N Grin Boost funkciją laikinai išauga iki 641 AG – idealiai tinka dinamiškiems pagreitėjimams ar lenkimui trasoje. Įsibėgėjimas stebina: nuo 0 iki 100 km/h vos per 3,2 sekundės su pažangia N Launch Control sistema. Maksimalus greitis – net 257 km/h.
Didelę galią palaiko 84 kWh baterija, valdoma patobulinta terminės kontrolės sistema, kuri užtikrina optimalią energijos paskirstymą. Vairuotojas gali rinktis iš Drag, Sprint ir Endurance režimų – kiekvienas pritaikytas konkrečioms važiavimo situacijoms. Ultra greitas įkrovimas – dar vienas privalumas: nuo 10 iki 80 % baterija įkraunama vos per 18 minučių su 350 kW stotele.

Važiavimo savybės, pakaba ir technologijos: kuriamas trasai
Ioniq 6 N sukurtas tikriems vairavimo entuziastams – jo pakaba reikšmingai perdaryta lyginant su baziniu Ioniq 6. Sportinis sedanas pasižymi nauja važiuoklės geometrija, pažangiais amortizatoriais ir žemesniu riedėjimo centru – visa tai skirta maksimaliai stabilumui posūkiuose. Specialiai pritaikytos Pirelli P-Zero 5 padangos bei žemas oro pasipriešinimo koeficientas (vos 0,27) dar labiau pagerina valdymo dinamiką.
Pažangios technologijos daro kiekvieną kelionę įspūdingą: N e-Shift virtualios pavarų perjungimo sistemos pagalba elektrinei pavarai suteikiamas sportinio vidaus degimo variklio jautrumas – tai užtikrina tikresnius pojūčius. N Launch Control, N Grin Boost ir N Drift Optimizer funkcionuoja išvien, leisdami išnaudoti visą elektrinės sportinės sedanų potencialą ir užtikrinant tikslų, stabilų valdymą. Trasoms skirtas N Track Manager leidžia analizuoti ratų laikus, stebėti greitį ir netgi kurti individualius trasos profilius tiesiai salone.
Sukimo momentas ir galios paskirstymas
Net 770 Nm sukimo momentas ir 11 skirtingų momento pasiskirstymo tarp ašių lygių suteikia galimybę idealiai valdyti automobilį tiek trasoje, tiek vingiuotuose užmiesčio keliuose. Šios sistemos maksimaliai didina sukibimą ir efektyvumą, užtikrindamos Ioniq 6 N tiek kasdienį patogumą, tiek sportinių automobilių vertą potencialą.
Dizainas ir salonas: sportiška dvasia dera su aukščiausios klasės komfortu
Ioniq 6 N išsiskiria elegantišku, aerodinamišku keturių durų sedano kėbulu – skirtumu nuo Ioniq 5 N krosoverio. Ryškūs N divizijos dizaino akcentai išlieka. Automobilis bus siūlomas šešių spalvų gamoje, įskaitant Abyss Black Pearl, Serenity White Pearl, Nocturne Gray Metallic, Nocturne Gray Matte, Gravity Gold Matte ir išskirtinę Performance Blue Pearl – pastaroji pabrėžia sportinę Hyundai N dvasią.
Salone vyrauja juoda spalva su Performance Blue akcentais. Vidinę atmosferą sustiprina išskirtinis Hyundai N Ambient Shift Light apšvietimas, sukuriantis pasinerimo į lenktynių nuotaiką efektą, kuris būdingas visiems Hyundai N modeliams.

Palyginimas: Ioniq 6 N ir Ioniq 5 N
Nors Ioniq 6 N ir Ioniq 5 N dalijasi jėgos agregatais ir pagrindinėmis elektromobilių technologijomis, pagrindiniai skirtumai – kėbulo tipuose ir važiavimo charakteristikoje. Ioniq 5 N, kaip krosoveris, orientuojasi į universalumą ir erdvę, o Ioniq 6 N sedanas – į aerodinamiką ir žemą svorio centrą, todėl puikiai tinka sportiškai vairuojantiems ar mėgstantiems klasikinį sportinį sedaną. Abu modeliai sukurti ant E-GMP platformos, bet skirti skirtingiems prestižinių elektrinių automobilių gerbėjams.
Rinkos debiutas ir kaina
Oficiali Ioniq 6 N pardavimo pradžia dar neskelbiama, tačiau preliminariai planuojama, kad modelis pasieks salonus kitų metų pradžioje. Nors kainos dar neatskleistos, tikėtina, kad jos bus panašiame lygyje kaip ir Ioniq 5 N (nuo 66 200 JAV dolerių), priklausomai nuo pasirinkimų ir rinkos.
Išvada: naujas elektrinės dinamikos etapas
2026 metų Hyundai Ioniq 6 N įrodo, jog Hyundai siekis vairuotojams pristatyti dinamiškus elektromobilius – tvari tendencija. Su išskirtiniu įsibėgėjimu, trasai pritaikytomis savybėmis ir pažangiomis technologijomis, šis modelis neabejotinai atkreips sportinių elektromobilių gerbėjų dėmesį ir gali nustatyti naujus segmentų standartus. Automobilių pasaulis su nekantrumu laukia Ioniq 6 N debiuto Goodwood ir būsimų pasiekimų. Rinkitės – ar jums arčiau širdies universalus Ioniq 5 N krosoveris, ar sportiškasis Ioniq 6 N sedanas – Hyundai N padalinys sparčiai įžengia į aukštos klasės elektromobilių ateitį.
Šaltinis: autoevolution

Komentarai