3 Minutės
2008 metų Porsche Cayenne GTS už 48 000 USD: Kodėl jis toks ypatingas?
Jei domitės kolekciniais automobiliais ir aukcionais, tikriausiai pastebėjote išskirtinį sandorį – puikios būklės 2008 metų Porsche Cayenne GTS, juodos spalvos eksterjeru ir salonu, neseniai buvo parduotas už įspūdingą 48 000 JAV dolerių sumą. Toks sandoris už pirmosios kartos Porsche Cayenne SUV sujaudino tiek automobilių entuziastus, tiek investuotojus. Kas šiam prabangiam sportiniam visureigiui suteikė tokią vertę? Išnagrinėkime pagrindinius aspektus, kurie išskiria šį modelį tarp naudotų automobilių rinkos pasiūlymų.
Pirmosios kartos Porsche Cayenne: Automobilių istorijos lūžis
Kai Porsche 2000-ųjų pradžioje pristatė Cayenne, tai buvo gamintojo debiutas prabangių SUV segmente. Nors iš pradžių skeptiškai vertintas puristų, Cayenne sėkmingai prisidėjo prie Porsche, kaip automobilių gamintojo, ateities užtikrinimo. GTS versija greitai tapo mėgstama dėl sportiškų savybių – pagal galios lygį nusileisdama tik Turbo ir Turbo S modeliams. Daugelio entuziastų nuomone, iš visų Cayenne variantų GTS išsiskyrė puikiu vairo valdymu, komfortu ir dinamiška vairavimo patirtimi.
Dinaminės charakteristikos ir vairavimo patirtis
2008-ųjų Porsche Cayenne GTS varomas natūraliai įsiurbiamu 4,8 litro V8 varikliu, išvystančiu 405 AG bei 500 Nm sukimo momentą. Šis modelis turi visų ratų pavarą, o išskirtiniais atvejais, kaip šiame egzemplioriuje – itin retą šešių laipsnių mechaninę pavarų dėžę. Cayenne GTS akceleruoja iki 100 km/h per maždaug 6 sekundes, o 2008-aisiais šie rezultatai prilygo sportiniams sedanams – iki šiol laikomas lygiaverčiu Audi RS4, skirtumas siekė vos 1,5 sekundės.
Ypatingai reta mechaninė pavarų dėžė: SUV rinkos retenybė
Daugiausia dėmesio šiam automobiliui suteikia itin reta šešių laipsnių mechaninė pavarų dėžė. Skaičiuojama, kad JAV išliko apie 100 tokių rankinių Porsche Cayenne GTS egzempliorių, o puikios būklės ir su nedidele rida – dar mažiau. Kolekcininkams ir vairavimo entuziastams V8 variklis su mechanine dėže prabangiame SUV – kone neregėtas derinys šiuolaikinėje automobilių rinkoje. Todėl 2008 metų Cayenne GTS su šiuo unikaliu techniniu sprendimu tapo ieškomu, išskirtiniu modeliu kolekcininkams.
Dizainas ir įranga
Išskirtinis šio modelio pavyzdys turėjo daugybę aukštos klasės įrangos: Turbo modeliams būdingą priekinę bei galinę apdailą, panoraminį stiklinį stoglangį, tamsintus galinius langus ir sidabruotas 21 colio Cayenne Sport lietas ratlankius su Toyo Proxes ST III padangomis. Salone dominuoja juoda oda ir Alcantara, Bose garso sistema, Alcantara lubos, tempomatas, individualizuota multimedija, šildomas vairas bei papildomai įrengta galinio vaizdo kamera – visa tai apjungia prabangą, pažangią technologiją ir komfortą.

Rinkos pozicija ir kolekcinė vertė
Nors 17 metų senumo visureigiui retai pavyksta pasiekti beveik 50 000 JAV dolerių kainą, Cayenne GTS išsiskiria iš įprastų naudotų SUV. Šis sandoris rodo, kad rinkoje dominuoja išskirtinumo, autentiškumo ir sportinių savybių vertinimas. Ankstesnis savininkas, prieš dvejus metus nusipirkęs už 39 650 dolerių, išpardavimu uždirbo pelną – tai įrodo vis augantį retų Porsche kolekcinę vertę ir analogiškų, vairavimo malonumui skirtų automobilių paklausą skaitmenizacijos amžiuje.
Smailūs defektai, tokie kaip vairuotojo sėdynės odos susidėvėjimas ar nežymūs dažų trūkumai, nepaveikė pirkėjų susidomėjimo, kas dar kartą išryškina šio mechaninių pavarų Cayenne GTS unikalumą. Šiuolaikiniams automobiliams vis labiau pereinant prie automatinių transmisijų ir turbovariklių, tikimybė išvysti dar vieną tokį modelį praktiškai neegzistuoja.
Pabaigai: Paskutinės rūšies Porsche
Tiek Porsche entuziastams, tiek kolekcininkams ar sportinių SUV gerbėjams 2008 metų Cayenne GTS – tai ypatingas kolekcinis automobilis. Natūraliai įsiurbiamas V8 variklis, reta mechaninė pavarų dėžė ir išskirtinė būklė įprasmina analoginės vairavimo džiaugsmo eros laikotarpį. Ieškantiems išskirtinio, prabangaus SUV su įtraukiama vairavimo patirtimi, pirmosios kartos Cayenne GTS yra išskirtinis pasirinkimas, kuris laikui bėgant tik brangs.
Šaltinis: autoevolution

Komentarai