3 Minutės
Įžanga: Buick Electra L7 EREV debiutuoja Kinijoje
Inovatyvus Buick Electra L7 Extended-Range Electric Vehicle (EREV) oficialiai pristatytas Kinijos rinkai, įsitvirtindamas tarp prabangių elektrinių sedanų segmente. Ši išskirtinai Kinijai skirta premjera ženklina ne tik Buick elektromobilių modelių plėtros etapą, bet ir demonstruoja pažangiausias technologijas bei puikų našumą, pritaikytą specifiniams Kinijos vairuotojų poreikiams.
Dizainas, matmenys ir platforma
Buick Electra L7 – tai erdvus penkių vietų sedanas, sukurtas ant pažangios Buick Xiao Yao EV platformos. Automobilio ilgis viršija 5 metrus (5032 mm), plotis siekia 1952 mm, aukštis – 1500 mm, tad modelis pasižymi išraiškinga išvaizda ir komfortiška erdve. Net 3000 mm ratų bazė užtikrina daug vietos keleiviams, o 2105 kg savasis svoris rodo tvirtą konstrukciją ir talpią akumuliatorių sistemą. L7 projektavo bei inžinerinius sprendimus kūrė PATAC (Pan Asia Technical Automotive Center), svarbus SAIC-GM jungtinės įmonės centras, pabrėžiantis Buick inovacijų ir tyrimų siekį elektromobilių srityje.
Pavaros sistema: našumas ir efektyvumas
Po Electra L7 variklio dangčiu slypi moderni dviejų variklių visų varančiųjų ratų sistema, generuojanti 374 kW (502 AG) bendrą galią – 122 kW elektros variklis priekyje ir galingas 252 kW variklis gale suteikia puikų pagreitį bei dinaminį valdymą. Vidaus degimo variklis (1,5 l, 115 kW) veikia tik kaip generatorius: įkrauna akumuliatorių arba padeda elektriniams varikliams, bet tiesiogiai nepriverčia ratų suktis. Ši išplėsto veikimo (EREV) sistema, sukurta kartu su SAIC, užtikrina didelį našumą ir mažina atstumo nuvažiavimo baimę, kas ypač svarbu elektromobilių vartotojams.

Akumuliatoriaus technologija
Automobilis komplektuojamas su lietaus geležies-fosfato (LFP) akumuliatoriumi, kurį gamina SAIC Power panaudojant Zenergy elementus. Tokia technologija suteikia Electra L7 efektyvumą ir patikimumą, nors tiksli akumuliatoriaus talpa kol kas neskelbiama.
Technologijos ir salono įranga
Viduje Electra L7 montuojamas galingas Qualcomm Snapdragon 8775 lustas, leidžiantis pasiekti iki 72 TOPS (trilijonų operacijų per sekundę) bei užtikrinantis greitą ir jautrią informacijos pramogų sistemą. Pasak Buick, L7 yra pirmasis bendros įmonės sedanas, turintis integruotą lidarą – ši technologija pagerina pažangią vairuotojo pagalbos sistemą (ADAS), kurią kuria Momenta. Dėl tokio sprendimo automobilis siūlo dalinai autonominio vairavimo galimybes, padidindamas saugumą ir patogumą šiuolaikiniame kelyje.
Rinkodaros strategija ir pozicionavimas
Electra subprekės ženklas kuriamas pagal naująją Buick „In China, For China“ strategiją, artimą Volkswagen lokalizacijos modeliui. Numatyta net šeši nauji elektromobiliai per kitus metus, o L7 pristatomas kaip flagmanas EREV segmente. Pradėti pristatymai Kinijoje numatyti 4-ajame ketvirtyje, o Electra L7 bus pozicionuojama kaip 300 000 juanių vertės automobilis, sukurtas ant itin aukštos klasės platformos. Preliminari pradinė kaina sieks apie 250 000 juanių (apie 34 800 JAV dolerių), todėl modelis itin konkurencingas tarp elektrinių sedanų.
Ateities perspektyvos ir konkurentų analizė
Nors pirmasis modelis – EREV versija, Buick taip pat patvirtino, kad bus išleista ir pilnai elektrinė (BEV) Electra L7 versija. Kol kas BEV variantų techninės savybės nepaskelbtos, tačiau jau pristatytas EREV išsiskiria kaip rimtas konkurentas tokių gamintojų kaip Nio, Xpeng ar BYD elektriniams sedanams. Inspiruotas prabangių ir inovatyvių automobilių etalonų, Electra L7 derina aukštą našumą, pažangias technologijas bei modernų dizainą, pabrėždamas Buick ambiciją keisti elektrinių sedanų rinką Kinijoje.
Išvada
Buick Electra L7 EREV debiutas išryškina gamintojo siekį sujungti inovacijas, komfortą ir elektrifikaciją viename flagmaniniame sedane. Didelė galia, moderni salono įranga ir pažangi rinkodaros strategija leidžia Electra L7 tapti išskirtiniu pasirinkimu elektromobilių ir prabangių automobilių mėgėjams Kinijoje.
Šaltinis: carnewschina

Komentarai