3 Minutės
Kia elektromobilių iššūkiai mažėjančioje EV rinkoje
2025 metai žada būti sudėtingi elektromobilių (EV) pramonei, o „Kia“ tai pajuto ypač stipriai. Nors naujausios elektrinių automobilių kartos pasižymi inovatyviomis technologijomis, pagerintomis važiavimo savybėmis ir ryškiu dizainu, vartotojų susidomėjimas EV silpnėja, palyginti su ankstesniais metais. Šis sulėtėjimas aiškiausiai matomas „Kia“ modeliuose: pagrindinio EV9 visureigio bei EV6 krosoverio pardavimai gerokai atsilieka nuo 2024-ųjų rodiklių.
2025 m. liepos pardavimai: EV paklausos mažėjimas
Pagal naujausią „Kia“ pardavimų statistiką, liepą buvo parduota 1 737 EV9 ir 1 290 EV6 modelių. Palyginimui, 2024 metų liepą parduoti 1 815 EV9 ir 1 545 EV6 automobiliai. Šie skaičiai atspindi nerimą keliančią tendenciją, kurią dar labiau išryškina metiniai duomenys: iki 2025 metų liepos pabaigos parduota tik 7 165 EV6 automobilių – 42,6% mažiau nei tuo pačiu laikotarpiu pernai. EV9 rezultatai taip pat prastesni: nuo 11 486 vienetų 2024 metais iki tik 6 675 šiemet, tai – 41,8% sumažėjimas.
EV6 ir EV9: dizainas, našumas ir pozicija rinkoje
Nors pardavimų rezultatai kelia iššūkių, EV6 ir EV9 išlieka „Kia“ elektromobilių asortimento priešakyje. Visiškai elektrinis EV9 visureigis išsiskiria erdviu, šeimai pritaikytu dizainu, pažangiomis vairavimo pagalbos sistemomis ir įspūdingu nuvažiuojamu atstumu, todėl užima stiprią poziciją tarp elektrinių visureigių. Sportiškas EV6 krosoveris siūlo greitą akceleraciją, manevringumą ir išskirtinį stilių. Abu modeliai konkuruoja su tokiais elektromobiliais kaip „Hyundai Ioniq 5“, „Ford Mustang Mach-E“ ir „Tesla Model Y“. Visgi stiprėjanti konkurencija bei mažėjantis susidomėjimas EV 2025 metais daro įtaką „Kia“ elektromobilių pardavimams.
Benzininių automobilių sėkmė užtikrina „Kia“ augimą
Kol „Kia“ elektromobilių pardavimai lėtėja, jų tradiciniai vidaus degimo varikliais varomi automobiliai išgyvena itin sėkmingus metus. Populiarusis „Kia K5“ sedanas jau viršijo 40 000 pardavimų ribą, o „Carnival“ vienatūris per metus išaugo net 52,4% ir pasiekė 39 080 parduotų automobilių per septynis mėnesius. Tvirta visureigių gama, kuriai priklauso geriausiai parduodamas „Sportage“ (per 101 000 pardavimų 2025 m.), „Sorento“, „Telluride“ bei naujas „K4“ modelis, ir toliau viršija lūkesčius bei skatina bendrą „Kia“ augimą. Dėl šių rezultatų „Kia“ rinkos dalis išaugo 8,3%, suteikdama galimybę pasiekti rekordinius metinius pardavimus.
Ateities strategija: dėmesys sėkmingiausiems sprendimams
„Kia“ pripažįsta benzinu varomų automobilių segmento sėkmę. Erikas Watsonas, „Kia America“ pardavimų operacijų viceprezidentas, teigia: „Kia tvirtai artėja prie rekordinės metinių pardavimų ir aukščiausios rinkos dalies, kurią lemia augantis pirkėjų aktyvumas.“
Jis taip pat pažymėjo, kad visureigių gama rodo dviženklį augimą ir pabrėžė naujos 2026 metų „Sportage“ kampanijos startą – tai ilgiausiai gaminamas ir populiariausias „Kia“ modelis visame pasaulyje. Su ištikima klientų baze ir patikrintais modeliais gamintojas gali dar labiau sutelkti dėmesį į vidaus degimo variklius, nebent EV rinka netikėtai atsigautų.
Nepaisant EV sunkumų, „Kia“ perspektyvos išlieka stiprios
2025-ieji tapo išbandymu „Kia“ elektromobilių ambicijoms, tačiau įmonė sėkmingai išnaudoja nuolatinę vidaus degimo variklių automobilių paklausą. Automobilių entuziastai ir pirkėjai, vertinantys patikimumą, našumą ir kainos bei kokybės santykį šeimyniniuose sedanuose, vienatūriuose ir visureigiuose, ras daug privalumų naujausioje „Kia“ gamoje. Tuo tarpu elektromobilių gerbėjai laukia naujo paskatinimo EV segmente.
Šaltinis: carscoops

Komentarai