Naujos kartos prabanga: Huawei ir JAC Maextro S800 – išskirtinis superliukso sedanas iš Kinijos | Pedal - Automobilių naujienos, apžvalgos ir technologijos Lietuvoje
Naujos kartos prabanga: Huawei ir JAC Maextro S800 – išskirtinis superliukso sedanas iš Kinijos

Naujos kartos prabanga: Huawei ir JAC Maextro S800 – išskirtinis superliukso sedanas iš Kinijos

2025-04-26
0 Komentarai

Įvadas į Maextro S800 – superliukso sedanas iš Kinijos


Automobilių pasaulyje nuolat atsiranda naujų žaidėjų, kurie kelia prabangaus segmento kartelę. Vienas ryškiausių pastarojo meto debiutų – visiškai naujas Maextro S800 sedanas, sukurtas bendradarbiaujant technologijų gigantui Huawei ir automobilių gamintojui JAC. Šis superliukso automobilis, pristatytas Šanchajaus automobilių parodoje 2025-aisiais, kviečia į naują komforto, technologijų ir išskirtinumo erą.

 

Strateginė partnerystė: Huawei ir JAC sinergija


Maextro – tai naujas bendras prekės ženklas, kuriame kiekvienas partneris turi aiškiai apibrėžtas roles: JAC rūpinasi automobilio šasi kūrimu ir gamyba, o Huawei įneša pažangiausias išmaniąsias technologijas, programinę įrangą bei inovatyvias automobilių sistemas. Toks derinys leidžia Maextro S800 mesti iššūkį tokios klasės gigantams kaip Rolls-Royce ar Maybach.
 

Prabangus dizainas: harmonija tarp dangaus, žemės ir žmogaus

Išorės estetika

Maextro S800 vizualiai išsiskiria elegantiškomis formomis ir futuristiniais elementais. Automobilio ilgis siekia net 5480 mm, plotis – 2000 mm, aukštis – 1536 mm, o ratų bazė – įspūdingi 3370 mm. Šoninis siluetas traukia dviejų spalvų – sidabrinės ir violetinės – deriniu bei dideliais, blizgiais ratais, kurie suteikia automobiliui solidumo ir išskirtinumo.

Priekiniai žibintai dekoruoti „žvaigždžių švytėjimo“ motyvais, o galiniai žibintai primena išskirtinį meno kūrinį – tarsi nupiešta kosminė ūka. Durų rankenėlės subtiliai integruotos, kad primintų žvaigždžių lietimą, o visame kėbule ir salone panaudoti kristalai, atspindintys naująją „žvaigždėto dangaus“ dizaino kalbą.
 

Kabinos prabanga ir inovacijos

Viduje Maextro S800 sukuria išties išskirtinę atmosferą. Dominuoja aukščiausios kokybės natūralios medžiagos – kruopščiai apdirbta oda, medis, aliuminis. Premium klasės ruda spalvų gama suteikia jaukumo ir solidumo.

Vairuotoją ir keleivius pasitinka trys dideli ekranai: pagrindinis prietaisų skydelis, centrinis valdymo ekranas ir trečiasis keleiviui. Papildomai integruotas modernus 3D HUD (Head-Up Display), kuris leidžia informaciją matyti tiesiai ant priekinio stiklo.

Kiekviena sėdynė turi nepriklausomas reguliavimo, šildymo, vėsinimo, masažo funkcijas bei išmanias prognozuojančias paslaugas. Individualus garso, vaizdo ir liečiamųjų funkcijų valdymas užtikrina kiekvieno keleivio komfortą.

Unikalūs sprendimai galiniams keleiviams


Maextro S800 ypatingą dėmesį skiria galinės eilės keleivių patogumui, siūlydamas tokias išskirtines funkcijas kaip:

  • Panoraminis „žvaigždėto dangaus“ stiklas antrai eilei
  • Galinis projekcinis ekranas
  • Stacionarių bėgių sistema ir sulankstomi stalai
  • Integruotas šaldytuvas
  • Nulinės gravitacijos (Zero-Gravity) ir amortizuojančios sėdynės
  • Privatumo garso apsauga
  • Keturzonių klimato kontrolė
  • Sėdynių šildymas, vėsinimas ir masažai

Galinis centrinis konsolis – tikras komforto centras: premium aliuminio staliukas, puodelių šildymo/vėsinimo vieta, belaidis įkroviklis, kompresorinis šaldytuvas, momentinio tylos mygtukas, automatinis langų užtemdymas ir seifas su pirštų atspaudų užraktu vertingiems daiktams.

 

Techninės savybės ir našumas

Dimensijos ir išorės duomenys

Maextro S800 – vienas didžiausių savo klasėje sedanų: ilgis – 5480 mm, plotis – 2000 mm, aukštis – 1536 mm, o ratų bazė – 3370 mm. Tokios proporcijos užtikrina išskirtinį erdvumą salone ir stabilumą kelyje.
 

Variklių pasirinkimas

Pagal Kinijos MIIT duomenis, Maextro S800 bus siūlomas dviejų modifikacijų:

  • 100% elektrinė versija: 94,364 kWh talpos baterija, leidžianti nuvažiuoti 670 arba net 702 km viena įkrova.
  • Plug-in hibridas: 63,262 kWh baterija su benzininiu varikliu, penki skirtingi grynai elektrinio režimo atstumai: 258, 271, 276, 302 arba 311 km.

Galingiausias flagmanas

Flagmaninė versija aprūpinta net trimis elektros varikliais, išvystančiais 863 AG ir 1152 Nm sukimo momentą. Tokia jėga leidžia 0–100 km/val. greitį pasiekti vos per 4,5 sekundės, o keturių varomų ratų sistema užtikrina maksimalų sukibimą ir valdymo tikslumą.

 

Rinkos pozicionavimas ir konkurencija


Maextro S800 taikosi į aukščiausią superprabangių sedanų segmentą, tiesiogiai konkuruodamas su tokiais žinomais modeliais kaip Mercedes-Maybach S-Klasė, Rolls-Royce Ghost ar Bentley Flying Spur. Nors šis modelis yra kinų kilmės, technologijų ir komforto srityje jis niekuo nenusileidžia Europos gigantams, o kai kuriais aspektais net lenkia.

Automobilio išankstinė kaina Kinijoje svyruoja nuo 1 iki 1,5 mln. juanių (131 600–197 400 USD). Per pirmąsias 48 valandas po paskelbimo jau užsakyta daugiau nei 2100 vienetų – tai rodo didžiulį susidomėjimą.

Palyginimas su konkurentais


Maextro S800 siūlo inovatyvesnę išmaniąją ekosistemą, nei daugelis konkurentų. Integruotas belaidis valdymas, personalizuojami komforto nustatymai ir pažangios saugumo sistemos išskiria šį modelį iš kitų. Dėl plataus elektrinių ir hibridinių modifikacijų pasirinkimo, šis sedanas yra patrauklus tiek ieškantiems ekologijos, tiek maksimalaus našumo.
 

Išvada


Maextro S800 – tai ryškus įrodymas, kaip Kinijos automobilių pramonė sugeba inovuoti ir kurti pasaulinio lygio produktus. Šis sedanas sujungia ypatingą prabangą, aukštą technologijų lygį, išskirtinį dizainą ir dinamišką našumą. Jei ieškote naujos kartos superliukso automobilio, turinčio tiek inovacijų, tiek komforto, Maextro S800 – verta dėmesio alternatyva įprastiems Europos flagmanams. Šis modelis neabejotinai gali tapti naujuoju kokybės ir prestižo etalonu prabangių automobilių rinkoje.

Komentarai

Palikite komentarą