Ferrari 296 Speciale: Tikras Superautomobilis Automobilių Entuziastams
Ferrari vėl įrodo savo pranašumą pristatydama galingesnį, spartesnį ir dar įspūdingesnį modelį – naująją 296 Speciale. Tai automobilis, kuris peržengia net Ferrari 296 GTB standarto ribas. Nors 296 GTB jau pelnė vieno žymiausių pasaulio supersportinių hibridų titulą, naujojo Speciale versija pakelia našumą, lengvumą ir vairavimo malonumą į visiškai naują lygį.

Išskirtinės techninės specifikacijos
Svarbiausia naujiena – Ferrari 296 Speciale išvysto net 868 arklio galias. Lyginant su standartiniu 296 GTB, kuris turi 819 AG, tai žymus šuolis, nors tam tikros hibridiniam automobiliui galios ribos atrodo jau pasiektos. Speciale pasiekia šį rodiklį išlaikydamas 3,0 litrų V6 turbininį variklį, prie kurio prijungtas pajėgus 177 AG elektrinis motoras. Svarbu pabrėžti, jog bene kiekviena variklio detalė buvo optimizuota – pritaikyti specialūs titaniniai švaistikliai ir kaltiniai stūmokliai, turbinos strategija perimta iš lenktyninio 296 Challenge, o elektrinis variklis perduoda daugiau sukimo momento į greičių dėžę, todėl pavarų perjungimas tapo greitesnis ir intuityvesnis.
Įspūdingas lengvumas ir kokybė
Italų inžinieriai sugebėjo nuimti net 60 kg svorio lyginant su 296 GTB, todėl sausas Speciale masė siekia tik apie 1410 kg (arba 1460 kg kabrioleto versijai). Toks rezultatas pasiektas ne tik dėl titano, bet ir plataus anglies pluošto bei minimalizuoto metalo kiekio taikymo. Pakabos spyruoklės, jungiamieji elementai, netgi turbina – viskas peržiūrėta lengvumui ir tvirtumui užtikrinti. Standartinė komplektacija siūlo kaltinius lengvojo lydinio ratus, o norintys dar ekstremalesnės dinamikos gali pasirinkti ir anglies pluošto detales.

Išskirtinis aerodinaminis dizainas
Dizaino srityje Ferrari 296 Speciale stipriai skiriasi nuo GTB. Automobilio priekyje sumontuotas specialus aerodinaminis "damperis", nukreipiantis oro srautą optimaliam prispaudimui prie kelio ir efektyviam aerodinamikos valdymui net dideliu greičiu (>330 km/val.). Galinės arkos turi papildomas angas aušinimui, subtilūs aerodinaminiai elementai užtikrina stabilumą ir didesnę prispaudžiamąją jėgą – net 20 % daugiau už GTB važiuojant 240 km/val. Aktyvus galinis spoileris veikia sinchroniškai su visos automobilio aerodinamikos sistemomis, prisitaikydamas prie situacijos trasoje ar viešajame kelyje.
Dinamikos ypatybės ir vairavimo kokybė
Speciale skirtas tikriems sportinių automobilių mylėtojams. Jo šaknys siekia legendinius Ferrari Special serijos automobilius: 360 Challenge Stradale, F430 Scuderia, 458 Speciale, 488 Pista. Su kiekviena nauja karta Ferrari stengiasi perteikti daugiau emocijos, gerinti vairavimo pojūčius, reaguodama į aukščiausius garsiųjų klientų lūkesčius.
Speciale išvysto įspūdingus dinamikos rodiklius: 0–100 km/val. per 2,8 sekundės, 0–200 km/val. – greičiau nei per 7,2 sekundės, o maksimalus greitis viršija 330 km/val. Trasoje užfiksuotas tik 1 min. 19 sek. Fiorano trasos laikas – dviem sekundėmis greičiau už GTB, nors pats ratas nėra ilgas. Jėgos, perduodamos tiek ilgine, tiek šonine kryptimis, pasiekia naujas ribas, todėl Speciale tinka tiek lenktynių fanatikams, tiek išskirtinio sportinio automobilio ieškotojams kasdienai.

Valdymas, stabdžiai ir garsas
Ferrari pabrėžia, kad svarbiausi penki parametrų blokai buvo žymiai patobulinti: šoninis ir ilgis pagreitis, pavarų perjungimo greitis, stabdymo galia ir, be abejo, variklio garsas. Dėl specialių kontrolės sistemų, kaip ir naujos "Qualify" funkcijos, leidžiančios sustiprinti elektrinio variklio pagalbą išvažiavus iš posūkio maksimaliu greičiu, Speciale užtikrina tolygų ir nenutrūkstamą galią, nepriklausomai nuo kelio sąlygų ar trasos tipo. Atskirame ekrane galima stebėti likusius “boost” rezervus – kiek stiprių greitėjimo ciklų dar liko.
Stabdžių sistema bei vairo mechanizmas buvo peržiūrėti pagal griežčiausius standartus – titaniniai komponentai, didesnis tikslumas ir išskirtinis jausmas leidžia vairuotojui pasitikėti kiekvienu judesiu.
Versijų pasirinkimas ir rinkos pozicionavimas
Ferrari 296 Speciale pristatomas tiek uždaro kėbulo (Coupe), tiek atviro (Spider) pavidalu. Spider versija sveria apie 50 kg daugiau, tačiau išlieka ne mažiau dinamiška ir egzotiška. Nors 296 Speciale bus gaminamas ribotą laiką, pirkėjams nustatytos aiškios sąlygos – prioritetas teikiamas aktyviems klientams, kurie jau turi Ferrari per pastaruosius 5 metus. Kaina prasideda nuo 407 000 eurų už Coupe, o Spider prasideda nuo 462 000 eurų. Akivaizdu, kad šis Ferrari skirtas kolekcininkams ir tikriems superautomobilių mėgėjams – ilgalaikė vertė garantuota.

Palyginimas ir istorinė reikšmė
Ferrari Speciale modeliai istoriškai žymi svarbius posūkius prekinio ženklo evoliucijoje. Kiekviena prieš tai buvusi versija kėlė kartelę tiek technologijų, tiek emocijų plotmėje. 296 Speciale ne išimtis – jis sujungia inovacijas, ekologiškesnę galią (dėl hibridinės pavaros) ir gryną lenktyninį dvasią, kurią įkūnija Ferrari. Tai ne tik automobilis – tai ikoninė vairavimo patirtis skirta artimiausiems „Cavallino Rampante“ fanams.
Išvada
Ferrari 296 Speciale – tai Italijos meistriškumo simbolis, kuriame susilieja inovacijos, variklio galia, aerodinaminis tobulumas ir grynoji vairavimo ekstazė. Šis modelis skirtas ne tik rekordų siekimui, bet ir maksimaliam vairavimo džiaugsmui. Tiems, kurie nori vairuoti neeilinį superautomobilį, investuoti į legendą ar papildyti kolekciją – Ferrari 296 Speciale tampa svajonių pasirinkimu, dėl kurio verta pasistengti. Jis sujungia viską, kas geriausia sportinių automobilių pasaulyje: galią, technologijas ir unikalų Ferrari charakterį.
Komentarai
Palikite komentarą