Naujosios kartos Alfa Romeo Stelvio: pirmieji dizaino atspindžiai ir esminiai pokyčiai | Pedal - Automobilių naujienos, apžvalgos ir technologijos Lietuvoje
Naujosios kartos Alfa Romeo Stelvio: pirmieji dizaino atspindžiai ir esminiai pokyčiai

Naujosios kartos Alfa Romeo Stelvio: pirmieji dizaino atspindžiai ir esminiai pokyčiai

2025-05-03
0 Komentarai

3 Minutės

Naujosios kartos Stelvio: kas žinoma apie atnaujintą modelį?

Automobilių entuziastų akys krypsta į Italiją – pasklido pirmosios detalės apie antrąją Alfa Romeo Stelvio kartą, kurią gamintojas pristatys jau iki 2025 metų pabaigos. Dabartinis Stelvio jau kurį laiką atsilieka nuo konkurentų šiuolaikinės išvaizdos, technologijų, efektyvumo ir elektrifikacijos galimybėmis. Oficialių nuotraukų kol kas nėra, tačiau viešai prieinami patentų vaizdai ir griežtai pagal juos kuriami profesionalūs rėndai atskleidžia pagrindines būsimo modelio dizaino linijas.

Drąsus žingsnis į ateitį – moderno ir tradicijų dermė

Atnaujintas Stelvio vizualiai išlaiko stiprų Alfa Romeo identitetą. Ikoniška trikampė priekinė grotelė lieka pagrindiniu eksterjero akcentu, bet ją supa šiuolaikiškesnės grafikos ir aštresnių linijų dizainas. Priekinius žibintus sudarys dvi zonos: siauri, stilingi dienos žibintai bei pagrindinė žibintų optika, integruota į trikampio formos angas bamperyje. Po pertvarkos radiatorinė grotelė išlaiko vietą centrui pritvirtinti numerio ženklą – ši idėja įkvėpta iš jaunesnės Alfa Romeo Junior modelio.

Šoninė ir galinė dalis: modernumo ženklai

Šoninis Stelvio siluetas pasižymi glotnesniu, sportiškesniu stogu, išraiškingais dvispalviais dažymais, stambiomis lengvojo lydinio ratlankiais bei į kėbulą įgilintomis rankenomis. Rezultatas – SUV įgauna kupė elementų, tačiau išlaiko praktišką automobilio charakterį. Tai taps itin patrauklu pirkėjams, ieškantiems tobulo harmonijos tarp elegancijos, sportiškumo ir universalumo.

Galinėje dalyje naujasis Stelvio išskirsis ištisiniu LED žibintų bloku, kuris tęsiasi per visą bagažinės dangtį ir sudaro savitą trikampių formų kompoziciją. Ši dizaino linija rezonuoja su priekinėmis grotelėmis ir suteikia automobiliui išskirtinumo – tiek kelyje, tiek stovėjimo aikštelėje.

Nauja platforma ir inovatyvios technologijos

Svarbiausias techninis pasikeitimas – Stelvio pereina prie STLA Large platformos, kurią naudoja ir kiti Stellantis grupės milžinai, tokie kaip Jeep Wagoneer S, Jeep Recon ar naujos kartos Dodge Charger. Tai leis Alfa Romeo pasiūlyti pilnai elektrines ir įkraunamo hibrido versijas, kurios taps esminiu žingsniu elektrifikacijos link. Tikėtina, kad bus atsisakyta dabartinės Giorgio architektūros, nors ją toliau naudos Maserati.

Nors anksčiau buvo daug kalbėta, jog „Quadrifoglio“ versijoje išvysime tik elektrinę pavarą, pasirodė naujų pranešimų, kad legendinis 2.9 l V6 su dviem turbinomis bus išlaikytas. Variklio galia ir dinamiškos nuostatos žada, kad Stelvio išliks vienu geriausių vairuotojo potyrių teikiančių sportinių SUV. Rinkos ekspertai neabejoja, kad naujoji važiuoklė, kaip ir iki šiol, išsiskirs aukščiausio lygio balansu tarp sportiškumo ir komforto.

Vieta rinkoje ir konkurencinė aplinka

Naujoji Stelvio karta taps flagmanu Alfa Romeo SUV gamoje – aukščiau nei jaunesnieji Junior ir Tonale modeliai. Tokia pozicija rinkoje leis konkuruoti su premium klasės sportiniais SUV, tokiais kaip BMW X3, Mercedes-Benz GLC ar Jaguar F-Pace, siūlant itališką dizaino dvasią, išskirtinumą ir pažangias technologijas.

Tuo tarpu jau 2026 m. rinką pasieks ir naujoji Alfa Romeo Giulia, kuri, skirtingai nei dabartinis sedanas, gali artėti prie fastback-crossovero dizaino, kas dar labiau išplės itališko gamintojo asortimentą šio segmento aktyviems vairuotojams.

Išvada

Naujasis Alfa Romeo Stelvio žengia į priekį tiek dizaino srityje, tiek technologiniuose sprendimuose. Modernios elektrinės ir hibridinės jėgainės, ryškus sportiškas dizainas, išlikęs garsusis V6 variklis bei aukštos dinaminės savybės žada Stelvio vietą pačių geidžiamiausių premium SUV gretose. Net ir būdamas tiesioginiu konkurentu vokiškiems premium gamintojams, itališkasis SUV išsaugo savo charakterį ir unikalumą, o laukimas iki 2025 metų pabaigos tik dar labiau kaitina aistrą automobilių mėgėjų gretose.

Komentarai

Palikite komentarą