3 Minutės
Hyundai Elexio: naujoji elektrinė epocha Kinijos rinkai
Hyundai pristatė ilgai brandintą naujieną – visiškai elektrinį miesto visureigį Elexio, sukurtą bendradarbiaujant su Kinijos automobilių milžine BAIC. Šis modelis neturi populiarios IONIQ žymės ir yra skirtas būtent Kinijos vartotojui – didžiausiam ir sparčiausiai augančiam elektromobilių rinkos segmentui pasaulyje. Elexio sukurtas Pekine veikiant bendrovei Beijing-Hyundai, kuri nuo 2002-ųjų yra „Hyundai“ ir „BAIC Motor“ jungtinė investicija. Penkerių metų darbo ir inovacijų rezultatas – visureigis, atspindintis naujausias automobilių pramonės tendencijas.

Ryškus dizainas ir modernus išorės sprendimai
Naujasis Hyundai Elexio pasižymi apvalesnėmis, išdailintomis kėbulo linijomis – palyginti, šis modelis savo išvaizda artimesnis IONIQ 5, bet vizualiai kompaktiškesnis už IONIQ 9. Priekiniai žibintai išsiskiria keturkampiais akcentais, simbolizuojančiais laimingąjį kinų skaičių aštuonis, kuris šalyje laikomas gerovės ženklu. Lyginant iš skirtingų kampų, Elexio gali priminti IONIQ 5, tačiau apvalesnės formos ir masyvesnis siluetas jam suteikia daugiau vizualinio masyvumo.
Kitos išvaizdos detalės – kontrastingos spalvos galinis statramstis, besitęsiantis iki pat stogo aptako, bei nemažai paslėptų elementų: pavyzdžiui, galinio stiklo valytuvas integruotas po stogo spoileriu. Priekinis ir galinis LED žibintai pagal naujausias automobilių dizaino tendencijas yra sujungti juostomis, o durų rankenėlės su kėbulu sutampa paviršiumi, todėl pagerina aerodinamines savybes ir sumažina oro pasipriešinimą. Elexio turi išraiškingus dviejų spalvų ratus, pastebimas platus juodas blizgus plastikas aplink sparnus, o beveik tiesi stogo linija užtikrina erdvesnį saloną galiniams keleiviams.

Techninės savybės ir naujos technologijos
Nors tikslios Elexio techninės charakteristikos dar slepiamos, Hyundai žada paviešinti visą specifikaciją ir kainas metų pabaigoje. Tikėtina, kad šis elektrinis SUV turės modernią pavarą su dideliu nuvažiuojamu atstumu, sparčiu įkrovimu ir naujos kartos akumuliatoriumi. Aukštas elektromobilio našumas bei naujausios pagalbos vairuotojui sistemos, įskaitant pažangią multimediją ir saugumo įrangą, turėtų tapti stipriais Elexio konkurenciniais privalumais.

Rinkos situacija ir pozicionavimas
Nepaisant „Hyundai“ prekinio ženklo populiarumo Europoje, Kinijoje kompanija pastaraisiais metais susiduria su iššūkiais: 2016 m. čia buvo parduota daugiau nei 1,16 mln. Hyundai automobilių, o pernai – vos 151 tūkst. sumažėjus pardavimams bendrovė uždarė dalį gamyklų, liko trys didieji gamybos centrai. Vis tik Hyundai nepasiduoda – kartu su BAIC į elektromobilių plėtrą Kinijoje investuoja net 1,1 milijardo JAV dolerių, išlaikydama dvi pagrindines tyrimų ir plėtros bazes Šanchajuje bei Jantajuje. Jos užtikrins spartų naujų elektrinių modelių, pritaikytų vietiniam vartotojui, vystymą.

Palyginimas su konkurentais
Hyundai Elexio teks konkuruoti su stipria Kinijos rinkos elektromobilių pasiūla, kur dominuoja tokie prekių ženklai kaip BYD, Xpeng, Geely ir žinoma Tesla. Tam Hyundai atsako išskirtiniu dizainu, moderniomis technologijomis bei patikimumu, o BAIC partnerio pagalba leis geriau prisitaikyti prie vietinių poreikių ir infrastruktūros.
Išvada
Hyundai Elexio – ryškus žingsnis į priekį elektrinių SUV segmente, kuriame Kinijos rinka diktuoja madas visam pasauliui. Nors iššūkių netrūksta, investicijos į inovacijas, lokalizuotas vystymas ir partnerystė su BAIC žada, kad Elexio gali tapti itin patraukliu pasirinkimu ieškantiems erdvaus, šiuolaikiško ir ekonomiško elektromobilio. Tikimasi, kad Elexio taps svarbiu žaidėju ne tik vietinės, bet ir tarptautinės elektromobilių rinkos kontekste.
Komentarai