5 Minutės
Mercedes-AMG C 63 pagaliau atsisako elektrifikuoto 2.0L — kas toliau?
Naujausia Mercedes-AMG C 63 karta sukėlė diskusijų, kai gamintojas tradicinį V8 pakeitė įkraunamu (plug-in) hibridiniu 2,0 l turbokompresoriniu keturių cilindrų varikliu. Po entuziastų kritikos pastarieji patvirtinimai rodo, kad AMG juda nuo elektrifikuoto keturių cilindrų sprendimo link kito sprendimo — tačiau negrįžta prie V8. Vietoje to C 63, panašu, gaus tiesų šešių cilindrų jėgainę, atkuriančią labiau tradicinį sportinio variklio charakterį ir tuo pačiu išlaikant patobulinimus pakavime bei efektyvume.
Oficiali pozicija ir variklių kryptis
Pokalbyje su AutoExpress Mattias Geisen, Mercedes‑Benz valdybos narys, atsakingas už pardavimus ir rinkodarą, teigė, kad AMG pasiūlys šešių cilindrų variantus ten, kur šiuo metu naudojami keturi cilindrai. Jis taip pat paliko atvirą galimybę, ar tie šešiavaliai bus derinami su hibridine pagalba, ar liks gryni vidaus degimo varikliai — sprendimas bus priimtas plėtros eigoje. Tai aiškiausias signalas, kad Affalterbach reaguoja į klientų ir entuziastų bendruomenės atsiliepimus.
Iš kur gali būti paimtas tiesus šešių cilindrų variklis
AMG jau naudoja 3,0 l mild‑hybrid tiesų šešiakilindrį variklį daugelyje modelių. Pavyzdžiui, CLE 53 naudoja tą variklį su mild‑hybrid pagalba ir vysto 442 AG, o kai kuriose E 53 konfigūracijose šešiakilindris derinamas su papildoma elektrifikacija ir gali pasiekti net 603 AG — panašų lygį kaip buvęs V8 varomas E 63 S. Tikėtina, kad naujasis C 63 bus pagrįstas šiomis esamomis šešių cilindrų šeimomis, pritaikytomis kompaktiško sportinio sedano šasiui ir svorio balansui.

Specifikacijos ir lūkesčiai dėl našumo
Dabartinės C 63 S E Performance specifikacijos suteikia orientyrą: 2,0 l turbokompresorinis keturių cilindrų variklis, derinamas su galiniu elektriniu varikliu ir 6,1 kWh baterija, deklaruoja 670 AG ir 752 lb‑ft (1 020 Nm) bendro sukimo momento, 0–62 mylių/val. per maždaug 3,4 s ir maksimalų greitį apie 174 mph (280 km/h). Pereinant prie tiesaus šešių cilindrų sprendimo tikėtina kitokia galios ir sukimo momento kreivė — labiau linijinis sukimo momento davimas, stipresnė vidurinė zona ir malonesnis variklio garsas — tuo tarpu maksimali galia gali būti derinama žemiau, atitikti arba net viršyti dabartinį PHEV rezultatą, priklausomai nuo to, ar AMG paliks hibridinę pagalbą.
Dizaino ir išdėstymo aspektai
Tiesaus šešių cilindrų sutalpinimas C klasės motoro skyriuje yra mažiau invazinis nei V8 pritaikymas modernioje kompaktiškoje variklio erdvėje, todėl AMG pasirinko šešių kelią, o ne grįžimą prie aštuonviečio. Tiesaus šešių architektūra taip pat palengvina integraciją su mild‑hybrid sistemomis ir išmetimo išdėstymu, leidžiant inžinieriams subalansuoti svorio paskirstymą ir vairavimo dinamiką be kompromisų, susijusių su bulkiškais V8 sprendimais.

Rinkos pozicionavimas ir kaina
2025 metų Mercedes‑AMG C 63 JAV rinkoje šiuo metu prasideda nuo 86 050 USD. Kontekste, BMW M3 sedano viršutinė riba — M3 Competition xDrive — prasideda nuo 87 700 USD, M3 Competition nuo 82 600 USD, o bazinis M3 apie 78 400 USD. AMG žingsnis link tiesaus šešių cilindrų gali sustiprinti C 63 patrauklumą pirkėjams, vertinantiems autentišką variklio charakterį ir linijinį našumą, tačiau AMG teks subalansuoti galią, degalų sąnaudas ir kainą, kad C 63 išliktų konkurencingas prieš BMW M seriją.
Palyginimas: AMG C 63 ir BMW M3
Tiesus šešių cilindrų C 63 atitiktų BMW M3 tradiciją, orientuotą į tvirtą šešių cilindrų našumą, sumažindamas patirties skirtumą tarp varžovų. Pagrindiniai palyginimo aspektai bus arklio galios ir sukimo momento rodikliai, pavarų dėžės kalibracija, šasies derinimas, svoris ir ar AMG nuspręs palikti hibridines sistemas papildomam traukos ir efektyvumo pranašumui. Jei AMG sukalibruos šešiavietį dėl įspūdingo garso ir greitos akseleracijos atsako, C 63 gali atgauti kredibilumą tarp puristų, tuo pačiu pasiūlydamas šiuolaikines hibridines naudas, jei to reikės.

Išvada
Pereiti nuo įkraunamo hibridinio 2,0 l keturių cilindrų prie tiesaus šešių yra strateginis kompromisas: tai atkuria variklio charakterį ir praktiškumą pakavime be grįžimo prie sudėtingo V8 sprendimo. Ar AMG derins šešiakilindrį su hibridine pagalba, ar paliks jį kaip gryną vidaus degimo variklį, lems, kiek konkurencingas atnaujintas C 63 bus lyginant su BMW M3 ir kitais varžovais. Entuziastams verta laukti oficialių specifikacijų ir bandymų įspūdžių, kai Mercedes‑AMG paskelbs galutinę konfigūraciją.
Šaltinis: autoevolution

Komentarai