5 Minutės
Hyundai pristato drąsią strategiją: mastas, elektrifikacija ir nauji segmentai
Hyundai Motor Company pirmą kartą surengė vadovo investuotojams dieną už Pietų Korėjos ribų ir atskleidė agresyvią augimo planą, pagrįstą didelėmis investicijomis, regioninėmis produktų strategijomis ir naujais transporto priemonių segmentais. Automobilių gamintojas planuoja iki 2030 m. investuoti 77,3 trilijono vonų (daugiau nei $53,5 mlrd.), siekdamas padidinti gamybos pajėgumus, kurti programiškai apibrėžtus automobilius ir skatinti elektrifikaciją.
Pagrindinis uždavinys: 5,5 mln. automobilių, 3,3 mln. elektrifikuotų
Strategijos centre yra pasaulinis pardavimų tikslas — 5,5 mln. automobilių iki 2030 m., iš kurių apie 3,3 mln. turėtų būti elektrifikuoti: tai apima baterijomis varomus automobilius (BEV), hibridus ir naujai paskelbtus išplėsto nuotolio EREV modelius. Hyundai taiko tiek produktų, tiek gamybos plėtros taktikas: žengia į naujus segmentus, tuo pat metu didindama gamyklų pajėgumus ir programinės įrangos gebėjimus.
Planai atsižvelgia į rinką. Hyundai gilins regioninę strategiją — projektuodama ir gamindama automobilius arčiau jų skirtų rinkų. Pavyzdžiai: Europai pritaikytas Ioniq 3 EV, vietinei Indijos rinkai sukurtas elektromobilis ir Kinijoje gaminami modeliai, tokie kaip Elexio ir elektrinė sedano versija.
Vidutinio dydžio kėbulo ant rėmo pikapas Šiaurės Amerikai
Vienas iš ryškiausių pranešimų Šiaurės Amerikos pirkėjams — naujas vidutinio dydžio kėbulo ant rėmo (body-on-frame) pikapas, kurio debiutas planuojamas iki 2030 m. Šis modelis nėra susijęs su Hyundai ir General Motors bendru projektu Centrinei ir Pietų Amerikai; jis skirtas tradiciniams pikapų pirkėjams, kurie vertina vilkimo galią, bekelės tvirtumą ir modulinį praktiškumą.
Rinkodaros pozicionavimas sieks konkuruoti su tokiais užsitarnavusiais varžovais kaip Toyota Tacoma, o ne su unibody konstrukcijos Hyundai Santa Cruz ar Honda Ridgeline. Hyundai Santa Cruz, mažesnis unibody tipo pikapas, gaminamas JAV, sunkiai sekėsi pasiekti tokį patį sėkmės lygį kaip kai kurie konkurentai, pavyzdžiui, Meksikoje gaminamas Ford Maverick. Žengdama link kėbulo ant rėmo architektūros, Hyundai signalizuoja apie ketinimą konkuruoti už Bronco, Wrangler ir 4Runner tipo pirkėjus bei plėsti gamą su variantais, patraukliais bekelės ir komerciniams klientams.

Kur jis telpa gamoje
Hyundai požiūris sujungia kelias strategijas:
- Išplėsti segmentus: vidutinio dydžio pikapas ir lengvieji komerciniai automobiliai.
- Regioniniai modeliai: Europai skirtas Ioniq 3, Indijos EV, Kinijos Elexio.
- Elektrifikacijos įvairovė: BEV, hibridai ir EREV pasiūlymai, taip pat Genesis visose pavarų sistemose.
Gamyba, programinė įranga ir baterijos: infrastruktūros plėtra
Gamybos plėtra yra esminė siekiant pardavimo tikslo. JAV Hyundai Motor Group Metaplant America (HMGMA) Džordžijoje pereis į 2-ąją fazę, iki 2028 m. pridėdama 200 000 transporto priemonių pajėgumą per $2,7 mlrd. investiciją ir sukurdama maždaug 3 000 darbo vietų. Pasauliniu mastu Hyundai „Software-Defined Factory" modelis turėtų pridėti apie 1,2 mln. vienetų gamybos pajėgumų.
Technologijų srityje Hyundai investuoja į Software-Defined Vehicle (SDV) platformą, aukštos spartos automobilinį kompiuterinę architektūrą, leidžiančią nuolatinius atnaujinimus per orą (OTA) ir AI varomas funkcijas, bei naujos kartos baterijų sistemas. Debesų pagrindu veikianti baterijų valdymo sistema planuojama 2026 m. Taip pat numatoma pradėti pirmuosius EREV modelius 2027 m., siekiant daugiau nei 600 mylių (daugiau nei 960 km) keliamojo nuotolio — funkcijos, kurią gali vertinti pirkėjai, trokšdami elektromobilių efektyvumo kartu su ilgo nuotolio pasitikėjimu.
Genesis, partnerystės ir autonomija
Hyundai prabangos ženklas Genesis diegs EREV, hibridines ir BEV pavaras visoje savo gamoje, įskaitant būsimo flagmano SUV, siekdamas 2030 m. pasauliniu mastu patiekti apie 350 000 Genesis automobilių.
Strateginės partnerystės lieka svarbi strategijos dalis. Hyundai toliau bendradarbiauja su Waymo dėl visiškai autonominės vairavimo technologijos; Ioniq 5 prototipai jau išbandomi viešaisiais keliais JAV. Gamintojas taip pat palaiko žinomą strateginę partnerystę su General Motors ir bendradarbiavimus su pramonės žaidėjais, tokiais kaip Amazon Autos.
Santrauka:
- 77,3 trilijono vonų investicija iki 2030 m.
- 5,5 mln. pasaulinių pardavimų tikslas; 3,3 mln. elektrifikuotų automobilių
- Naujas kėbulo ant rėmo vidutinio dydžio pikapas Šiaurės Amerikai (iki 2030 m.)
- HMGMA 2 fazė prideda 200 tūkst. pajėgumų ir ~3 000 darbo vietų
- EREV diegimas planuojamas 2027 m. su >600 mylių nuotoliu
Hyundai strategija yra visapusiška: didinti gamybos pajėgumus, lokalizuoti produktus, gilinti elektrifikaciją ir diegti programinei įrangai orientuotą automobilių architektūrą. Vartotojams ir pramonės stebėtojams tai reiškia platesnį produktų asortimentą — nuo regioninių elektromobilių ir ilgų nuotolių EREV iki masinio kėbulo ant rėmo pikapo — paremtą gamyklomis ir programine įranga, skirtomis greitai diegti naujoves ir mastuoti gamybą.
Šaltinis: autoevolution
Komentarai