2 Minutės
2006 metais Maserati pristatė išskirtinį modelį – MC12 Versione Corse, skirtą privatiems klientams, siekiantiems nepakartojamos trasos patirties. Šis automobilis buvo sukurtas remiantis MC12 GT1 lenktyniniu modeliu, kuris 2005 metais triumfavo FIA GT pasaulio ištvermės čempionate. MC12 Versione Corse nebuvo skirtas nei viešiesiems keliams, nei oficialioms lenktynėms, todėl tapo gryniausia trasos automobilio išraiška su įspūdingomis charakteristikomis.
Techninės Charakteristikos
MC12 Versione Corse buvo aprūpintas 6,0 litrų darbinio tūrio V12 atmosferiniu varikliu, išvystančiu 755 AG prie 8 000 aps./min. Šis variklis buvo galingesnis nei naudojamas tiek Stradale, tiek GT1 modeliuose, nes nebuvo apribotas oro įsiurbimo ribotuvais, privalomais lenktyniniuose automobiliuose. Dėl lengvos anglies pluošto ir Nomex korpuso konstrukcijos automobilio svoris siekė tik 1 150 kg, leidžiantį pasiekti 200 km/h greitį per 6,4 sekundės ir maksimalų 326 km/h greitį.
Gamybos Apribojimai ir Išskirtinumas
Iš viso buvo pagaminta tik 13 MC12 Versione Corse vienetų: vienas prototipas ir 12 klientams skirtų automobilių. Dėl tokio riboto kiekio šis modelis tapo vienu iš geidžiamiausių ir brangiausių Maserati istorijoje. Pavyzdžiui, 2024 metų sausio mėnesį RM Sotheby's aukcione Paryžiuje vienas iš šių retų egzempliorių buvo parduotas už 3 042 500 eurų.
Išvada
Maserati MC12 Versione Corse yra ne tik technikos šedevras, bet ir retas kolekcinis perlas, atspindintis Maserati inžinerijos meistriškumą ir lenktynių paveldą. Jo išskirtinumas, galia ir ribota gamyba paverčia jį vienu iš labiausiai vertinamų automobilių pasaulyje.
Komentarai