Prancūzijos automobilių gamintojas DS Automobiles pristatė naująjį modelį DS N°4, kuris pakeis ankstesnįjį DS4. Šis avangardinis hečbekas išsiskiria išskirtiniu dizainu, prabangiu interjeru ir pažangiais elektriniais bei hibridiniais varikliais, nustatydamas naujus standartus savo klasėje.
Išorės dizainas
DS N°4 pasižymi moderniu ir elegantišku dizainu. Priekinėje dalyje dominuoja siaura, apšviesta radiatoriaus grotelė su šviečiančiu DS logotipu ir naujai suprojektuotomis dienos šviesomis. Naujas buferis su didesnėmis oro įsiurbimo angomis ir 12 mm ilgesnis variklio dangtis, dalinai dengiantis groteles, suteikia automobiliui prabangos pojūtį. Šoninėje dalyje išlaikytos pažįstamos linijos su 19 arba 20 colių ratlankiais ir „plaukiojančiu“ stogu. Galinėje dalyje tamsūs akcentai ir nauji ženkleliai subtiliai atnaujina išvaizdą.

Interjeras
Automobilio salonas sujungia pažangias technologijas ir prabangius apdailos elementus. 10,25 colio skaitmeninis prietaisų skydelis ir 10 colių informacinė-pramoginė sistema suteikia modernią vairavimo patirtį. Aukščiausios klasės modeliuose naudojami Alcantara apmušalai, ruda Nappa oda ir rudo peleno medžio apdaila. Prie papildomų funkcijų priskiriamos šildomos priekinės sėdynės, belaidis telefono įkroviklis ir 14 garsiakalbių Focal garso sistema. Bagažinės talpa skiriasi priklausomai nuo variklio tipo: hibridinėje versijoje – 430 litrų, įkraunamoje hibridinėje – 360 litrų, o elektrinėje – 390 litrų.

Varikliai ir našumas
DS N°4 siūlo tris variklių variantus:
Elektrinė versija (E-Tense)
Ši versija aprūpinta 58,3 kWh baterija ir 210 AG elektriniu varikliu, generuojančiu 343 Nm sukimo momentą. Pagal WLTP standartą, vienu įkrovimu galima nuvažiuoti iki 450 km. 120 kW galios greitasis įkroviklis leidžia įkrauti bateriją nuo 20% iki 80% per maždaug 30 minučių.

Įkraunamas hibridas
Ši versija sujungia keturių cilindrų turbininį benzininį variklį su integruotu elektriniu varikliu ir septynių laipsnių dvigubos sankabos pavarų dėže. Nauja 14,6 kWh baterija padidina elektrinį nuotolį 30%, leidžiantį nuvažiuoti iki 81 km vien elektra. Bendras sistemos galingumas siekia 222 AG, o sukimo momentas – 360 Nm, leidžiant pasiekti 0–100 km/h greitį per 7,1 sekundės, tai yra 0,3 sekundės greičiau nei ankstesnėje versijoje.
Hibridinė versija
Ši versija aprūpinta 1,2 litro trijų cilindrų turbininiu benzininio varikliu, sujungtu su šešių laipsnių dvigubos sankabos pavarų dėže ir integruotu elektriniu varikliu. Bendra galia siekia 143 AG, o sukimo momentas – 230 Nm. DS teigimu, vairuotojai gali iki 50% miesto važiavimo laiko praleisti naudojant tik elektrinį režimą.

Išvada
DS N°4 sujungia avangardinį dizainą, prabangų interjerą ir pažangias elektrines bei hibridines technologijas, nustatydamas naujus standartus prabangių hečbekų segmente. Šis modelis atspindi DS Automobiles įsipareigojimą inovacijoms ir tvarumui, siūlydamas vairuotojams išskirtinę vairavimo patirtį.
Komentarai
Palikite komentarą