Mazda neseniai pristatė savo naujausią elektrinį visureigį – EZ-60, kuris sulaukė didelio susidomėjimo ir per pirmąsias 48 valandas surinko daugiau nei 10 000 išankstinių užsakymų. Šis modelis, sukurtas bendradarbiaujant su Changan Automobile, debiutavo 2025 m. Šanchajaus automobilių parodoje ir žada tapti reikšmingu žaidėju elektrinių transporto priemonių rinkoje.
Dizainas ir matmenys
EZ-60 išsiskiria moderniu ir aerodinamišku dizainu. Jo išmatavimai: ilgis – 4 850 mm, plotis – 1 935 mm, aukštis – 1 620 mm, o ratų bazė siekia 2 902 mm. Palyginimui, Tesla Model Y yra šiek tiek mažesnis, todėl EZ-60 siūlo erdvesnį saloną ir bagažinę.
Interjeras ir technologijos
Salone dominuoja 26,45 colio 5K raiškos ekranas, apimantis visą prietaisų skydelį ir integruojantis skaitmeninį prietaisų skydelį, multimedijos sistemą bei klimato kontrolę. Fiziniai mygtukai minimalizuoti, dauguma funkcijų valdomos lietimu arba balsu. Be to, įrengtas 100 colių papildytosios realybės projekcinis ekranas, rodantis svarbią vairavimo informaciją ant priekinio stiklo.

Garso sistema su 23 garsiakalbiais ir Dolby Atmos technologija užtikrina aukščiausios kokybės garsą. Priekinėse sėdynėse integruoti garsiakalbiai leidžia vairuotojui ir keleiviui klausytis skirtingos muzikos vienu metu.
Varikliai ir našumas
EZ-60 siūlomas dviejų tipų jėgainėmis: visiškai elektrine (BEV) ir su išplėsto veikimo diapazonu (PHEV). PHEV versijoje naudojamas 1,5 litro keturių cilindrų benzininis variklis, veikiantis kaip generatorius, kuris maitina 31,7 kWh bateriją. Ši baterija tiekia energiją 255 AG elektriniam varikliui, varančiam galinę ašį. Nors tikslios BEV versijos specifikacijos dar nepaskelbtos, tikimasi, kad ji pasiūlys apie 600 km nuvažiuojamą atstumą pagal CLTC ciklą.
Saugumas ir pagalbinės sistemos
EZ-60 aprūpintas pažangiomis saugumo ir vairuotojo pagalbos sistemomis. Standartiškai įrengtos devynios oro pagalvės ir L2 lygio vairuotojo pagalbos sistema, kurią sudaro penkios aukštos raiškos kameros, penki milimetrinių bangų radarai ir dvylika ultragarsinių jutiklių.

Išankstiniai užsakymai ir rinkos perspektyvos
Per pirmąsias 48 valandas po pristatymo EZ-60 sulaukė daugiau nei 10 000 išankstinių užsakymų, o tai rodo didelį vartotojų susidomėjimą. Planuojama, kad modelis bus pradėtas pardavinėti Kinijoje 2025 m., o vėliau gali pasirodyti ir kitose rinkose, galbūt su pavadinimu Mazda CX-6e.
Išvada
Mazda EZ-60 sujungia pažangias technologijas, modernų dizainą ir įvairias jėgainių parinktis, siekdama patenkinti skirtingų vartotojų poreikius. Didelis išankstinių užsakymų skaičius rodo, kad šis modelis gali tapti svarbiu žaidėju elektrinių visureigių segmente, ypač Kinijos rinkoje, kurioje konkurencija nuolat auga.
Komentarai
Palikite komentarą