Avatr pateikia ieškinį tinklaraštininkui dėl ginčijamo aerodinaminio pasipriešinimo koeficiento
Pradžia: Tinklaraštininko teiginiai
Kinijos elektromobilių gamintojas Avatr pateikė 1,4 mln. dolerių ieškinį tinklaraštininkui, kuris suabejojo jų Avatr 12 modelio aerodinaminio pasipriešinimo koeficientu. Tinklaraštininkas, žinomas kaip Zurich Bei Le Ye, teigė, kad šio sedano koeficientas yra 0,281, o ne oficialiai nurodytas 0,21. Šis teiginys greitai išplito socialiniuose tinkluose, įskaitant „Twitter“, ir net sulaukė Elono Musko dėmesio, kuris pasidalijo šia informacija, dar labiau padidindamas diskusijų mastą.

Avatr atsakas: Vėjo tunelio bandymai
Atsakydama į šiuos teiginius, Avatr surengė tiesioginį vėjo tunelio bandymą, transliuotą per „Weibo“ platformą. Bandymo metu buvo užfiksuotas 0,2175 koeficientas važiuojant 120 km/h greičiu. Šis bandymas buvo atliktas su gamybiniu Avatr 12 modeliu, turinčiu šonines kameras vietoje tradicinių veidrodėlių ir mažo pasipriešinimo padangas. Pakeitus padangas į sportines, koeficientas padidėjo iki 0,2326. Įdiegus tradicinius veidrodėlius ir padidinus pakabos aukštį, koeficientas išaugo iki 0,2509. Galiausiai, atidarius priekinę groteles, koeficientas pasiekė 0,2743, artėjant prie tinklaraštininko nurodyto 0,281. Šie rezultatai parodė, kad bandymo sąlygos turi didelę įtaką aerodinaminio pasipriešinimo koeficientui, tačiau Avatr vis tiek atmetė tinklaraštininko teiginius.

Teisiniai veiksmai ir kaltinimai
Po Avatr atlikto bandymo, tinklaraštininkas turėjo paskelbti atsiprašymo vaizdo įrašą, tačiau vietoj to pareiškė, kad Avatr naudojo prototipą, o ne gamybinį modelį. Avatr šiuos kaltinimus paneigė, teigdama, kad tai yra dalis „juodosios viešųjų ryšių“ kampanijos, skirtos pakenkti įmonės reputacijai. Tokios kampanijos, kai samdomi asmenys skleidžia neigiamą informaciją apie konkurentus, tampa vis dažnesnės konkurencingoje Kinijos automobilių rinkoje. Siekdama išsiaiškinti šios tariamos kampanijos detales, Avatr paskelbė 700 tūkst. dolerių (5 mln. juanių) atlygį už informaciją.
Išvada
Šis incidentas pabrėžia, kaip svarbu tiksliai pateikti techninius duomenis ir kaip socialiniai tinklai gali sustiprinti ginčus tarp automobilių gamintojų ir nepriklausomų apžvalgininkų. Avatr atvejis rodo, kad įmonės yra pasirengusios imtis teisinių veiksmų, siekdamos apsaugoti savo reputaciją ir produktų patikimumą.
Komentarai
Palikite komentarą