Avatr reikalauja 1,4 mln. dolerių iš tinklaraštininko dėl ginčijamo aerodinaminio pasipriešinimo koeficiento | Pedal - Automobilių naujienos, apžvalgos ir technologijos Lietuvoje
Avatr reikalauja 1,4 mln. dolerių iš tinklaraštininko dėl ginčijamo aerodinaminio pasipriešinimo koeficiento

Avatr reikalauja 1,4 mln. dolerių iš tinklaraštininko dėl ginčijamo aerodinaminio pasipriešinimo koeficiento

2025-05-18
0 Komentarai

Avatr pateikia ieškinį tinklaraštininkui dėl ginčijamo aerodinaminio pasipriešinimo koeficiento

Pradžia: Tinklaraštininko teiginiai

Kinijos elektromobilių gamintojas Avatr pateikė 1,4 mln. dolerių ieškinį tinklaraštininkui, kuris suabejojo jų Avatr 12 modelio aerodinaminio pasipriešinimo koeficientu. Tinklaraštininkas, žinomas kaip Zurich Bei Le Ye, teigė, kad šio sedano koeficientas yra 0,281, o ne oficialiai nurodytas 0,21. Šis teiginys greitai išplito socialiniuose tinkluose, įskaitant „Twitter“, ir net sulaukė Elono Musko dėmesio, kuris pasidalijo šia informacija, dar labiau padidindamas diskusijų mastą.

Avatr atsakas: Vėjo tunelio bandymai

Atsakydama į šiuos teiginius, Avatr surengė tiesioginį vėjo tunelio bandymą, transliuotą per „Weibo“ platformą. Bandymo metu buvo užfiksuotas 0,2175 koeficientas važiuojant 120 km/h greičiu. Šis bandymas buvo atliktas su gamybiniu Avatr 12 modeliu, turinčiu šonines kameras vietoje tradicinių veidrodėlių ir mažo pasipriešinimo padangas. Pakeitus padangas į sportines, koeficientas padidėjo iki 0,2326. Įdiegus tradicinius veidrodėlius ir padidinus pakabos aukštį, koeficientas išaugo iki 0,2509. Galiausiai, atidarius priekinę groteles, koeficientas pasiekė 0,2743, artėjant prie tinklaraštininko nurodyto 0,281. Šie rezultatai parodė, kad bandymo sąlygos turi didelę įtaką aerodinaminio pasipriešinimo koeficientui, tačiau Avatr vis tiek atmetė tinklaraštininko teiginius.

Teisiniai veiksmai ir kaltinimai

Po Avatr atlikto bandymo, tinklaraštininkas turėjo paskelbti atsiprašymo vaizdo įrašą, tačiau vietoj to pareiškė, kad Avatr naudojo prototipą, o ne gamybinį modelį. Avatr šiuos kaltinimus paneigė, teigdama, kad tai yra dalis „juodosios viešųjų ryšių“ kampanijos, skirtos pakenkti įmonės reputacijai. Tokios kampanijos, kai samdomi asmenys skleidžia neigiamą informaciją apie konkurentus, tampa vis dažnesnės konkurencingoje Kinijos automobilių rinkoje. Siekdama išsiaiškinti šios tariamos kampanijos detales, Avatr paskelbė 700 tūkst. dolerių (5 mln. juanių) atlygį už informaciją.

Išvada

Šis incidentas pabrėžia, kaip svarbu tiksliai pateikti techninius duomenis ir kaip socialiniai tinklai gali sustiprinti ginčus tarp automobilių gamintojų ir nepriklausomų apžvalgininkų. Avatr atvejis rodo, kad įmonės yra pasirengusios imtis teisinių veiksmų, siekdamos apsaugoti savo reputaciją ir produktų patikimumą.

Komentarai

Palikite komentarą