2 Minutės
Porsche 910: Istorinis lenktynių automobilis
Porsche 910, pristatytas 1966 metais, buvo svarbus žingsnis į priekį Porsche lenktynių automobilių evoliucijoje. Šis modelis, sukurtas kaip 906 modelio įpėdinis, pasižymėjo lengvesne konstrukcija, didesniu standumu ir galingesniu varikliu. Iš pradžių 910 buvo aprūpintas 2,0 litrų šešių cilindrų varikliu, tačiau vėliau kai kurie modeliai gavo 2,2 litrų aštuonių cilindrų variklius, pritaikytus ilgesnėms lenktynėms. 1967 metais Porsche 910 triumfavo Niurburgringo 1000 km lenktynėse, užimdami pirmąsias keturias vietas, o tai buvo reikšmingas pasiekimas markės istorijoje.

Pirmasis pagamintas Porsche 910 parduodamas aukcione
Aukcione "Bring a Trailer" šiuo metu parduodamas pirmasis pagamintas Porsche 910 modelis su važiuoklės numeriu 910001. Šis automobilis debiutavo 1966 metų liepos mėnesį Trento-Bondone kalnų lenktynėse, kurį vairavo Hansas Herrmannas. Vėliau jis dalyvavo Europos kalnų čempionate, pasiekdamas keturis podiumus per keturias lenktynes. 1968 metais automobilis buvo parduotas Porsche lenktynininkui Rudi Linsui, kuris su juo dalyvavo ištvermės lenktynėse, įskaitant 1000 km Monzos lenktynes, kuriose laimėjo savo klasėje ir užėmė ketvirtą vietą bendroje įskaitoje.
Automobilio techninės savybės ir istorija
Šis konkretus Porsche 910 modelis iš pradžių buvo aprūpintas 2,0 litrų šešių cilindrų varikliu, tačiau vėliau buvo modifikuotas, siekiant pagerinti jo našumą lenktynėse. Po aktyvios lenktynių karjeros automobilis buvo pritaikytas naudoti gatvėse ir registruotas Austrijoje 1969 metais. Vėliau jis pateko į teatro kostiumų tiekėjo Lamberto Hoferio rankas, kuris tęsė dalyvavimą lenktynėse iki 1970 metų, bendradarbiaudamas su Bosch Racing komanda įvairiose lenktynėse visoje Europoje.

Aukciono detalės ir dabartinė būklė
Šiuo metu aukcione "Bring a Trailer" šis istorinis Porsche 910 modelis sulaukė didelio susidomėjimo. Aukcionas baigsis gegužės 19 dieną, o dabartinis pasiūlymas siekia 200 000 JAV dolerių. Automobilis buvo kruopščiai restauruotas, įskaitant kėbulo nuėmimą nuo rėmo, tiesinimą ir pažeistų vamzdžių keitimą. Taip pat buvo atkurta originali nosies forma, pašalinant vėliau pridėtas sparnų išplėtimus, siekiant sugrąžinti automobilio pradinę išvaizdą.
Išvada
Porsche 910 yra neatsiejama markės lenktynių istorijos dalis, o pirmasis pagamintas šio modelio egzempliorius su turtinga lenktynių istorija yra ypatingas radinys kolekcininkams ir automobilių entuziastams. Aukcionas suteikia unikalią galimybę įsigyti šį legendinį automobilį, kuris simbolizuoja Porsche inžinerijos meistriškumą ir lenktynių dvasią.
Komentarai