2 Minutės
BMW požiūris į elektrifikaciją: lankstumas ir įvairovė
BMW generalinis direktorius Oliveris Zipse pabrėžė, kad bendrovės atsargi ir lanksti strategija elektrinių transporto priemonių rinkoje pasiteisino, ypač atsižvelgiant į tai, kad konkurentai, tokie kaip „Mercedes-Benz“ ir „Volkswagen“, sumažino savo ambicingus tikslus šioje srityje. Zipse teigė: „Mes aiškiai laikėmės savo pozicijos, nepaisant didelio spaudimo, ir dabar matome teigiamus rezultatus.“
Prieš penkerius metus daugelis automobilių gamintojų, įskaitant „Mercedes-Benz“, „Volkswagen“ ir „Volvo“, paskelbė drąsius planus pereiti prie visiškai elektrinių transporto priemonių. Tačiau BMW nusprendė išlaikyti įvairių pavarų sistemų pasiūlą, įskaitant vidaus degimo variklius, įkraunamus hibridus ir visiškai elektrinius modelius. Zipse pabrėžė: „Vien tik elektrifikacija gali sukelti iššūkių. Dabar tai turėtų būti akivaizdu.“
Rinkos iššūkiai ir konkurentų strategijų peržiūra
Tradiciniai automobilių gamintojai susiduria su sunkumais įtikindami savo lojalius klientus pereiti prie elektrinių transporto priemonių. Pavyzdžiui, „Mercedes-Benz“ ir „Volvo“ neseniai sumažino savo elektrinių automobilių pardavimo tikslus dėl lėtesnio nei tikėtasi rinkos augimo. Net „Tesla“, laikoma elektrinių automobilių pradininke, patyrė pirmąjį metinį pardavimų sumažėjimą po „Model Y“ pristatymo ir susidūrė su problemomis 2025 m. pirmąjį ketvirtį.

BMW elektrinių automobilių pardavimų augimas
Nepaisant konkurentų iššūkių, BMW sėkmingai didina savo elektrinių transporto priemonių pardavimus. Praėjusiais metais bendrovė pranešė apie 14% augimą, parduodama daugiau nei 426 500 elektrifikuotų automobilių, įskaitant BMW, MINI ir „Rolls-Royce“ prekės ženklus. Zipse paaiškino: „Technologinis lankstumas reiškia rinkų sekimą, nes jos vystosi skirtingu tempu.“
Ateities planai: nauji modeliai ir technologijos
BMW planuoja iki 2025 m. pabaigos pristatyti elektrinį visureigį „iX3“, sukurtą ant naujosios „Neue Klasse“ platformos. Be to, bendrovė ketina iki 2028 m. pristatyti vandenilio kuro elementų technologiją turinčius automobilius, taip išlaikydama daugiatechnologinį požiūrį neapibrėžtoje automobilių pramonės ateityje.
Išvada
BMW lanksti elektrifikacijos strategija, apimanti įvairias pavarų sistemas, leidžia bendrovei sėkmingai prisitaikyti prie besikeičiančių rinkos sąlygų ir klientų poreikių. Toks požiūris užtikrina konkurencingumą ir tvarų augimą sparčiai besivystančioje automobilių pramonėje.
Komentarai