Toyota RAV4 yra vienas iš populiariausių visureigių pasaulyje, o 2026 metų modelis žada dar labiau sustiprinti šią poziciją. Naujoji karta pristato modernų dizainą, pažangias technologijas ir efektyvius hibridinius variklius, atitinkančius šiuolaikinių vairuotojų poreikius.
Hibridinės ir įkraunamos hibridinės versijos
Nuo 2026 metų visi RAV4 modeliai bus siūlomi tik su hibridinėmis arba įkraunamomis hibridinėmis (plug-in) jėgainėmis. Tai reiškia, kad tradiciniai benzininiai varikliai bus pakeisti efektyvesnėmis ir ekologiškesnėmis alternatyvomis. Šis žingsnis atspindi Toyota įsipareigojimą mažinti anglies dvideginio emisijas ir skatinti tvarų mobilumą.

Standartinė hibridinė versija
Standartinė hibridinė RAV4 versija bus aprūpinta 2,5 litro keturių cilindrų varikliu, sujungtu su elektriniu varikliu. Ši kombinacija užtikrins bendrą 226 arklio galių (AG) pajėgumą priekiniais ratais varomose (FWD) modeliuose ir 236 AG visais ratais varomose (AWD) versijose. Tai reiškia, kad naujasis modelis bus galingesnis nei ankstesnės kartos benzininės ir hibridinės versijos. Nors oficialūs degalų sąnaudų duomenys dar nepaskelbti, tikimasi, kad naujasis hibridinis variklis bus efektyvesnis nei ankstesni modeliai.

Įkraunama hibridinė versija
Įkraunama hibridinė RAV4 versija, anksčiau žinoma kaip RAV4 Prime, bus dar galingesnė. Ši versija turės du elektrinius variklius ir didesnės talpos bateriją su naujais silicio-karbido puslaidininkiais, kurie pagerins efektyvumą ir galios perdavimą. Bendras šios sistemos pajėgumas sieks 320 AG, o vien tik elektra nuvažiuojamas atstumas padidės iki 80 kilometrų, palyginti su 67 kilometrais ankstesniame modelyje. Tai leis vairuotojams dažniau naudotis elektriniu režimu kasdienėse kelionėse, sumažinant degalų sąnaudas ir emisijas.

Greito įkrovimo galimybės
Didesnės talpos baterija reiškia, kad įkraunama hibridinė RAV4 versija kai kuriuose modeliuose turės galimybę naudotis greituoju nuolatinės srovės (DC) įkrovimu. Nors Toyota dar nepaskelbė oficialių įkrovimo greičių, žinoma, kad XSE ir Woodland modeliai turės CCS įkrovimo jungtį, leidžiančią greitai įkrauti bateriją. Tuo tarpu SE ir naujasis GR Sport modeliai naudos J1772 jungtį be greitojo įkrovimo galimybės. Visuose modeliuose bus įdiegtas 11 kW galios įkroviklis, užtikrinantis greitą ir patogų įkrovimą namuose ar viešose įkrovimo stotelėse.

Vilkimo pajėgumai
Naujasis RAV4 išlaikys solidžius vilkimo pajėgumus. AWD modeliai galės vilkti iki 1587 kilogramų (3500 svarų), o FWD modelių vilkimo pajėgumas padidės nuo 680 kilogramų (1500 svarų) iki 794 kilogramų. Tai suteiks vairuotojams daugiau lankstumo transportuojant sunkius krovinius ar priekabas.

Modelių pasirinkimas
Toyota suskirstė 2026 metų RAV4 modelius į tris kategorijas: bazinę (Core), tvirtąją (Rugged) ir sportinę (Sport).
Bazinė kategorija
Bazinė kategorija apima LE, XLE ir Limited modelius, kurie visi bus siūlomi su standartine hibridine sistema. LE ir XLE modeliai bus prieinami su FWD arba AWD, o Limited modelis – tik su AWD.

Tvirtoji kategorija
Tvirtoji kategorija šiuo metu apima vieną modelį – Woodland. Šis modelis orientuotas į bekelės entuziastus ir pasižymi specialiomis padangomis, papildomais LED žibintais priekinėje buferio dalyje ir standartiniais stogo bagažinės laikikliais. Tai puikus pasirinkimas tiems, kurie mėgsta nuotykius gamtoje ir dažnai keliauja neasfaltuotais keliais.
Sportinė kategorija
Sportinė kategorija apima SE, XSE ir naująjį GR Sport modelius. SE modelis bus prieinamas su hibridine arba įkraunama hibridine sistema, tiek FWD, tiek AWD versijose. XSE modelis bus siūlomas tik su AWD ir abiem jėgainių variantais.

GR Sport modelis
GR Sport modelis yra pirmasis RAV4 su tikru sportiniu akcentu, nors dar nėra pilnavertis GR serijos modelis. Šis modelis bus aprūpintas įkraunama hibridine sistema ir AWD, užtikrinančia 320 AG pajėgumą. Tikimasi, kad jis bus greitesnis nei ankstesnis RAV4 Prime, kuris nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėdavo per 5,5 sekundės. Išskirtiniai dizaino elementai, tokie kaip didesnė priekinė grotelė su GR logotipu, 20 colių ratlankiai, stogo galinis spoileris ir interjeras su alkantaros bei dirbtinės odos apdaila, suteiks šiam modeliui sportišką išvaizdą ir jausmą.
Interjero technologijos
2026 metų RAV4 bus aprūpintas 10,5 colio centriniu ekranu ir 12,3 colio skaitmeniniu prietaisų skydeliu kaip standartinė įranga. Kai kuriuose modeliuose bus galima pasirinkti didesnį, 12,9 colio ekraną. Visi RAV4 modeliai naudos naujos kartos Toyota multimedijos sistemą, kuri pasižymi greitesniu veikimu ir geresniu atsaku. Sistema palaikys belaidį Apple CarPlay ir Android Auto, galės prisijungti prie dviejų Bluetooth įrenginių vienu metu ir pirmą kartą turės fiksuotą „Home“ mygtuką, palengvinantį navigaciją meniu.

Saugumo funkcijos
Naujasis RAV4 bus pirmasis Toyota modelis, aprūpintas Safety Sense 4.0 saugumo sistema. Ši sistema apima visas ankstesnes technologijas, tokias kaip adaptyvi kruizo kontrolė, eismo juostos palaikymo asistentas ir automatinis avarinis stabdymas, su patobulintomis aptikimo galimybėmis. Tai užtikrins dar didesnį vairuotojo ir keleivių saugumą įvairiose eismo situacijose.

Išvada
2026 metų Toyota RAV4 žada būti reikšmingas žingsnis į priekį kompaktiškų visureigių segmente. Su moderniu dizainu, pažangiomis hibridinėmis technologijomis ir įvairiomis modelių konfigūracijomis, naujasis RAV4 atitiks įvairių vairuotojų poreikius. Nors oficialios kainos dar nepaskelbtos, tikimasi, kad dėl naujų technologijų ir funkcijų kaina gali būti šiek tiek didesnė nei ankstesnių modelių. Nepaisant to, RAV4 išlieka patraukliu pasirinkimu tiems, kurie ieško patikimo, efektyvaus ir technologiškai pažangaus visureigio.
Komentarai
Palikite komentarą