Pasaulinė 2026 m. Toyota RAV4 premjera
2026 metais Toyota pristato atnaujintą RAV4 modelį, kuris bus prieinamas daugiau nei 180 šalių ir regionų visame pasaulyje. Kaip populiariausias Toyota visureigis, naujasis RAV4 siekia patenkinti įvairių rinkų poreikius. Tačiau vairavimo patirtis gali skirtis priklausomai nuo regiono, ypač kalbant apie variklio galią.
Galingumo skirtumai: Europa prieš Šiaurės Ameriką
Kodėl europietiškas RAV4 yra mažiau galingas?
Vienas iš pagrindinių 2026 m. Toyota RAV4 diskusijų objektų yra arklio galių skirtumai tarp žemynų. Šiaurės Amerikos vairuotojai galės mėgautis visų varančiųjų ratų įkraunamu hibridu, kurio galia siekia 320 AG, tuo tarpu Europoje šis modelis pasieks tik 300 AG. Šis 20 arklio galių skirtumas nėra sąmoningas Toyota apribojimas, o greičiau griežtų emisijų reguliavimų ir homologacijos reikalavimų Europos Sąjungoje, Jungtinėje Karalystėje ir EFTA šalyse, tokiose kaip Islandija, Lichtenšteinas, Norvegija ir Šveicarija, rezultatas.
Robertas Tickneris, Toyota korporatyvinių ir produktų komunikacijų vadovas Europoje, patvirtino, kad šie pakeitimai buvo būtini, siekiant užtikrinti naujojo RAV4 atitiktį vietiniams emisijų ir sertifikavimo standartams. Dėl to Europos klientams siūlomas šiek tiek sumažintos galios įkraunamas hibridinis variantas.
Hibridiniai ir įkraunami hibridiniai variantai: daugiau nei tik skaičiai
Galingumo skirtumai neapsiriboja tik įkraunamais hibridiniais modeliais. Visų varančiųjų ratų pilnas hibridinis RAV4 JAV pirkėjams siūlo 236 AG, palyginti su 188 AG Europoje. Panašiai, priekiniais ratais varomas hibridas JAV turi 226 AG, o Europoje – tik 181 AG. Tačiau Europos pirkėjai galės mėgautis išskirtiniu priekiniais ratais varomu įkraunamu hibridu, kurio galia siekia 264 AG – tokios konfigūracijos Šiaurės Amerikoje nėra.
Transporto priemonės specifikacijos ir jėgos agregatai
Atnaujintas Toyota RAV4 asortimentas yra grindžiamas tik elektrifikuotais jėgos agregatais, atspindint Toyota įsipareigojimą mažinti pasaulines emisijas. Nėra tik benzinu varomų modelių, o, kaip ir ankstesnėje kartoje, dyzeliniai varikliai nėra šio asortimento dalis. Tiems, kurie ieško visiškai elektrinio Toyota visureigio, 2026 m. Toyota bZ veikia kaip dedikuotas elektromobilis.
Pagreitis ir važiavimo nuotolis
Nors Europos specifikacijos visų varančiųjų ratų RAV4 įkraunamas hibridas turi sumažintą galią, jis išlieka greičiausias variantas Europoje, nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėdamas per 5,8 sekundės. Tikimasi, kad Šiaurės Amerikos modelis bus dar greitesnis dėl papildomų arklio galių. Toyota teigia, kad įkraunamas hibridinis RAV4 pasieks įspūdingą 1 350 kilometrų kombinuotą važiavimo nuotolį (benzinas ir elektra), remiantis Japonijos JC08 testų ciklu, kai naudojama pilnai įkrauta 22,7 kWh ličio jonų baterija ir pilnas degalų bakas. Nors oficialūs duomenys nenurodo, kuris variantas pasiekia didžiausią nuotolį, lengvesnė priekiniais ratais varoma versija greičiausiai bus pranašesnė.
Dizainas ir rinkos pozicionavimas
Nors pilnos naujojo kėbulo ir funkcijų specifikacijos dar nėra paskelbtos, tikimasi, kad 2026 m. RAV4 išlaikys savo reputaciją dėl tvirto dizaino, pažangios hibridinės technologijos ir kasdienio praktiškumo. Visame pasaulyje RAV4 orientuojasi į miesto šeimas ir nuotykių ieškotojus, siūlydamas įvairius elektrifikuotus jėgos agregatus, pritaikytus kiekvienos rinkos poreikiams ir reguliavimams.
Paveldas tęsiasi
2026 m. Toyota RAV4 turi didelius lūkesčius pateisinti, turint omenyje 15 milijonų parduotų vienetų per pastaruosius 31 metus. Artėjantis pasaulinis pristatymas, numatytas iki metų pabaigos, žada patobulintas našumo galimybes ir aplinkai draugišką inžineriją, sustiprinant Toyota dominavimą hibridinių visureigių segmente ateinančiais metais.
Komentarai
Palikite komentarą