3 Minutės
Naujausias Toyota elektrinių visureigių evoliucijos etapas
Toyota pristatė naująjį bZ Woodland – elektrinį krosoverį, praplečiantį gamintojo bZ modelių liniją. Anksčiau žinomas kaip bZ4X, naujausias bZ Woodland leidimas yra skirtas bekelės entuziastams, pasižymintis tvirtu dizainu ir patobulintomis galimybėmis. Šis modelis yra unikalus Toyota atsakas į artėjantį Subaru Trail Seeker (2026 m. modelis), išsiskiriantis drąsia estetika ir pažangiomis funkcijomis.
Perdarytas eksterjeras bekelės nuotykiams
Toyota bZ Woodland spinduliuoja nuotykių dvasią. Reikšmingi vizualiniai atnaujinimai apima tvirtą juodą apdailą aplink 18 colių lydinio ratlankius, pakeičiant ankstesnes kėbulo spalvos arkas. Prošvaisa padidinta iki 8,3 colio – 0,1 colio daugiau nei anksčiau, suteikiant bZ Woodland galimybę lengviau įveikti sudėtingesnius reljefus. Perdaryti galiniai žibintai suteikia elegantiškesnę išvaizdą, o dideli stogo bagažinės skersiniai pabrėžia šio elektrinio visureigio orientaciją į tyrinėjimus ir praktiškumą.

Padidinti matmenys ir praktiškumas
Toyota pailgino bZ Woodland maždaug šešiais coliais, o galinė dalis tapo beveik coliu aukštesnė. Dėl to bagažo talpa padidėjo 2,3 kubinių pėdų, dabar viršijanti 30 kubinių pėdų, kas išskiria šį modelį tarp kompaktiškų elektrinių krosoverių. Pasak Toyota, tai yra trečiasis gamintojo elektrinis automobilis po bZ ir C-HR EV modelių debiuto šią savaitę.
Elektrinė pavara ir našumo specifikacijos
Nors standartinis bZ modelis siūlomas su priekiniais arba visais varomaisiais ratais ir dviem baterijų variantais, bZ Woodland tiekiamas tik su dviejų variklių visų varomųjų ratų sistema ir dideliu 74,7 kWh baterijos paketu. Toyota apskaičiavo, kad bZ Woodland nuvažiuos apie 260 mylių, šiek tiek mažiau nei AWD Limited ir AWD XLE variantai – tai kompromisas dėl didesnio dydžio ir sustiprinto bekelės dėmesio.

Kaip ir kiti dabartiniai bZ modeliai, Woodland turi NACS įkrovimo lizdą, leidžiantį naudotis Tesla Supercharger stotimis. Greitasis DC įkrovimas nuo 10% iki 80% trunka vos 30 minučių – esminis patogumas šiuolaikiniams elektriniams automobiliams. Dviejų elektrinių variklių sistema generuoja bendrą 375 arklio galių galią – 37 arklio galiomis daugiau nei standartinis AWD modelis, žadantį tvirtą našumą ir pasitikėjimą, ypač įveikiant sudėtingus maršrutus. Nors Toyota nepaskelbė oficialaus 0-60 mylių per valandą pagreitėjimo laiko, jo Subaru Trail Seeker brolis pasiekia šį greitį per 4,4 sekundės, kas leidžia manyti, kad Woodland taip pat pasižymės greitu pagreitėjimu. Vilkimo pajėgumas siekia 3 500 svarų, tačiau sunkūs kroviniai gali sumažinti bendrą važiavimo atstumą.
Prabangios funkcijos ir rinkos pozicionavimas
Toyota nepagailėjo prabangos ir technologijų. Galimi atnaujinimai apima panoraminį stiklinį stogą, skaitmeninius šoninius veidrodžius, aukščiausios kokybės JBL garso sistemą ir ventiliuojamas priekines sėdynes, suteikiant tiek vairuotojams, tiek keleiviams komfortą ir pažangiausias technologijas.
Nors oficiali bZ Woodland kaina dar nepaskelbta, tikimasi, kad ji viršys 2025 m. bZ4X XLE AWD, kuris prasideda nuo 40 545 USD. Toyota planuoja atskleisti visas kainų detales 2026 m. pradžioje, artėjant modelio pristatymui. Tuo tarpu Europos ir Japonijos rinkos gali tikėtis šio modelio – pavadinto bZ4X Touring – atvykimo kitų metų pavasarį.
Išvada: išskirtinis elektrinis visureigis bekelės ir miesto vairavimui
Su patobulintu našumu, tvirtu stiliumi ir keleivių bei bagažo erdvės deriniu, Toyota bZ Woodland yra pasirengęs tapti pagrindiniu konkurentu sparčiai augančiame elektrinių visureigių segmente. Nesvarbu, ar ieškote pajėgaus šeimos automobilio, ar aukštųjų technologijų palydovo savo lauko nuotykiams, bZ Woodland demonstruoja Toyota įsipareigojimą inovacijoms ir elektrifikuotam mobilumui.
Komentarai