3 Minutės
Mazda pristatė naująjį vidutinio dydžio elektrinį visureigį EZ-60, kuris sujungia futuristinį dizainą su pažangiausiomis technologijomis ir prabangiais patogumais. Šis inovatyvus modelis žada tapti reikšmingu žaidėju elektrinių transporto priemonių rinkoje.
Dizainas ir eksterjeras
Mazda EZ-60 išsiskiria pažangiu dizainu, kuriame dominuoja paslėpta priekinė grotelė, padalinti LED priekiniai žibintai ir per visą plotį einanti dienos šviesos juosta. Agresyvus priekinis buferis suteikia automobiliui modernią išvaizdą. Gale nuolatinė LED galinių žibintų juosta su ryškiu „MAZDA“ logotipu išskiria EZ-60 iš konkurentų.
Interjeras ir technologijos
Salone EZ-60 siūlo minimalistinį, tačiau technologiškai pažangų interjerą. Pagrindinis akcentas – milžiniškas 26,45 colio 5K ultra-plačiaekranis ekranas, integruojantis prietaisų skydelį, informacijos ir pramogų sistemą bei klimato kontrolę. Šis sprendimas sumažina fizinių mygtukų skaičių, daugumą funkcijų valdant lietimu, balsu ar gestais.

Papildomi interjero akcentai:
- Papildytos realybės projekcinis ekranas (AR-HUD): 100 colių AR-HUD projektuoja svarbiausią vairavimo informaciją ant priekinio stiklo, didindamas vairuotojo sąmoningumą.
- Pažangi garso sistema: 23 garsiakalbių 7.1.4 Dolby Atmos erdvinio garso sistema suteikia įtraukiančią garso patirtį, o į galvos atramas integruoti garsiakalbiai leidžia vairuotojui ir priekiniam keleiviui klausytis skirtingo garso turinio.
- Sėdynių komfortas: Priekinės sėdynės aprūpintos šildymo, vėdinimo ir masažo funkcijomis, užtikrinančiomis prabangų važiavimą.
Varikliai ir našumas
EZ-60 siūlomas dviejose konfigūracijose:
- Elektrinis automobilis (BEV): Varomas 190 kW elektriniu varikliu, BEV variantas siūlo apie 600 kilometrų nuvažiuojamą atstumą pilnai įkrovus bateriją.
- Pratęsto nuotolio elektrinis automobilis (EREV): Ši versija sujungia 1,5 litro benzininį variklį, veikiantį tik kaip generatorius, su 31,73 kWh ličio geležies fosfato (LFP) baterija. Ji suteikia iki 160 kilometrų elektrinio važiavimo atstumą, o bendras nuvažiuojamas atstumas viršija 1 000 kilometrų naudojant pratęsto nuotolio funkciją.
Abu variantai turi galiniais ratais varomą sistemą ir subalansuotą svorio pasiskirstymą, prisidedantį prie „Mazda“ būdingo „Jinba-Ittai“ vairavimo patirties, pabrėžiančios harmoningą ryšį tarp vairuotojo ir automobilio.

Matmenys ir praktiškumas
EZ-60 matmenys: ilgis – 4 850 mm, plotis – 1 935 mm, aukštis – 1 620 mm, ratų bazė – 2 902 mm. Bagažinės talpa yra 350 litrų, kurią galima padidinti iki 2 036 litrų sulanksčius galines sėdynes. Be to, BEV modelis turi 126 litrų priekinę bagažinę, didinančią saugojimo galimybes.
Rinkos prieinamumas
Iš pradžių Mazda EZ-60 bus pristatytas Kinijoje, su planais jį įvesti į tarptautines rinkas pavadinimu Mazda CX-6e. Tikimasi, kad automobilis bus konkurencingai įkainotas, su apytikslėmis kainomis apie 21 000 JAV dolerių, pozicionuojant jį kaip patrauklų pasirinkimą elektrinių visureigių segmente. (newsroom.mazda.com)
Išvada
Mazda EZ-60 žymi reikšmingą pažangą elektrinių transporto priemonių dizaino ir technologijų srityje. Sujungdamas elegantišką, modernų eksterjerą su aukštųjų technologijų, patogiu interjeru ir tvirtais našumo gebėjimais, „Mazda“ siekia nustatyti naują standartą elektrinių visureigių rinkoje. EZ-60 pristatymas pabrėžia „Mazda“ įsipareigojimą inovacijoms ir jos atsidavimą suteikti vairuotojams išskirtinę vairavimo patirtį elektrifikacijos eroje.
Komentarai