Bovensiepen Zagato: Vokiškos inžinerijos ir itališko dizaino dermė | Pedal - Automobilių naujienos, apžvalgos ir technologijos Lietuvoje
Bovensiepen Zagato: Vokiškos inžinerijos ir itališko dizaino dermė

Bovensiepen Zagato: Vokiškos inžinerijos ir itališko dizaino dermė

2025-05-26
0 Komentarai

3 Minutės

Bovensiepen Zagato pristatymas: Vokiškos inžinerijos ir itališko dizaino sinergija

Automobilių pasaulyje debiutavo Bovensiepen Zagato – rankomis surinktas kupė, sukurtas remiantis BMW M4 platforma. Šis išskirtinis automobilis pirmą kartą pristatytas prestižiniame Concorso d’Eleganza Villa d’Este renginyje Italijoje, kur buvo pademonstruota ideali vokiškos inžinerijos ir itališko dizaino harmonija.

Bovensiepen šeimos ir Alpina paveldas

Bovensiepen vardas daugelį metų asocijuojasi su prabangių aukštos klasės automobilių gamyba – tai įgyvendinta per žymią Alpina tuningavimo kompaniją. 2022 metais BMW įsigijo Alpina prekių ženklą, tačiau Bovensiepen šeimos aistra kurti išskirtinius automobilius neapnyko. Jų vardu įkurtas naujas prekės ženklas, siekiantis gaminti „išskirtinius automobilius su grynai vairavimo koncepcija“. Pirmoji šios iniciatyvos naujiena – Bovensiepen Zagato, bendradarbiaujant su garsiuoju italų dizaino namu Zagato.

Dizaino tobulumas: tradicijų tęstinumas su šiuolaikiniu akcentu

Bovensiepen Zagato pasižymi legendiniu „dvigubu burbulu“ stogu – ikoniniu Zagato dizaino elementu. Rasti bendrų kėbulo detalių su standartiniu BMW M4 praktiškai neįmanoma, nes kėbulas buvo visiškai perkurta. Automobilis beveik visas pagamintas iš anglies pluošto, todėl kompensuojamas papildomas svoris, atsiradęs dėl individualių dizaino sprendimų. Galutinis automobilio svoris yra 1 895 kilogramai ir tai 120 kilogramų daugiau nei įprasto M4 masė.

Automobilio priekis ir galas subtiliai perteikia BMW i8 įkvėptą stilistiką, kartu išpildydami Alpina dizaino tradicijas. Galiniai žibintai su siaurais šviesos diodų ruoželiais atkartoja išskirtinius Alpina bruožus. 20 colių ratlankiai taip pat pabrėžia paveldą. Bendra dizaino kalba – išgryninta ir elegantiška, tačiau priekinė dalis gali pasirodyti šiek tiek santūri ir nepaliekanti išskirtinio įspūdžio. Visgi daugelis vertina, kad čia atsisakyta M4 būdingos, dažnai diskutuojamos, didžiulės priekinės grotelės.

Prabangus salonas su plačiomis individualizavimo galimybėmis

Kabinos išdėstymas išlaiko M4 pagrindą, tačiau aukštesnė kokybė užtikrinama išskirtinėmis medžiagomis ir unikaliomis spalvų deriniais. Pristatytas modelis turi gilią mėlyną vidaus apdailą, tačiau pirkėjams siūloma net 16 standartinių odos spalvų, 45 Alcantara atspalviai, taip pat plati individualizavimo programa. Prietaisų skydelis ir multimedijos sistemos išlaiko BMW tradicijas, tačiau dabar interjeras alsuoja dar didesne prabanga.

Patobulintos dinaminės savybės: galia ir tikslumas

Nors tiksli bazinio BMW M4 varianto, naudoto šiam modeliui, informacija neatskleidžiama, dar neaišku, ar pirkėjai galės pasirinkti mechaninę ar automatinę pavarų dėžę, galinių ar visų varančių ratų pavarą. Tačiau žinoma, kad 3.0 litrų eilinis šešių cilindrų turbo variklis buvo ženkliai pagerintas – dabar pasiekia net 620 AG ir 700 Nm sukimo momentą. Tai didelis šuolis, palyginti su standartinio M4 480 AG ir 550 Nm. Nepaisant išaugusio svorio, Bovensiepen Zagato iki 100 km/h įsibėgėja vos per 3,3 sekundės, o maks. greitis viršija 300 km/h. Titano išmetimo sistema, sverianti tik 22 kg, ir Bilstein adaptuojama pakaba su keliais važiavimo režimais užtikrina aukščiausio lygio Grand Touring komfortą.

Gamybos planai ir pasiekiamumas

Po premjeros Italijoje Bovensiepen ketina pradėti šio unikalus automobilio gamybą, o pirmieji pristatymai klientams prognozuojami 2026-ųjų antrajame ketvirtyje. Kainos ir gamybos kiekiai bus paskelbti 2025-ųjų ketvirtajame ketvirtyje, tačiau prognozuojama, kad tiek kaina, tiek leidimo kiekis bus labai riboti ir išskirtiniai.

Išvada

Bovensiepen Zagato atspindi nuoseklų Bovensiepen šeimos atsidavimą automobilizmo meistrystei. Derindami BMW inžineriją su Zagato dizaino ekspertyze, įgyvendino automobilį, kuris ne tik pagerbia turtingą paveldą, bet ir nustato naujus rankų darbo prabangių sportinių kupė standartus. Entuziastai ir kolekcininkai su nekantrumu laukia galimybės išvysti ir patirti šį unikalų tradicijų bei inovacijų derinį.

Komentarai

Palikite komentarą