Volvo XC70 Plug-In Hybrid pristatytas Kinijoje: naujas hibridinis SUV segmentas | Pedal - Automobilių naujienos, apžvalgos ir technologijos Lietuvoje
Volvo XC70 Plug-In Hybrid pristatytas Kinijoje: naujas hibridinis SUV segmentas

Volvo XC70 Plug-In Hybrid pristatytas Kinijoje: naujas hibridinis SUV segmentas

2025-05-26
0 Komentarai

4 Minutės

Volvo XC70 Plug-In Hybrid debiutas Kinijoje

Volvo žengia drąsų žingsnį į iš tinklo įkraunamų hibridinių SUV segmentą, pristatydama visiškai naują Volvo XC70 Plug-In Hybrid modelį. Šis modernus visureigis, gaminamas Kinijoje, rinkoje pasirodys su pažangia baterijos technologija ir ypatingu dėmesiu elektrinio nuotolio ilgiui. Galinga 39,6 kWh baterija leidžia XC70 PHEV vien tik elektra nuvažiuoti iki 180 kilometrų (pagal CLTC ciklą), patenkinant vis didėjančią poreikį ekologiškiems hibridiniams automobiliams, tinkamiems kelionėms dideliais atstumais.

Išorės dizainas: klasikinis Volvo stilius ir šiuolaikinės naujovės

Naujausias XC70 modelis išlaiko Volvo būdingą dizaino kalbą, įkvėptą prestižinio EX90 modelio. Ryškiausia detalė – vertikalūs „Thoro kūjo“ galiniai žibintai, tapę šiuolaikinių Volvo automobilių vizitine kortele. Modelis taip pat pasižymi elegantiškomis į lubas įstatomomis, atlenkiamomis durų rankenėlėmis, be rėmo šoniniais veidrodėliais ir įspūdingai integruotais priekiniais LED žibintais. Oro srauto valdymo sistema priekinėje grotelėje pagerina tiek estetiką, tiek aerodinamiką, užtikrindama optimalų efektyvumą.

Matmenys ir kėbulo charakteristikos

Volvo XC70 Plug-In Hybrid pasižymi solidžia išvaizda šiandieniniuose keliuose: ilgis siekia 4 815 mm, plotis – 1 890 mm, aukštis – 1 650 mm, o ratų bazė sudaro net 2 895 mm. Palyginus su BMW X3 G45, XC70 yra 60 mm ilgesnis, 30 mm siauresnis ir 10 mm žemesnis, todėl puikiai tinka tiek miesto, tiek ilgesnėms kelionėms. Priekinės ir galinės ratų vėžių plotis – 1 623 mm, įvažiavimo ir išvažiavimo kampai – atitinkamai 18 ir 21 laipsnis, pabrėžiant automobilio „crossover“ universalumą.

Ratai ir masė

Pirkėjai gali rinktis iš kelių skirtingų ratlankių dizainų. Bazinė Volvo XC70 versija komplektuojama su stilingais 19 colių lengvojo lydinio ratlankiais ir 234/50 arba 235/55 padangomis. Aukštesnės įrangos modeliai gali būti užsakomi su didesniais 20 colių (255/45) arba 21 colių (255/40) ratlankiais, suteikiančiais daugiau sportiškumo. Priklausomai nuo pasirinktos baterijos, savoji masė svyruoja nuo 2 110 iki 2 275 kg – tai rodo išvystytą hibridinę sistemą ir didelius baterijos pajėgumus.

Pažangi jėgainė ir platformos technologija

Naujasis XC70 yra pirmasis Volvo modelis, sukurtas naudojant modernią SMA platformą, pritaikytą hibridiniams ir elektriniams automobiliams. Hibridinė sistema remiasi 1,5 litro turbo BHE15-BFZ varikliu, kurį pagamino Aurobay – Geely ir Renault bendra įmonė (Horse Powertrain projektas). BHE15 serijos variklis derinamas su inovatyvia 3 laipsnių 3DHT100 pavarų dėže, pelniusia PACE apdovanojimą 2025-ųjų balandį už efektyvumą ir naujoviškumą. Ši hibridinė pavara, taip pat naudojama modeliuose Geely Galaxy L7, L6, Preface L bei Lynk & Co 07 ir 08, pasiekia 120 kW (apie 161 AG) maksimalios galios, o didžiausias greitis – 180 km/h.

Baterijos variantai ir elektrinis nuotolis

Pirkėjai gali rinktis iš dviejų Volvo XC70 Plug-In Hybrid baterijos talpų, kurios pritaikytos skirtingiems poreikiams. Pradinė versija komplektuojama su 21,22 kWh LFP baterija (CATL), suteikiančia iki 100 km elektrinio nuotolio (CLTC ciklas), o degalų sąnaudos išsikrovus baterijai sudaro 5,85 l/100 km. Ši baterija sveria 189 kg. Siekiantiems maksimalaus elektrinio nuotolio, siūloma aukščiausio lygio 39,63 kWh NMC baterija (Nikelio-Mangano-Kobalto technologija), užtikrinanti net 180 km nuvažiuojamą atstumą vien elektra, o pati baterija sveria 243 kg. Hibridiniu režimu su išsekusia baterija kuro sąnaudos yra 6,55 l/100 km.

Dinamika ir važiavimo savybės

Nors detali elektrinio variklio specifikacija kol kas neskelbiama, efektyvus vidaus degimo variklis ir pažangi baterijų sistema užtikrina greitą įsibėgėjimą bei didelę nuvažiuojamo atstumo dalį be išmetamųjų teršalų. Pabrėždamas Plug-In Hybrid technologiją, Volvo siekia vairuotojams pasiūlyti sklandų perjungimą tarp elektrinio ir hibridinio režimų – XC70 tampa patraukliu pasirinkimu ir aplinką tausojantiems vairuotojams, ir miesto gyventojams.

Rinkos pozicionavimas ir perspektyvos

Naujasis Volvo XC70 Plug-In Hybrid sukurtas patenkinti Kinijos automobilių rinkos poreikius, kur itin išauga iš tinklo įkraunamų hibridinių automobilių su ilgu elektriniu nuotoliu paklausa. Šiuo metu Volvo dar nepaskelbė apie modelio eksportą į kitas rinkas, tačiau XC70 pažangios technologijos ir išskirtinės charakteristikos suteikia jam konkurencinį pranašumą premium PHEV SUV kategorijoje. Dėl modernaus dizaino, inovacijų ir efektyvumo, šis modelis ypač patrauklus tiek šeimoms, tiek aktyviems miesto gyventojams.

Palyginimas: Volvo XC70 Plug-In Hybrid ir BMW X3

Lyginant su pagrindiniais konkurentais, pavyzdžiui, BMW X3, naujasis Volvo XC70 pasižymi ilgesniu kėbulu, kuris užtikrina daugiau vietos salone, bei kur kas didesniu nuotoliu važiuojant tik elektra. Moderni hibridinė platforma, konkurencinga kaina ir Skandinaviškas dizainas XC70 leidžia ryškiai išsiskirti tarp iš tinklo įkraunamų hibridinių SUV (PHEV) rinkos naujienų.

Išvados

Volvo XC70 Plug-In Hybrid debiutas ženklina naują etapą elektrifikuotų visureigių segmente, derinant Volvo tvarumo siekį su funkcionalumu bei šiuolaikinių vairuotojų lūkesčiais. Nesvarbu, ar automobilis bus naudojamas kasdienėms miesto kelionėms, ar ilgesnėms išvykoms, XC70 siūlo efektyvų, aplinką tausojantį ir stilingą sprendimą kiekvienam šiuolaikiniam SUV entuziastui.

Komentarai

Palikite komentarą