Nuotykių mėgėjams ir kelionių automobiliu entuziastams, ieškantiems tikro komforto viršūnės, 27North Ascent 30A kemperis tampa nauju prabangos etalonu tarp namelių ant ratų. Šis aukštos klasės kemperis sujungia tvirtą visureigio veikimą su kruopščiai apgalvotomis, prabangiomis gyvenimo sąlygomis, todėl išsiskiria tarp kitų kemperių tiek našumu, tiek komfortu.
Išskirtinis eksterjeras su pažangia inžinerija
Ascent 30A, pagamintas ant patikimo Ford F-550 važiuoklės, išsiskiria tvirtumu ir ilgaamžiškumu. Kemperio erdvę dengia išraiškingo dizaino, geometrinių formų kompozitiniai korpusai, užtikrinantys atsparumą įvairiems keliams ir sudėtingoms oro sąlygoms. Kemperyje patogiai gali nakvoti iki keturių asmenų – tai puikus pasirinkimas šeimos išvykoms gamtoje ar draugų nuotykiams, kuriuose komfortas dera su įspūdžiais.

Prabangi jachtų įkvėpta vidaus erdvė
Įžengus į Ascent 30A kemperį, pasitinka interjeras, nenusileidžiantis prabangių apartamentų standartams. Vidaus erdvę puošia natūralaus riešutmedžio dailylentės, kuriančios jaukią ir elegantišką atmosferą. Erdvus valgomasis yra su prabangiais odiniais krėslais, o praktiška virtuvėlė – su dviejų zonų indukcine kaitlente ir šaldytuvu, todėl maisto gamyba kelionėje tampa itin patogi.
Išsamūs patogumai maksimaliam komfortui
Kiekviena detalė Ascent 30A kemperyje skirta pagerinti kelionės patirtį. Pagrindinė miegamoji zona virš vairuotojo kabinos aprūpinta erdvia dvigule lova, o valgomasis gali būti lengvai paverčiamas papildoma miegamąja vieta. Svečiams ir keliautojams siūloma pilnai įrengta vonios zona su dušu ir tualetu. Klimato kontrolę užtikrina moderni oro kondicionavimo ir hidraulinio šildymo sistema, todėl komfortas garantuotas ištisus metus. Dideli langai atveria panoraminius gamtos vaizdus ir leidžia kiekvieną stovyklavietę paversti išskirtine poilsiaviete.

Neblėstanti jėga ir išskirtinės bekelės galimybės
27North Ascent 30A kemperio šerdyje – išskirtinis techninis pajėgumas. Čia montuojamas 6,7 litrų V8 dyzelinis variklis, suporuotas su dešimties pavarų automatine transmisija, generuoja net 475 arklio galias. Tokia galia leidžia kemperiui lengvai įveikti didelius atstumus ir be vargo vilkti sunkius krovinius, pavyzdžiui, valtis ar priekabas. 20 colių karinio lygio ratai su galingomis 41 colio padangomis užtikrina puikų sukibimą ir pravažumą sunkiausiomis sąlygomis, o elektroninė pakaba suteikia važiavimo stabilumą ir kokybę tiek keliuose, tiek bekelėje.
Išplėstas kelionių nuotolis ir tvari energija
Ascent 30A pasižymi nepriklausomybės kelionėse sprendimais. Ant kemperio stogo sumontuoti saulės moduliai aprūpina elektros energija apšvietimui bei visai buičiai, todėl sumažėja priklausomybė nuo išorinių energijos šaltinių. Ypatingai praktiška detalė – 570 litrų (apie 150 galonų) talpos degalų bakas, suteikiantis net iki 4828 kilometrų nuvažiuojamą atstumą be papildomo degalų pylimo. Tai idealu nuotykiams atokiose vietovėse.

Dizaino meistriškumas ir Ford F-550 transformacija
JAV Misūrio valstijoje įsikūrusi 27North inžinierių komanda Ford F-550 komercinę platformą pavertė išskirtine prabangia ekspedicine transporto priemone. Nors tradiciškai F-550 naudojamas sunkiems komerciniams darbams, Ascent 30A individuali konstrukcija paverčia ją stilingu mobiliuoju apartamentu ilgoms kelionėms. Keliautojų kabinoje patogiai įsitaisys šeši suaugusieji, todėl komfortas užtikrinamas ir ilgiausiose išvykose.

Kemperio pozicionavimas rinkoje ir kaina
Naujausio Ascent 30A kemperio kaina kol kas oficialiai neskelbiama, tačiau lūkesčius formuoja ankstesnis modelis F-250, pristatytas Los Andželo automobilių parodoje, kurio kaina siekė net 1,2 mln. JAV dolerių. Galingas dyzelinis variklis, nepriekaištingas komfortas bei universalumas stipriai išskiria Ascent 30A prabangių kemperių ir ekspedicinių automobilių segmente.
Ar planuotumėte šeimos atostogas, ilgas keliones, ar norite tyrinėti atokesnes vietoves, 27North Ascent 30A suteiks išskirtinių galimybių mėgautis laisve, prabanga ir neprilygstamu pravažumu. Tai ne tik kemperis – tai tikra mobili tvirtovė ieškantiems aukščiausio lygio kelionės potyrių.
Komentarai
Palikite komentarą