Atgimęs Volvo XC70: nuo universalo ikonos iki šiuolaikinio hibridinio SUV | Pedal - Automobilių naujienos, apžvalgos ir technologijos Lietuvoje
Atgimęs Volvo XC70: nuo universalo ikonos iki šiuolaikinio hibridinio SUV

Atgimęs Volvo XC70: nuo universalo ikonos iki šiuolaikinio hibridinio SUV

2025-05-27
0 Komentarai
Dalintis šiuo straipsniu

Atgimęs Volvo XC70: iš universalo tapo moderniu hibridiniu SUV

Ilgai lauktas Volvo XC70 sugrįžta atsinaujinęs – dabar tai nebe klasikinis universalas, o modernus SUV. Naujojo modelio nuotraukos nutekėjo per Kinijos Pramonės ir informacinių technologijų ministeriją prieš oficialų pristatymą. Šis pokytis žymi esminį posūkį Volvo asortimente – XC70 orientuojamas į plug-in hibridinių SUV segmentą, siūlant pažangias technologijas, erdvų saloną ir išskirtinį skandinavišką dizainą.

Matmenys ir baterijos: tarpininkas tarp XC60 ir XC90

Naujojo Volvo XC70 ilgis siekia 4 815 mm (189,5 col.), o pagal dydį jis puikiai įsitaiso tarp populiaraus XC60 ir didesniojo XC90 modelio – tai puiku šeimoms ir aktyvaus gyvenimo būdo mėgėjams. Priklausomai nuo pasirinktos komplektacijos, masė svyruoja – aukščiausios klasės versija su 39,63 kWh ličio, nikelio, mangano ir kobalto (NMC) baterija sveria 2 275 kg (5 015 svarų), o lengvesnė, su 21,22 kWh ličio geležies fosfato (LFP) CATL baterija – 2 110 kg (4 652 svarų).

Plug-in hibridinis elektrinis jėgos agregatas ir elektrinis nuotolis

Pirmą kartą Volvo istorijoje XC70 bus siūlomas kaip ilgą nuotolį įveikiantis plug-in hibridinis automobilis. Išplėstinė baterija užtikrina įspūdingą nuvažiuojamą atstumą vien elektra – iki 180 km (112 mylių) atnaujintame modelyje ir 100 km (62 mylių) bazinėje versijoje (pagal Kinijos CLTC metodiką; kitose rinkose, pagal EPA ar WLTP, rezultatai gali būti kiek mažesni). Tokios galimybės XC70 paverčia itin patraukliu pasirinkimu ekologiją vertinantiems vairuotojams, ieškantiems tikro elektrinio nuotolio iš savo hibridinio SUV.

Galia: santūri, tačiau efektyvi

Po variklio dangčiu – 1,5 litro darbinio tūrio, keturių cilindrų, turbo benzininis variklis, išvystantis 161 AG – pakanka sklandžiam važiavimui, nors įspūdingų pagreičio rodiklių žadama kiek mažiau. Kaip ir visiems šių laikų Volvo automobiliams, maksimalus greitis elektroniniu būdu ribojamas iki 180 km/h (112 mph), siekiant užtikrinti saugumą. Išsamesnės dinaminės savybės bus atskleistos vėliau, tačiau AWD žymėjimas rodo, kad automobilis turės dviejų variklių sistemą ir dar geresnį startą, galimai artimą giminaičiui Lynk & Co 08.

Dizainas: šiuolaikiškumas su Volvo DNR

Net 2 895 mm (114 col.) ratų bazė, 1 650 mm (65 col.) aukštis ir 1 890 mm (74,4 col.) plotis užtikrina erdvią ir komfortišką vidinę erdvę bei išraiškingą išvaizdą kelyje. Eksterjero linijos atspindi naujausių Volvo SUV stilių: dominuoja subtilus skandinaviškas elegantiškumas, firminė priekinė dalis ir dalytos žibintų linijos. Nors kai kuriems gali trūkti išskirtinės senojo universalo išvaizdos, SUV kėbulo forma išliko artima Volvo tradicijoms. Rinktis galima tarp 19–21 colio ratlankių, kurie išlaiko solidų ir šiuolaikišką automobilio stovį. Pastebimas ir įdomus galinio valytuvo nebuvimas – jis, tikėtina, paslėptas po spoileriu, siekiant išsaugoti elegantišką siluetą.

Rinkos pozicionavimas ir tarptautinė perspektyva

Iš pradžių naujasis XC70 debiutuoja Kinijoje, bet Volvo aktyviai svarsto ir tarptautinio platinimo galimybes. Modelis puikiai užpildo tarpinę nišą tarp XC60 ir XC90, siūlydamas hibridinio SUV privalumus ir konkuruodamas konkurencingoje pasaulinėje rinkoje. Jis orientuotas į vairuotojus, ieškančius našumo, universalumo ir aukšto saugumo lygio.

XC70 konkurentai

Transformuotas iš universalo į SUV, šis modelis meta iššūkį tiek prabangių, tiek masinių prekės ženklų atstovams. Potencialūs pirkėjai gali tikėtis Volvo automobiliams būdingo saugumo, tvarumo ir vartotojo poreikius atitinkančio dizaino derinio – tai svarbūs kriterijai šiuolaikiniams hibridinio SUV pirkėjams.

Komentarai

Palikite komentarą