Oficialiai nutraukta Mazda MX-30 EV prekyba Europoje
Pirmasis visiškai elektrinis „Mazda“ automobilis, MX-30, oficialiai baigė savo kelią Europoje ir Jungtinėje Karalystėje. Jau anksčiau pasitraukęs iš JAV rinkos, Mazda MX-30 EV dabar nepasiekiamas ir Europos salonuose. Išnykimas iš internetinių konfigūratorių bei patvirtinimai iš „Mazda“ pusės rodo, kad šio elektrinio krosoverio gamyba ir pardavimai šiuose regionuose nutraukti.
Oficialus pareiškimas ir rinkos pokyčiai
Kaip teigia Monique Clark, „Mazda“ JK viešųjų ryšių skyriuje: „Mazda MX-30 BEV nebeparduodama Europoje, o visi JK egzemplioriai jau parduoti. Gamyba ir pardavimai baigti tiek Europoje, tiek JK. Tačiau apdovanojimus pelniusi Mazda MX-30 R-EV vis dar siūloma tiems, kurie siekia elektromobilio patirties su papildomu nuvažiuojamu atstumu, kurį užtikrina rotacinis variklis-generatorius.“ Šis sprendimas žymi naują „Mazda“ elektrifikacijos strategijos etapą Europoje.
Pasirinkimai vis dar liko: MX-30 e-Skyactiv R-EV
Elektromobilių entuziastams Europoje vis dar siūloma įsigyti „Mazda MX-30 e-Skyactiv R-EV“ – išskirtinį plug-in hibridą. Vietoje įprastos jėgos sistemos, šis inovatyvus krosoveris komplektuojamas 830 cc vieno rotoriaus rotaciniu varikliu, kuris veikia tik kaip energijos generatorius. Šis variklis įkrauna 17,8 kWh bateriją, taip suteikdamas didesnį nuvažiuojamą atstumą bei lankstumą – idealiai tiems, kas nori elektrinio automobilio su mažiau įkrovimo rūpesčių. Pažymėtina, kad šis modelis – vienintelis šiuo metu gaminamas automobilis su rotaciniu varikliu, nors šis tiesiogiai nesisuka ratų.

Techninės savybės ir dizainas
Mazda MX-30 išsiskiria unikaliu dizainu – galinės durys atsidaro kaip RX-8 modelyje („freestyle“ tipo). Be R-EV ilgo nuvažiuojamo atstumo versijos, kai kuriose rinkose, pavyzdžiui, Japonijoje, MX-30 komplektuojamas ir su 2,0 l natūraliai įsiurbiamu benzininiu varikliu bei lengvo hibrido technologijomis. Šis kompaktiškas krosoveris, debiutavęs prieš penkerius metus, dera stilingą išvaizdą ir aplinkai draugiškas inžinerines savybes.
Važiavimo savybės, palyginimai ir rinkos pozicionavimas
Lyginant su kitais kompaktiškais elektriniais SUV, Mazda MX-30 buvo orientuota į miesto efektyvumą, o ne didelį atstumą. Elektrinė versija, nors pasižymėjo ribotu nuvažiuojamu atstumu, užtikrino manevringumą mieste ir tvirtą surinkimo kokybę. Tuo tarpu R-EV hibridas išsprendžia nuvažiuojamo atstumo klausimą, derindamas elektromobilio tylą su rotacinio generatoriaus atsarga, todėl lieka praktiškas pasirinkimas kasdieniam vairavimui tiems, kurie dar nepasiruošę visiškai persėsti į elektrinį automobilį.
Ateities perspektyvos: Mazda elektrifikacijos plėtra
Žvelgdama į priekį, „Mazda“ plečia elektrifikuotų automobilių gamą pasaulyje. Artimiausiu metu Kinijoje debiutuos didesnis EZ-60 visureigis su nerotaciniu gausos didintuvu. Kaip matoma su EZ-6 sedano pervadinimu į Mazda 6e Europoje, tikėtina, kad EZ-60 čia pasirodys kaip CX-6e. Tačiau dėl naujų muitų šie Kinijoje gaminami modeliai artimiausiu metu JAV nebus tiekiami.
Mazda inovacijos elektromobilių srityje, tokios kaip rotacinio variklio gausos didintuvas, rodo gamintojo įsipareigojimą sekti elektrinės automobilių rinkos tendencijas ir kartu išsaugoti išskirtinį vairavimo potyrį.
Komentarai
Palikite komentarą