Renault 4 Savane 4x4: Įspūdingas sugrįžimas su nauja elektrinio visureigio koncepcija
Po trijų dešimtmečių pertraukos legendinis Renault 4 grįžta į automobilių pasaulį, šį kartą – kaip kompaktiškas elektromobilis. 2024 metų pabaigoje pristatytas naujasis Renault 4 Savane 4x4 koncepcinis modelis įneša dar daugiau naujovių, inspiruotų Renault 5 krosoverio versijos, ir siūlo sprendimus, kurie ypač patiks šiuolaikiniams elektromobilių entuziastams.
Visų varančiųjų ratų inovacija
Skirtingai nei standartinis Renault 4 modelis su priekinių ratų pavara, Renault 4 Savane konceptas pasižymi visų varančiųjų ratų (AWD) sistema, nes gale sumontuotas antrasis elektromotoras. Toks sprendimas žymiai pagerina sukibimą ir paverčia Renault 4 Savane ypač universaliu elektriniu krosoveriu, puikiai tinkamu sudėtingoms bekelės kelionėms.

Pagerinta jėgos perdavimo sistema ir dar daugiau galimybių
Nors oficialūs Savane techniniai duomenys kol kas neskelbiami, tikimasi, kad modelis bus gerokai galingesnis už įprastą Renault 4, kuris išvysto 148 AG (110 kW) ir 245 Nm sukimo momentą. AWD pavara užtikrina greitesnę akceleraciją, aplenkiant įprasto modelio 0–100 km/h įsibėgėjimo laiką, kuris siekia 8,2 sek. Didesnį pravažumą suteikia atnaujinta pakaba su 15 mm aukštesne prošvaisa – Savane puikiai tinka nelygiems keliams ir gamtos išvykoms.
Išskirtinis dizainas ir tvirti sprendimai
Renault 4 Savane 4x4 ne tik pasižymi puikiu pravažumu, bet ir patraukia dėmesį išskirtine žalia kėbulo spalva, įspūdingu pikseliuotu audinio stogu ir stipriomis dizaino detalėmis. Nauji 18 colių lengvojo lydinio ratlankiai su Goodyear UltraGrip Performance 225/55 padangomis suteikia papildomą stabilumą ir gerą sukibimą. Inžinieriai taip pat praplatino automobilio vėžę po 10 mm priekyje ir gale, pagerindami manevringumą įvairiomis kelio sąlygomis.

Elektrinis nuotolis ir pažangi EV architektūra
Tiksli Savane baterijos talpa dar nėra atskleista, tačiau spėjama, jog vietoje standartinės 40 kWh baterijos gali būti siūloma didesnė 52 kWh talpos ličio jonų baterija. Palyginimui, įprastas Renault 4 elektromobilis su mažesne baterija leidžia nuvažiuoti iki 400 km. Savane 4x4 gaminamas ant AmpR Small platformos, kurią naudoja ir kiti žinomi EV modeliai: Twingo, didesnis Renault 5, Nissan Micra bei sportiškas Alpine A290. Nors šie automobiliai įprastai yra su priekinių ratų pavara, Savane 4x4 tampa pirmuoju miesto tipo visų varančiųjų ratų elektromobiliu šiame segmente.
Rinkos pozicionavimas ir konkurencinė aplinka
Renault dar nepatvirtino, ar Savane 4x4 koncepcija pasieks masinę gamybą, tačiau pramonės ekspertai prognozuoja didelę tikimybę, mat dar anksčiau kompanija rodė iniciatyvą plėtoti modelio galinės pavaros versiją. Naujasis Savane 4x4 turėtų kainuoti brangiau už bazinį Renault 4, kuris Prancūzijoje šiuo metu siūlomas už €31,490 (apie 35,300 JAV dolerių), įskaitant €2,000 subsidiją.

Ateities vizija: nuotykiams paruoštas Renault 4
Renault 4 Savane koncepcinis modelis nėra pirmas bandymas kurti bekelės versiją ikoniškajam Renault 4. Anksčiau pristatytas 4ever Trophy konceptas taip pat užsiminė apie galimą nuotykiams skirtą variantą, rodydamas Renault siekį plėsti savo elektrinių automobilių asortimentą universalesniais sprendimais.
Visus, ieškančius dinamiško, visų varančiųjų ratų elektrinio krosoverio su legendiniu palikimu ir naujosios kartos galimybėmis, Renault 4 Savane 4x4 turėtų sudominti kaip įdomi ateities elektromobilių rinkos naujiena.
Komentarai
Palikite komentarą