Įžanga: Atnaujintas Toyota Corolla Cross pasiekė Japoniją
Toyota Corolla Cross greitai tapo vienu populiariausių kompaktiškų visureigių dėl savo praktiškų matmenų, puikių saugumo sprendimų, pažangių hibridinių jėgainių ir konkurencingos kainos. Dabar Toyota pristato atnaujintą Corolla Cross modelį gimtojoje Japonijos rinkoje, kurioje pirkėjų lauks ne tik vizualiai šviežesnė versija, bet ir naujoji sportinė GR Sport modifikacija. Oficialus atnaujinto modelio pardavimų startas Japonijoje numatytas rugpjūčio mėnesį.
Pasaulinė sėkmės istorija: Corolla Cross raida
Pirmą kartą pristatytas 2020 metais, Toyota Corolla Cross papildė legendinės Corolla vardą nešantį modelių asortimentą populiariame visureigių segmente ir yra sukurtas ant universaliausios GA-C platformos. Po sėkmingo starto visame pasaulyje, modelio gamoje 2024 metais pasirodė atnaujintos versijos, kurios jau pradžiugino pirkėjus Pietryčių Azijoje, Šiaurės Amerikoje ir Europoje. Naujasis debiutas Japonijoje vainikuoja šį atnaujinimų etapą, siūlydamas vietos pirkėjams moderniausią kompaktinio visureigio versiją.
Išorė ir salonas – stilingi patobulinimai pagal europietišką pavyzdį
Išskirtinis, bet atpažįstamas dizainas

2024 metų Toyota Corolla Cross modelis Japonijoje vizualiai labai panašus į europietišką versiją, tačiau išskirtinis dėl markės logotipo priešakyje ir vairavimo dešinėje pusėje. Jie atitinka vietos poreikius, kartu išlaikydami pagrindinius atnaujinimus – didesnę aptakų, berėmį priekinius grotelius, grakščius LED žibintus, sujungtus šviečiančia juosta, bei ryškų, didesnį apatinį oro įsiurbimą. Gale įdiegti nauji žibintai ir atnaujintas bamperis, pabrėžiantys šiuolaikišką visureigio įvaizdį.
Modernizuotas salonas
Salono viduje Corolla Cross pasižymi atnaujintu centrinio pulto dizainu ir kokybiškesne apdaila, pagerinančia ergonomiką ir šiuolaikiškumą. Nors pokyčiai subtilūs, jie prisideda prie didesnio komforto kasdienėje eksploatacijoje.
Jėgainė ir dinamika: Pažangi hibridinė technologija
Japonijos rinkai Corolla Cross siūlomas tik su hibridine pavara. Po variklio dangčiu – 1,8 litro atmosferinis keturių cilindrų variklis (kodas 2ZR-FXE), derinamas su elektros varikliu, išvystančiu bendrą 140 AG galią. Japonijos specifikacijoje išskirtinai siūloma pažangi E-Four elektrinė visų varančiųjų ratų sistema ir specialus Snow Extra važiavimo režimas, užtikrinantys geresnę trauką ir stabilumą sudėtingomis sąlygomis – tai savybės, kurių kitų šalių modeliuose nėra.

2024 Corolla Cross GR Sport: sportiškas flagmanas
Pagrindinė šio atnaujinimo naujiena – sportinė Corolla Cross GR Sport versija, sukurta aktyviems vairuotojams, vertinantiems dinamišką ir praktišką kompaktišką visureigį. Modelis išsiskiria 19 colių lengvojo lydinio ratlankiais, raudonais stabdžių suportais ir sportine pakaba, žeminta 10 mm, dėl ko vairavimas tampa dar tikslesnis. Salone – išskirtinės suede audinio sportinės sėdynės su baltos spalvos siūlėmis bei GR Sport akcentais.
Po šio visureigio variklio dangčiu – galinga iš tinklo įkraunama hibridinė sistema, paremta 2,0 litro M20A-FXS benzininiu varikliu, kurio bendra galia siekia iki 199 AG. Ji suderinta su 10 laipsnių Shiftmatic pavarų dėže ir pažangia visų varančiųjų ratų pavara, užtikrinančia tiek dinamišką vairavimo patirtį, tiek hibridinio automobilio ekonomiškumą.
Kaina ir pozicionavimas rinkoje
Atnaujintos Toyota Corolla Cross bazinės hibridinės versijos kaina Japonijoje prasideda nuo maždaug 2 760 000 jenų (apie 19 000 JAV dolerių). E-Four visų varančiųjų ratų versija kainuoja nuo 3 019 000 jenų, o sportiškasis GR Sport modelis – nuo 3 895 000 jenų, todėl Corolla Cross išlieka vienu patraukliausių pasiūlymų tarp kompaktiškų hibridinių visureigių rinkoje.
Išvada: Universalus ir pažangus kompaktiškas visureigis
Atnaujintas dizainas, išvystyta hibridinė pavara ir sportinė GR Sport versija dar labiau stiprina Toyota Corolla Cross pozicijas tarp kompaktiškų miesto visureigių. Šis modelis puikiai suderina praktiškumą, modernias technologijas ir vairavimo malonumą, nustatydamas naujus standartus savo klasėje ne tik Japonijoje, bet ir pasaulyje.
Komentarai
Palikite komentarą